Sockattack Skrevet 22. mai 2014 #21 Skrevet 22. mai 2014 haha hei TS her! først og fremst må jeg presisere at jeg ikke anser han som en "eldre" mann, mente som fler har påpekt i innlegg her at han var mye eldre enn meg. så håper jeg ingen på 45+ er blitt støtt av dette. utover det, takk for konstruktiv og god tilbakemelding!
Haribo24 Skrevet 22. mai 2014 #22 Skrevet 22. mai 2014 haha hei TS her! først og fremst må jeg presisere at jeg ikke anser han som en "eldre" mann, mente som fler har påpekt i innlegg her at han var mye eldre enn meg. så håper jeg ingen på 45+ er blitt støtt av dette. utover det, takk for konstruktiv og god tilbakemelding! Beklager alle svar. Men når ei som ikke fulgte med på norsktimene på barneskolen sitter og kverulerer over en lav sko, må det handling til. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #23 Skrevet 22. mai 2014 så når en på 22 sier at man har hatt sex med en eldre mann så betyr det hva? 23-100 år? latterlig. Anonymous poster hash: dd0c4...909 Jeg testet nettopp trådtittelen på kjæresten min, leste den høyt, og spurte han hvor gammel han tror denne mannen er, uten å gi mer info enn det. "Rundt tjue år eldre enn henne" svarte han umiddelbart. Det er det de fleste vil forstå ut fra denne tittelen, og du gjør deg bare vanskelig her. Anonymous poster hash: 0d188...405 1
Haribo24 Skrevet 22. mai 2014 #24 Skrevet 22. mai 2014 jeg har norsk som morsmål faktisk, og vet i hvert fall at det skrives "an" og ikke ann og "å lære seg". hvis man skal kommentere på andres mangler... vel, dere viser jo ikke akkurat særlig mye intelligens heller. jeg har fullt skjønt det er snakk om en som er eldre enn ts. men jeg synes trådtittelen var høl i huet likevel. så når en på 22 sier at man har hatt sex med en eldre mann så betyr det hva? 23-100 år? latterlig. Anonymous poster hash: dd0c4...909 du får bare ikke dette inn i hjernecella di. Hvis man sier at man har hatt sex med en eldre mann, så ja, da betyr det at han er sånn 70-80 år. Da bruker man ordet "eldre" iform av "gammel". Men når man sier at man har hatt sex med en som er mye eldre, betyr dette at man har hatt sex med en som er mye eldre enn seg selv.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #25 Skrevet 22. mai 2014 Skjønner deg godt, ts Er selv ei jente på 19 som nettopp har truffet en mann på 36. Tror vi kommer til å ha sex snart, er skikkelig nervøs for jeg har virkelig ikke mye erfaring når det kommer til sex... Anonymous poster hash: ad2d0...633
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #26 Skrevet 22. mai 2014 Poenget. er at man da skriver "eldre enn meg" eller "en mann på 45 år". Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så JÆVLA VANSKELIG! Anonymous poster hash: dd0c4...909 Jammen hvorfor i alle dager skal din måte å skrive dette på liksom være den eneste rette?? Det er jo helt rett det hun har skrevet, det er bare flisespikkeri å forlange at en tråd skal hete "Sex med mye eldre mann enn meg"(?), som uansett bare høres rart ut. Hun skriver jo i HI hvor gammel han er, så jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så jævla vanskelig å bare godta at hun skriver det hun skriver! Anonymous poster hash: b4879...ff9 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #27 Skrevet 22. mai 2014 23 år aldersforskjell er "mye eldre". Uansett hvor gammel den eldste er. En liten minoritet av forhold har en slik aldersforskjell. Det gjelder også rent seksuelle forhold - man kan danne et annet inntrykk via internetthistorier, men de fleste kvinner på 22 går ikke etter såpass mye eldre menn. I tillegg er aldersforskjellen såpass stor at han kunne vært faren hennes. Når jenter snakker om "eldre menn" er det dette som er tankegangen - han tilhører en generasjon over henne. Enten hun er 23 eller 30. "Han føler seg jo ikke eldre" Jo det er godt mulig han gjør. Det er vanlig å synes alle andre er veldig unge når man blir eldre, men mange føler seg ekstra gamle når de er unge til sinns. 45 er også rundt den typiske midtlivskrisen. Det er, sammen med tiltrekningen mot vakre kvinner, en stor del av det når godt voksne menn velger seg en mye yngre kvinne. Hva man legger i eldre er jo sett utifra sammenhengen. Man kan bruke ordet "eldre kvinner" i graviditetssammenheng ift. kvinner på 38. De er ikke gamle av den grunn, bare over snittet i den sammenheng ettersom fertilitetsvindu er kort. En student på 30 er jo også en "eldre student" men vedkommende får jo ikke trusa i tvist av å bli referert til på den måten likevel. Veldig mye hårsårhet ang. alder. Ikke så rart, det er den eneste helt uforanderlige faktoren ved vår attraktivitet, men man kan da ta seg sammen likevel. Anonymous poster hash: ecc39...fe2 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #28 Skrevet 22. mai 2014 må det handling til. Men ellers så synes jeg det er skikkelig æsj med jenter som omtrent knuller en som kan være faren hennes. Daddyissues liksom. Anonymous poster hash: dd0c4...909 2
Gjest Whitestripes Skrevet 22. mai 2014 #29 Skrevet 22. mai 2014 Nå tenkte jeg da jeg så trådtittelen at det var snakk om en nærmere 60 eller noe sånt. 45 år? Det er jo ikke middelaldrende en gang. Hva er det med folk og dette med å kalle folk som ikke er gamle for "sååå mye eldre"? Anonymous poster hash: dd0c4...909 Selvfølgelig er han middelaldrende. Jeg er 46 og er definitivt middelaldrende. Regner ikke med å bli 100, lissom. TS: Har dere ikke noen form for kommunikasjon om sexlivet deres? Man pleier jo gjerne å snakke sammen både under sex og om sex generelt når man er innvolvert. 1
Gjest Malanthor Skrevet 22. mai 2014 #31 Skrevet 22. mai 2014 jeg har norsk som morsmål faktisk, og vet i hvert fall at det skrives "an" og ikke ann og "å lære seg". hvis man skal kommentere på andres mangler... vel, dere viser jo ikke akkurat særlig mye intelligens heller. jeg har fullt skjønt det er snakk om en som er eldre enn ts. men jeg synes trådtittelen var høl i huet likevel. så når en på 22 sier at man har hatt sex med en eldre mann så betyr det hva? 23-100 år? latterlig. Anonymous poster hash: dd0c4...909 Det eneste som er latterlig her er deg. Argumentene dine er ikke eksisterende. Tittelen er helt grei og du er den eneste som ikke ser ut til og innse dette. Her ta og lek litt med denne du Gidder ikke og bruke mere tid på en umoden liten kverulant som deg.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #32 Skrevet 22. mai 2014 Her ta og lek litt med denne du Gidder ikke og bruke mere tid på en umoden liten kverulant som deg. Vel, man er jo ikke voksen før man tør å leke. Anonymous poster hash: dd0c4...909
Gjest Malanthor Skrevet 22. mai 2014 #33 Skrevet 22. mai 2014 Vel, man er jo ikke voksen før man tør å leke. Anonymous poster hash: dd0c4...909 Godt svart om ikke annet.
blondien Skrevet 22. mai 2014 #34 Skrevet 22. mai 2014 Jeg har sex med en som er 10 år eldren meg, er bare noe sexy med eldre menn! jeg blir litt sjenert i sengen pga aldersforskjellen, men etterhvert som man blir bedre kjent på alle måter, blir det jo lettere å slippe seg løs :-)
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #35 Skrevet 22. mai 2014 Herregud selv. Det går jo an å skrive i tråden at fyren er 45 år. En mann på 45 år anser seg jo ikke som "eldre". Men det er tydelig at ts er ung. Det samme gjelder når man skriver "eldre kvinner" her inne og regner dem som er over 35 år uansett. Da er det grunn til å tro at man er litt dum. Anonymous poster hash: dd0c4...909 Klarer du ikke å lese? Det står i tråden at mannen er 45 år. Det er i tittelen det ikke står. Du må virkelig være dum når du ikke forstår at "sex med mye eldre mann" betyr at mannen TS har sex med er mye eldre enn henne. Det blir jo bare smør på flesk dersom det skal stå hvor gamle de begge er i tittelen. Det er det samme om mannen på 45 anser seg selv som "eldre" eller ikke. Han ER mye eldre enn TS. Det er et faktum. Jeg tenker aldri på en viss alder når jeg ser en trådtittel med ordet "eldre" i seg. Jeg tenker at jeg nesten må gå inn på tråden og lese hovedinnlegget for å vite dette. Alderen på både TS og partneren står uansett i majoriteten av hovedinnleggene i tråder som dreier seg om eldre menn eller kvinner. Det tar det 2 sekunder fra å lese trådtittelen til å finne det ut. Det er vel du som virker litt dum. Anonymous poster hash: 15333...342
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #36 Skrevet 22. mai 2014 Jeg har sex med en som er 10 år eldren meg, er bare noe sexy med eldre menn! jeg blir litt sjenert i sengen pga aldersforskjellen, men etterhvert som man blir bedre kjent på alle måter, blir det jo lettere å slippe seg løs :-) Heldig. Jeg vil gjerne finne en eldre mann. Hvordan traff dere hverandre? Dette spørsmålet kan du også svare på, TS. Jeg vet at mange treffer hverandre på tinder og nettsider, men jeg er ikke så glad i slike sider. Kanskje jeg skal melde meg inn til sommeren bare for å se... Det nærmeste jeg har vært en eldre mann var med læreren min for et år siden. Det var en tydelig kjemi mellom oss. Han var uansett veldig profesjonell, så han tok litt avstand. Det gjorde jo at han stilte seg i et enda bedre lys i øynene mine. Hehh.. Anonymous poster hash: 15333...342
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #37 Skrevet 23. mai 2014 jeg lurer på hvordan TS klarte å få en så mye eldre kis til sengs jeg :O Anonymous poster hash: c52d6...4c3
blondien Skrevet 23. mai 2014 #38 Skrevet 23. mai 2014 Heldig. Jeg vil gjerne finne en eldre mann. Hvordan traff dere hverandre? Dette spørsmålet kan du også svare på, TS. Jeg vet at mange treffer hverandre på tinder og nettsider, men jeg er ikke så glad i slike sider. Kanskje jeg skal melde meg inn til sommeren bare for å se... Det nærmeste jeg har vært en eldre mann var med læreren min for et år siden. Det var en tydelig kjemi mellom oss. Han var uansett veldig profesjonell, så han tok litt avstand. Det gjorde jo at han stilte seg i et enda bedre lys i øynene mine. Hehh.. Anonymous poster hash: 15333...342 jeg traff han på møteplassen.no :-)
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #39 Skrevet 23. mai 2014 jeg lurer på hvordan TS klarte å få en så mye eldre kis til sengs jeg :O Anonymous poster hash: c52d6...4c3 Synd at hele tråden har utviklet seg til en leksjon i titler og skrivemåte. Skulle også gjerne likt å vite det, for jeg har lyst på en som er 24 år eldre enn meg ( nei, har ikke "daddyissues" ) Anonymous poster hash: 8c410...6b1
Gjest alegria Skrevet 23. mai 2014 #40 Skrevet 23. mai 2014 Nå tenkte jeg da jeg så trådtittelen at det var snakk om en nærmere 60 eller noe sånt. 45 år? Det er jo ikke middelaldrende en gang. Hva er det med folk og dette med å kalle folk som ikke er gamle for "sååå mye eldre"? Anonymous poster hash: dd0c4...909 Hva er greia med å måtte påpeke dette i absolutt alle tråder? Han er mye eldre enn HENNE, så ser ikke poenget i å henge seg opp i det hele tiden og skjønner ikke hvorfor folk tar seg så nært av det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå