Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Herregud, finn deg noen andre som er mer lik deg selv. Det går ikke ann å forsvare å være utro pga du vil noe annet partneren ikke vil.

Jeg forsvarer det ikke. Jeg bare sier det som det er. Og når jeg har valget om å miste meg selv eller hive ut gubben. Så prøver jeg å finne alternativer. Miste meg selv vil jeg ikke og hiver jeg ut gubben er han rett på narkokjøret. Noe jeg ikke ønsker. Kansje jeg får snakke med han om å ha et åpent forhold? Ikke at jeg tror det vil funke,men verdt et forsøk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forsvarer det ikke. Jeg bare sier det som det er. Og når jeg har valget om å miste meg selv eller hive ut gubben. Så prøver jeg å finne alternativer. Miste meg selv vil jeg ikke og hiver jeg ut gubben er han rett på narkokjøret. Noe jeg ikke ønsker. Kansje jeg får snakke med han om å ha et åpent forhold? Ikke at jeg tror det vil funke,men verdt et forsøk..

Jeg ville snakket med han. Om han finner ut at du er utro vil han kanskje havne enda mer på narkokjøret, om du mener han er disponibel for det.

Skrevet

Jeg ville snakket med han. Om han finner ut at du er utro vil han kanskje havne enda mer på narkokjøret, om du mener han er disponibel for det.

Jeg fikk han ut av 20 år med rus. Han har nå vært rusfri i litt over et år. Han er verdens snilleste mann, men desverre veldig usikker og lukket seksuelt. :-( Jeg er veldig frigjort og trenger mer enn misjonæren i senga på kveldstid..

Gjest lurven
Skrevet

Det der er bare wn klisje. Sludder å vås. Er kansje sånn når man er nyforelsket men... Hvis jeg hele tiden skal sette mine egne drifter til side, er snart den jenta han ble forelsket i borte...

nei hvis man virkelig elsker noen setter man de foran seg selv...

om det er sunt eller ikke kan jo diskuteres

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han er åpen for det og syns det er greit, hadde jeg definitivt gått aktivt ut på jakt etter en elsker ja. Det trenger ikke bety at du er mindre glad i mannen fordet, men at du har litt andre behov og lyster. Om mannen ikke for harde livet vil hoppe i fallskjerm, så skal ikke du bli snytt for den gleden?

Anonymous poster hash: f578b...ad9
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg er ei dame med mange fantasier og stor sexdrift. Problemet er at min samboer er veldig traust. Han vil bare ha sex i senga, ved legge tid og det samme skjer hver gang. Jeg har prøvd å snakke med han om det mange ganger,men han vil ingenting. Han er veldig låst seksuelt. Sier han ikke har noen fantasier eller noen ting. Nå søker jeg etter en elsker. Er jeg veldig slem da? Vet det ikke er riktig,men blir så utrolig ssexueltfrustrert.Jeg advarte også min samboer om at jeg kom til å finne en elsker om ikke ting ble litt endret. Han reagerte ikke på det i det hele tatt...

Jeg skjønner deg godt. At han ikke vil ha sex eller prøve nye ting er greit nok, spørsmålet er om det er greit at du skal "lide" for det.

Sex er en viktig ting i et forhold og hvis det av en eller annen grunn stopper å være viktig eller spennende for den ene parten og man fortsatt vil være samme, så må man snakke åpent og ærlig om alternativene. Han kan ikke forvente at du skal ta til takke med onani og litt daff sex en sjelden gang iblant.

Endret av Kim

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...