Subtessa Skrevet 22. mai 2014 #1 Skrevet 22. mai 2014 Jeg er ei dame med mange fantasier og stor sexdrift. Problemet er at min samboer er veldig traust. Han vil bare ha sex i senga, ved legge tid og det samme skjer hver gang. Jeg har prøvd å snakke med han om det mange ganger,men han vil ingenting. Han er veldig låst seksuelt. Sier han ikke har noen fantasier eller noen ting. Nå søker jeg etter en elsker. Er jeg veldig slem da? Vet det ikke er riktig,men blir så utrolig ssexueltfrustrert.Jeg advarte også min samboer om at jeg kom til å finne en elsker om ikke ting ble litt endret. Han reagerte ikke på det i det hele tatt... 1
ViC* Skrevet 22. mai 2014 #2 Skrevet 22. mai 2014 Det er både slemt og respektløst. Hvorfor er dere sammen? 8
Tarsan97 Skrevet 22. mai 2014 #3 Skrevet 22. mai 2014 Problemet oppstår når en går bak ryggen på noen. Er det så viktig for deg så det kanskje ikke rett å være i lag med den du er i lag med nå da, for det kommer jo å skjære seg finner han ut om det uansett.
Gjest Lille-pus Skrevet 22. mai 2014 #4 Skrevet 22. mai 2014 Det er både slemt og respektløst. Hvorfor er dere sammen? Det trenger ikke være hverken slemt eller respektløst dersom man snakker sammen og blie enige om at 'en husvenn' er en fin måte å dekke opp et behov som er ulikt mellom de to. Det er mye mer enn bare sex som holder to mennesker sammen.... sånn til ren folkeopplysning her. 5
Crobern Skrevet 22. mai 2014 #5 Skrevet 22. mai 2014 Jeg er ei dame med mange fantasier og stor sexdrift. Problemet er at min samboer er veldig traust. Han vil bare ha sex i senga, ved legge tid og det samme skjer hver gang. Jeg har prøvd å snakke med han om det mange ganger,men han vil ingenting. Han er veldig låst seksuelt. Sier han ikke har noen fantasier eller noen ting. Nå søker jeg etter en elsker. Er jeg veldig slem da? Vet det ikke er riktig,men blir så utrolig ssexueltfrustrert.Jeg advarte også min samboer om at jeg kom til å finne en elsker om ikke ting ble litt endret. Han reagerte ikke på det i det hele tatt... Ja, det er slemt. Det er slemt å si det til den du er sammen med også. Er du ikke fornøyd med sexlivet, så prat om det, men ikke si at du skal fine deg en elsker. Det er skikkelig turn off. Vil du ha sex med andre, så gjør det slutt først.
Lirael Skrevet 22. mai 2014 #6 Skrevet 22. mai 2014 Hva ville du selv synes om din kjære hadde hatt en elsker fordi han ikke fikk det slik han ville hjemme? Dersom det er noe du virkelig føler at du ikke klarer deg uten, spørs det om dere er kompatible.
Crobern Skrevet 22. mai 2014 #7 Skrevet 22. mai 2014 Det trenger ikke være hverken slemt eller respektløst dersom man snakker sammen og blie enige om at 'en husvenn' er en fin måte å dekke opp et behov som er ulikt mellom de to. Det er mye mer enn bare sex som holder to mennesker sammen.... sånn til ren folkeopplysning her. Men det høres ikke ut som om de er enige om det.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #8 Skrevet 22. mai 2014 Du kan ikke være seriøs med spørsmålet ditt, TS. Å finne seg en elsker bak ens partners rygg er DEN slemmeste tingen man kan gjøre i et forhold. Simple really Anonymous poster hash: 58d01...642
Gjest Malanthor Skrevet 22. mai 2014 #9 Skrevet 22. mai 2014 Synes det er slemt så lenge det gjøres bak hans rygg. Da sa at du hadde truet med det, men det er ikke sikkert at han tok deg seriøst. Hvis dere ikke er kompatible seksuelt sett og han ikke har noe problem med at du har en elsker er det vel ikke noe problem. Rent personlig liker jeg ikke tanken i det hele tatt, men folk er jo forskjellige.
Subtessa Skrevet 22. mai 2014 Forfatter #10 Skrevet 22. mai 2014 Prøve å snakke med han? Har prøvd mange mange ganger. Men til ingen nytte desverre. Han er litt sosialt dårligutviklet etter mange år med rus (nå rusfri) så han er veldig vanskelig å snakke med om enkelte ting. Og jeg vil ikke ha noen andre, og det vil ikke han heller. Han er veldig avhengig av meg. Men hva gjør man? Jeg holder jo på å bli gal! 1
Gjest Linneah2013 Skrevet 22. mai 2014 #11 Skrevet 22. mai 2014 Jeg er ei dame med mange fantasier og stor sexdrift. Problemet er at min samboer er veldig traust. Han vil bare ha sex i senga, ved legge tid og det samme skjer hver gang. Jeg har prøvd å snakke med han om det mange ganger,men han vil ingenting. Han er veldig låst seksuelt. Sier han ikke har noen fantasier eller noen ting. Nå søker jeg etter en elsker. Er jeg veldig slem da? Vet det ikke er riktig,men blir så utrolig ssexueltfrustrert.Jeg advarte også min samboer om at jeg kom til å finne en elsker om ikke ting ble litt endret. Han reagerte ikke på det i det hele tatt... Hvis han har vært sånn hele tiden, hvorfor ble du sammen med han da? Og ja, det er respektløst å få deg en elsker
Fraggzy Skrevet 22. mai 2014 #12 Skrevet 22. mai 2014 (endret) Så diskuter mulighetn for at du kan få deg en på si, seriøst med han, kansje han går med på det? win- win i så fall, det er bedre enn at du tidligere har "truet" med å gjennomføre og så rettferdiggjør handlingen utifra det. Endret 22. mai 2014 av Fraggzy 1
Subtessa Skrevet 22. mai 2014 Forfatter #13 Skrevet 22. mai 2014 Hvis han har vært sånn hele tiden, hvorfor ble du sammen med han da? Og ja, det er respektløst å få deg en elsker Fordi jeg liker han veldig godt. På alle andre områder. Liker sexen også, men blir veldig kjedelig med det samme hver dag i mnd etter mnd... Jeg liker å prøve litt nytt, være litt vågal, mange fantasier jeg vil prøve og er veldig frigjort. For han finnes bare misjonærstillingen og 69. :-/ Ingen som skjønner meg? Har ikke noe med følelsene for han å gjøre, kun mine drifter som snart går i spinn. Vi har det fint sammen, også den gamle goderemsa: det man ikke vet, har man ikke vondt av.
Massør i Oslo Skrevet 23. mai 2014 #14 Skrevet 23. mai 2014 Jeg er ei dame med mange fantasier og stor sexdrift. Problemet er at min samboer er veldig traust. Han vil bare ha sex i senga, ved legge tid og det samme skjer hver gang. Jeg har prøvd å snakke med han om det mange ganger,men han vil ingenting. Han er veldig låst seksuelt. Sier han ikke har noen fantasier eller noen ting. Nå søker jeg etter en elsker. Er jeg veldig slem da? Vet det ikke er riktig,men blir så utrolig ssexueltfrustrert.Jeg advarte også min samboer om at jeg kom til å finne en elsker om ikke ting ble litt endret. Han reagerte ikke på det i det hele tatt... Du er nok absolutt ikke alene i en slik situasjon. Og jeg synes det er flott du er i stand til å si rett ut hva alle andre tenker. Sex er ofte viktigere enn hva folk tenker. Undertrykket seksuell frustrasjon er undervurdert og fører til mistrivsel. Ta gjerne kontakt om du vil jeg skal hjelpe deg. 2
Gresshoppa Skrevet 23. mai 2014 #15 Skrevet 23. mai 2014 Enklere sagt enn gjort, ja, jeg vet.. MEN hvorfor går du ikke fra ham og finner en som verdsetter deg? 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #16 Skrevet 23. mai 2014 Hvis du ikke kan være åpen med ham om det, så er det galt. Enkelt og greit. Anonymous poster hash: 72ae6...49f
FIskeren Skrevet 26. mai 2014 #17 Skrevet 26. mai 2014 Jeg skjønner deg veldig godt, har gjort nesten det samme som deg men jeg flytter i morgen. Orker ikke at en stor del av livet skal være kjedelig. 1
Gjest lurven Skrevet 26. mai 2014 #18 Skrevet 26. mai 2014 hvis du virkelig elsker han setter du dine egne drifter til side...
Subtessa Skrevet 28. mai 2014 Forfatter #19 Skrevet 28. mai 2014 hvis du virkelig elsker han setter du dine egne drifter til side... Det der er bare wn klisje. Sludder å vås. Er kansje sånn når man er nyforelsket men... Hvis jeg hele tiden skal sette mine egne drifter til side, er snart den jenta han ble forelsket i borte...
debattanten Skrevet 28. mai 2014 #20 Skrevet 28. mai 2014 Det der er bare wn klisje. Sludder å vås. Er kansje sånn når man er nyforelsket men... Hvis jeg hele tiden skal sette mine egne drifter til side, er snart den jenta han ble forelsket i borte... Herregud, finn deg noen andre som er mer lik deg selv. Det går ikke ann å forsvare å være utro pga du vil noe annet partneren ikke vil.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå