AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #21 Skrevet 22. mai 2014 Lærte meg det for å gi kjæresten nytelse som han ikke var vant med, og det gir meg skikkelig kick å kunne det. Veldig gøy å øve meg på han og at vi begge såg fremskrittene. Men syns det er mer romantisk når man lærer det seg i et forhold enn å bruke det på alle mulige folk. Og om man kan det tror jeg ikke at det er det første man bør demonstrere på partneren sin... hehe Anonymous poster hash: d0d71...ae2
Sphynx Skrevet 22. mai 2014 #22 Skrevet 22. mai 2014 har du øvd noe særlig på det da? prøv det LOL. Skikkelig digg å øve på noe som får deg til å brekke deg.
pinkytalks Skrevet 22. mai 2014 Forfatter #23 Skrevet 22. mai 2014 LOL. Skikkelig digg å øve på noe som får deg til å brekke deg. du venner deg til det med tiden.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #24 Skrevet 22. mai 2014 du venner deg til det med tiden. Ikke verdt det. Ville du vendt deg til å ta en giga strapon hardt i stumpen for å glede damen din? (Om du er mann)Anonymous poster hash: 7a1bc...0a5 2
sommerlilje Skrevet 22. mai 2014 #25 Skrevet 22. mai 2014 Beklager at jeg blander meg sånn random, men jeg skjønner absolutt ingenting av forumet, og hvordan man skriver spørsmål osv, kan noen hjelpe meg å "vise" meg litt rundt, ikke meningen å komme med dette her i en diskusjon..
pinkytalks Skrevet 22. mai 2014 Forfatter #26 Skrevet 22. mai 2014 Ikke verdt det. Ville du vendt deg til å ta en giga strapon hardt i stumpen for å glede damen din? (Om du er mann)Anonymous poster hash: 7a1bc...0a5 kan ikke sammenlignes. hun har ikke følelse i strap-onen, bare maktfølelse.
Sphynx Skrevet 23. mai 2014 #27 Skrevet 23. mai 2014 du venner deg til det med tiden. Snakker du av erfaring? 1
Gjest Lille-pus Skrevet 23. mai 2014 #28 Skrevet 23. mai 2014 du venner deg til det med tiden. Det lett å komme med løse påstander basert på nix praksis og kun teori tror jeg. - det er da man må lære nårtid det er klokt å holde munn, og nårtid det er tid for å tale
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #29 Skrevet 23. mai 2014 Beklager at jeg blander meg sånn random, men jeg skjønner absolutt ingenting av forumet, og hvordan man skriver spørsmål osv, kan noen hjelpe meg å "vise" meg litt rundt, ikke meningen å komme med dette her i en diskusjon.. Du kan lage en egen tråd her, spørre her, søke her og øve her; http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showforum=60 Anonymous poster hash: 60d63...e03
Sphynx Skrevet 23. mai 2014 #30 Skrevet 23. mai 2014 Skjønner ikke hva alt maset er om da. Jeg liker ikke å brekke meg på kuken, samboeren har ikke et behov for det. Hvorfor skal jeg da gjøre det?
pinkytalks Skrevet 23. mai 2014 Forfatter #31 Skrevet 23. mai 2014 Snakker du av erfaring? som sagt tidligere, NEI.
pinkytalks Skrevet 23. mai 2014 Forfatter #32 Skrevet 23. mai 2014 Det lett å komme med løse påstander basert på nix praksis og kun teori tror jeg. - det er da man må lære nårtid det er klokt å holde munn, og nårtid det er tid for å tale lillepus kommer med livsviktige råd.
lillbilly Skrevet 23. mai 2014 #33 Skrevet 23. mai 2014 Hva er det dere kvinner liker med dette egentlig? Er det en slags mestringsfølelse eller noe slikt mon tro. Selv hadde jeg ikke likt og få noe stappe langt ned i halsen. det begriper ikke jeg heller. Jeg brekker meg nokså fort
Gjest Malanthor Skrevet 23. mai 2014 #34 Skrevet 23. mai 2014 det begriper ikke jeg heller. Jeg brekker meg nokså fort Det jeg har heller liten forståelse for er de som på død og liv vil at kjæresten skal gjøre det her. Hvis partner liker og gjøre det så er det jo bare og smile og være glad for fyrens del men og skulle få partner til og gå igjennom en lang prosess som for det meste innebærer og brekke seg og kaste opp bare for at du skal få en liten fantasi oppfylt synes jeg simpelthen virker svært egoistisk og selvsentrert. 2
Gjest Lille-pus Skrevet 23. mai 2014 #35 Skrevet 23. mai 2014 Det jeg har heller liten forståelse for er de som på død og liv vil at kjæresten skal gjøre det her. Hvis partner liker og gjøre det så er det jo bare og smile og være glad for fyrens del men og skulle få partner til og gå igjennom en lang prosess som for det meste innebærer og brekke seg og kaste opp bare for at du skal få en liten fantasi oppfylt synes jeg simpelthen virker svært egoistisk og selvsentrert. Viktig, viktig det du sier Det må være hennes lyst og hennes valg, - og definitivt ikke hverken press eller tvang om å 'skulle' få det til fordi den andre vil eller ønsker. Ikke skjer det hver gang heller, - ikke alltid man tenner på den måten som trigger akkurat dette ønsket. - og da funker det bare ikke. Uansett er det min mening at det i disse tilfellene er hun som bestemmer om, når, og hvordan.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #36 Skrevet 23. mai 2014 Det jeg har heller liten forståelse for er de som på død og liv vil at kjæresten skal gjøre det her. Hvis partner liker og gjøre det så er det jo bare og smile og være glad for fyrens del men og skulle få partner til og gå igjennom en lang prosess som for det meste innebærer og brekke seg og kaste opp bare for at du skal få en liten fantasi oppfylt synes jeg simpelthen virker svært egoistisk og selvsentrert. Så lenge man leser seg opp på teknikker så er det veldig lite brekning og spying du Det var jeg som ønsket å lære meg det på han, men tror ikke jeg hadde vært like fan om han hadde sagt at jeg burde lære meg det da Anonymous poster hash: d0d71...ae2
Gjest Malanthor Skrevet 23. mai 2014 #37 Skrevet 23. mai 2014 Viktig, viktig det du sier Det må være hennes lyst og hennes valg, - og definitivt ikke hverken press eller tvang om å 'skulle' få det til fordi den andre vil eller ønsker. Ikke skjer det hver gang heller, - ikke alltid man tenner på den måten som trigger akkurat dette ønsket. - og da funker det bare ikke. Uansett er det min mening at det i disse tilfellene er hun som bestemmer om, når, og hvordan. Enig med deg.
Gjest Malanthor Skrevet 23. mai 2014 #38 Skrevet 23. mai 2014 Så lenge man leser seg opp på teknikker så er det veldig lite brekning og spying du Det var jeg som ønsket å lære meg det på han, men tror ikke jeg hadde vært like fan om han hadde sagt at jeg burde lære meg det da Anonymous poster hash: d0d71...ae2 Hvis du selv ønsket det så er jo alt bra. hehe.
Tibbie Skrevet 23. mai 2014 #39 Skrevet 23. mai 2014 Deepthroath er vel det eneste i senga jeg føler meg skikkelig flink til, takket være mye øving. Har en kjæreste som elsker det over alt annet, men som er generøst utstyrt, så det har vært en prosess, men nå er det ikke ubehagelig engang :-) Har du noen gode tips til hvordan man mestrer bregningen eller klarer å bli kvitt det? Hvordan lærte du deg det?
Novemberellie Skrevet 23. mai 2014 #40 Skrevet 23. mai 2014 Har du noen gode tips til hvordan man mestrer bregningen eller klarer å bli kvitt det? Hvordan lærte du deg det? Jeg kan det! Du må bare trene på å slappe helt av i de musklene (?) du bruker når du svelger. Prøv å koble de ut, på en måte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå