Tibbie Skrevet 23. mai 2014 #41 Skrevet 23. mai 2014 Jeg kan det! Du må bare trene på å slappe helt av i de musklene (?) du bruker når du svelger. Prøv å koble de ut, på en måte. Leste en gang at man kan øve seg ved å "la den ligge" selv om du brekker deg. Altså ikke følge instingtene om å ta den ut av munnen, sånn at kroppen blir vandt med det og skjønner at det ikke er noe farlig. Men det kan vel ikke være så trivelig for mottakeren av deepthroaten å se at hun sitter der og brekker seg med tårer rennende nedover kinnene? :S
Novemberellie Skrevet 23. mai 2014 #42 Skrevet 23. mai 2014 Leste en gang at man kan øve seg ved å "la den ligge" selv om du brekker deg. Altså ikke følge instingtene om å ta den ut av munnen, sånn at kroppen blir vandt med det og skjønner at det ikke er noe farlig. Men det kan vel ikke være så trivelig for mottakeren av deepthroaten å se at hun sitter der og brekker seg med tårer rennende nedover kinnene? :S Han jeg har trent på var ikke så godt utrustet som han i den filmen, da, det skal jo sies! Kan godt være at jeg hadde brekt meg på han. Men det stemmer at om du brekker deg så bare "ta deg sammen" og slapp av i halsen så går det seg til. Nå syntes jeg det er opphissende å gjøre det. Ikke fordi det føles så sabla godt for meg, men de liker det, virker det som, og det tenner meg.
Tibbie Skrevet 23. mai 2014 #43 Skrevet 23. mai 2014 Han jeg har trent på var ikke så godt utrustet som han i den filmen, da, det skal jo sies! Kan godt være at jeg hadde brekt meg på han. Men det stemmer at om du brekker deg så bare "ta deg sammen" og slapp av i halsen så går det seg til. Nå syntes jeg det er opphissende å gjøre det. Ikke fordi det føles så sabla godt for meg, men de liker det, virker det som, og det tenner meg. Ja, det er ikke bare gutter som liker å gi nytelse! Man har vel ikke sex kun for å få? Men skal øve meg på å "ta meg sammen". Herren din er sikkert veldig fornøyd med ditt talent!
MarianneE Skrevet 24. mai 2014 #44 Skrevet 24. mai 2014 Jeg nekter å svare på om jeg behersker dette, men kan røpe såpass at jeg har en lykkelig mann....
Gjest Andrea93 Skrevet 24. mai 2014 #45 Skrevet 24. mai 2014 Har du noen gode tips til hvordan man mestrer bregningen eller klarer å bli kvitt det? Hvordan lærte du deg det? Jeg pleide rett og slett bare å ta den litt dypere hver gang, helt til brekningsfølelsen dukket opp. Når det kjennes ut som man ikke greier et sekund til uten å kaste opp, har man likevel noen sekunder å gå på - så det er egentlig bare å presse kroppen ved å ikke trekke seg av med en gang man føler man brekker seg, men pushe det et sekund, to sekunder, tre sekunder lenger enn du tror du greier. Du greier det nemlig helt fint! Jeg suger han som regel en gang ila dagen uansett, men hvertfall i øvingsfasen er det greit å øve hver dag. I begynnelsen kunne jeg nemlig bli ganske god, men så kom refleksen tilbake i full kraft så fort det gikk noen dager uten. Det er ikke gjort på en uke eller tre, dette er en prosess :-) Men det er utrolig gøy når man først får det til! Selv tenner jeg veldig på å bli dominert, og det er faktisk ingenting som gjør meg så kåt som når han kan knulle halsen min med full kraft uten at jeg syns det er nevneverdig ubehagelig lenger engang. Og man har det jo gøy mens man øver også! Det er ikke sånn at du må øve et år og SÅ blir det plutselig deilig for han, det er det jo hele veien - så jeg nøt det fordi han nøt det. Nå har det gått to år, og jeg har ingen problemer med å ta 20 cm helt inn forbi svelget. Det er så kick! Tårekanalene er desverre like aktive som i begynnesen, så rennende mascara må du bare regne med, men trangen til å brekke seg forsvinner raskere enn man skulle tro. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #46 Skrevet 24. mai 2014 Har du noen gode tips til hvordan man mestrer bregningen eller klarer å bli kvitt det? Hvordan lærte du deg det? Finn en vinkel som er så rett så mulig. Slik at penisen glir naturlig ned i halsen, og at du ikke må tvinge den ned. Den beste posisjonen å starte vil være å sitte på brystet til mannen med ryggen til han. Legg tungen flatt (viktig å ikke krølle den når du får penis inn i munn) og strekk den ut. Dette hjelper på brekningsrefleksen. Når du skal ta penis inn i munnen så sørg for at du ikke har luft i lungene, dette er også med på å gi brekninger. Ta og pust ut sakte til du kjenner du er tom, strekk ut tungen flatt, ta penis inn og la den gli langs tungen, så åpner du halsen med å late som at du gjesper og strammer til musklene. Musklene skal IKKE være slappe, man må ha de spent for å ha kontroll på brekningsrefleksen. Når penis har komt langt nok inn i munn, der de fleste pleier å stoppe, så har du halsen åpen med å tenke at du gjesper og strammer halsen, gi et lite dytt så føles det ut som at du har komt igjennomm "veggen". og gratulerer, du har utført din første deepthroat Etter hvert som du trener så klarer du å komme lenger ned, du kan klare å holde deg der, eller ta flere på rad. Det er veldig godt å ha penis nedi og så kan du simulere et "svelg" og han kjenner musklene dine stramme over pikken hans Han kommer til å digge det. Etter hvert kan du også ligge på rygg på sengekanten med hodet utenfor.. men da må du gi kontrollen over til han, og det er litt verre når han styrer det. Så begynn med å sitte oppå han. LYKKE TIL Anonymous poster hash: d0d71...ae2 1
eksentrisk Skrevet 24. mai 2014 #47 Skrevet 24. mai 2014 Jeg pleide rett og slett bare å ta den litt dypere hver gang, helt til brekningsfølelsen dukket opp. Når det kjennes ut som man ikke greier et sekund til uten å kaste opp, har man likevel noen sekunder å gå på - så det er egentlig bare å presse kroppen ved å ikke trekke seg av med en gang man føler man brekker seg, men pushe det et sekund, to sekunder, tre sekunder lenger enn du tror du greier. Du greier det nemlig helt fint! Jeg suger han som regel en gang ila dagen uansett, men hvertfall i øvingsfasen er det greit å øve hver dag. I begynnelsen kunne jeg nemlig bli ganske god, men så kom refleksen tilbake i full kraft så fort det gikk noen dager uten. Det er ikke gjort på en uke eller tre, dette er en prosess :-) Men det er utrolig gøy når man først får det til! Selv tenner jeg veldig på å bli dominert, og det er faktisk ingenting som gjør meg så kåt som når han kan knulle halsen min med full kraft uten at jeg syns det er nevneverdig ubehagelig lenger engang. Og man har det jo gøy mens man øver også! Det er ikke sånn at du må øve et år og SÅ blir det plutselig deilig for han, det er det jo hele veien - så jeg nøt det fordi han nøt det. Nå har det gått to år, og jeg har ingen problemer med å ta 20 cm helt inn forbi svelget. Det er så kick! Tårekanalene er desverre like aktive som i begynnesen, så rennende mascara må du bare regne med, men trangen til å brekke seg forsvinner raskere enn man skulle tro. Lykke til!
Tibbie Skrevet 25. mai 2014 #48 Skrevet 25. mai 2014 Finn en vinkel som er så rett så mulig. Slik at penisen glir naturlig ned i halsen, og at du ikke må tvinge den ned. Den beste posisjonen å starte vil være å sitte på brystet til mannen med ryggen til han. Legg tungen flatt (viktig å ikke krølle den når du får penis inn i munn) og strekk den ut. Dette hjelper på brekningsrefleksen. Når du skal ta penis inn i munnen så sørg for at du ikke har luft i lungene, dette er også med på å gi brekninger. Ta og pust ut sakte til du kjenner du er tom, strekk ut tungen flatt, ta penis inn og la den gli langs tungen, så åpner du halsen med å late som at du gjesper og strammer til musklene. Musklene skal IKKE være slappe, man må ha de spent for å ha kontroll på brekningsrefleksen. Når penis har komt langt nok inn i munn, der de fleste pleier å stoppe, så har du halsen åpen med å tenke at du gjesper og strammer halsen, gi et lite dytt så føles det ut som at du har komt igjennomm "veggen". og gratulerer, du har utført din første deepthroat Etter hvert som du trener så klarer du å komme lenger ned, du kan klare å holde deg der, eller ta flere på rad. Det er veldig godt å ha penis nedi og så kan du simulere et "svelg" og han kjenner musklene dine stramme over pikken hans Han kommer til å digge det. Etter hvert kan du også ligge på rygg på sengekanten med hodet utenfor.. men da må du gi kontrollen over til han, og det er litt verre når han styrer det. Så begynn med å sitte oppå han. LYKKE TIL Anonymous poster hash: d0d71...ae2 Wow, dritbra tips med gode detaljer!! Tuuusen takk, det skal så absolutt prøves ut. :D
Tibbie Skrevet 25. mai 2014 #49 Skrevet 25. mai 2014 Jeg pleide rett og slett bare å ta den litt dypere hver gang, helt til brekningsfølelsen dukket opp. Når det kjennes ut som man ikke greier et sekund til uten å kaste opp, har man likevel noen sekunder å gå på - så det er egentlig bare å presse kroppen ved å ikke trekke seg av med en gang man føler man brekker seg, men pushe det et sekund, to sekunder, tre sekunder lenger enn du tror du greier. Du greier det nemlig helt fint! Jeg suger han som regel en gang ila dagen uansett, men hvertfall i øvingsfasen er det greit å øve hver dag. I begynnelsen kunne jeg nemlig bli ganske god, men så kom refleksen tilbake i full kraft så fort det gikk noen dager uten. Det er ikke gjort på en uke eller tre, dette er en prosess :-) Men det er utrolig gøy når man først får det til! Selv tenner jeg veldig på å bli dominert, og det er faktisk ingenting som gjør meg så kåt som når han kan knulle halsen min med full kraft uten at jeg syns det er nevneverdig ubehagelig lenger engang. Og man har det jo gøy mens man øver også! Det er ikke sånn at du må øve et år og SÅ blir det plutselig deilig for han, det er det jo hele veien - så jeg nøt det fordi han nøt det. Nå har det gått to år, og jeg har ingen problemer med å ta 20 cm helt inn forbi svelget. Det er så kick! Tårekanalene er desverre like aktive som i begynnesen, så rennende mascara må du bare regne med, men trangen til å brekke seg forsvinner raskere enn man skulle tro. Lykke til! Herlig! Takk for nice tips Kjipt at tårekanalene ikke venner seg til det, men jeg vil heller ha dem en brekningen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå