Gjest Kajsa-krabat Skrevet 15. juni 2004 #1 Del Skrevet 15. juni 2004 Jeg er i følge min sjef "fast vikar". Jeg var tidlig ute å spørre om det var mulig for mer jobbing i sommer, dette var svært lite sannsynlig fikk jeg da til svar. Nå har det seg slik at en annen er satt inn for å jobbe to uker, jeg har jobbet der kengst av oss to og har mest erfaring i denne "resepsjonen". Jeg ble litt irritert da jeg fikk høre av henne at hun hadde fått jobbe, men jeg tenkte det sikkert hadde naturlige årsaker. Nå har imidlertidig denne jenta ringt meg for å spørre om jeg kan jobbe litt for henne siden hun har så lite erfaring i den jobben vi gjør og at "det kommer så mange vanskelige spørsmål"... Men hun spør bare om jeg vil jobbe ettermiddagene! Nå føler jeg meg litt satt i andre rekke i denne situasjonen og jeg lurer på om jeg kommer noen vei med å prate med sjefen eller hva jeg skal gjøre. Er jo litt teit at den innleide vikaren ringer meg for ¨å ta noen skuift på en jobb hun føler hun ikke mestrer... Eller hva? Trenger litt råd om hva jeg skal gjøre eller om jeg ikke skal gjøre noe i det hele tatt??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2004 #2 Del Skrevet 16. juni 2004 Jeg ville bedt om en samtale med henne, sjefen og en tillitsvalgt (hvis dere har det), eventuelt en annen "nøytral" person og lagt frem problemet. Hva er egentlig "fast vikar"? Er du på fast tilkalling, eller jobber du faste skift, eller? Lykke til - jeg kjenner følelsen av å komme i andre rekke, den er ikke noe god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå