Gå til innhold

Stueloff og Annakronisme

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Da har jeg bestilt tre nye stokker, det er Zombie Tarot, Faerie Light Tarot og So Below Tarot. Det skal bli en pangkveld når de kommer til Steinkjer. Førstnevnte har faktisk sin egen Android App. :danse:

Endret av Gjest
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende! Jeg misunner deg ikke ventetiden, dog. Hater å vente på nye stokker. Blir altfor utålmodig :tongue: Måtte google stokkene, og ble helt forelsket i Zombie Tarot! Den skal på ønskelista! Blir artig hvis du skal prøve stokkene ut på oss på forumet. Skal holde øynene åpne for tarottrådene dine :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Så spennende! Jeg misunner deg ikke ventetiden, dog. Hater å vente på nye stokker. Blir altfor utålmodig :tongue: Måtte google stokkene, og ble helt forelsket i Zombie Tarot! Den skal på ønskelista! Blir artig hvis du skal prøve stokkene ut på oss på forumet. Skal holde øynene åpne for tarottrådene dine :biggrin:

Høres bra ut ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kult. :)

Skulle ikke forundre meg om jeg ender opp med flere stokker etterhvert jeg også... :P

Og hva slags stemning er du i når du spår med Zombiekort? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom og kikket på de nå, de var ganske stilige. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Så kult. :)

Skulle ikke forundre meg om jeg ender opp med flere stokker etterhvert jeg også... :P

Og hva slags stemning er du i når du spår med Zombiekort? hehe

Vet ikke, men det skal jeg da finne ut av. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...