AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #1 Skrevet 22. mai 2014 jeg har begynt å ha sex med en fyr på 45 år. jeg er selv 22 og skjønner at aldersforskjellen er ganske drøy, men vi har begge et avklart forhold til det hele. han har mer seksuell erfaring enn meg, og jeg er redd for at han skal gå lei av meg ganske fort. selv har jeg hatt to faste sexpartnere tidligere, pluss ymse ONS (som ikke teller mye mtp seksuell erfaring..) jeg prøver å ikke la denne usikkerheten hemme meg når vi har sex, men jeg blir fort redd for å gjøre feil, ikke være bra nok og rett og slett kjedelig i senga. noen som har vært i lignende situasjon som kan gi noen tips eller triks for å "bli bedre"? vil gjerne overraske positivt men redd for å gjøre for mye uten å være flink til det og drite meg ut.. hva gjør man som så mye yngre og uerfaren i en rent seksuell relasjon? hva forventer han seg? Anonymous poster hash: 491f0...88b Anonymous poster hash: d5d7d...11a 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #2 Skrevet 22. mai 2014 Det er nettopp det at du er ung og uerfaren som tenner ham. Så fortsett med å være ung og uerfaren du. Anonymous poster hash: 41155...eee 5
King in the North Skrevet 22. mai 2014 #3 Skrevet 22. mai 2014 Du får prøve å jobbe litt med selvtilliten. Og drit i hvordan du ser ut/hvor god du er i senga. Bare kjør på som best du kan.
goldenstove Skrevet 22. mai 2014 #4 Skrevet 22. mai 2014 Du bør i hvert fall roe deg ned. Mye av tenningen hans bunner, som de andre også sier, i at du er nettopp ung og uerfaren. Jeg har aldri følt meg utilstrekkelig, men jeg har allikevel alltid spurt etter konstruktiv kritikk. Og fordelen med en såpass mye eldre mann som sexpartner er jo nettopp det at du kan lære mye av han. Hadde en i førtiåra selv fra jeg var 19/20 i halvannet år, og Gud så mye jeg lærte angående alt. Jeg syns jeg hadde vært borti mye med eksen og jeg, men han her utvida spekteret veldig. Det er nesten så jeg mener at alle som har psyken til det burde bli lært opp av et eldre menneske. Konkrete tips: ro deg ned. Kraftig. Spør,spør,spør, kommunikasjon er aldri feil, tenner han i tillegg litt på lærerrollen er det jo bare et pluss, hvis ikke er det uansett et pluss at du bryr deg. Og bare nyt. Sex er nytelse, ikke en konkurranse. Jeg har aldri fått med meg en pokal hjem, så får håpe at det ikke er normalt. Hvis det er det kan du godt se bort i fra tipsene mine. 1
Gjest Coolaid Skrevet 22. mai 2014 #5 Skrevet 22. mai 2014 jeg har begynt å ha sex med en fyr på 45 år. jeg er selv 22 og skjønner at aldersforskjellen er ganske drøy, men vi har begge et avklart forhold til det hele. han har mer seksuell erfaring enn meg, og jeg er redd for at han skal gå lei av meg ganske fort. selv har jeg hatt to faste sexpartnere tidligere, pluss ymse ONS (som ikke teller mye mtp seksuell erfaring..) jeg prøver å ikke la denne usikkerheten hemme meg når vi har sex, men jeg blir fort redd for å gjøre feil, ikke være bra nok og rett og slett kjedelig i senga. noen som har vært i lignende situasjon som kan gi noen tips eller triks for å "bli bedre"? vil gjerne overraske positivt men redd for å gjøre for mye uten å være flink til det og drite meg ut.. hva gjør man som så mye yngre og uerfaren i en rent seksuell relasjon? hva forventer han seg? Anonymous poster hash: 491f0...88b Anonymous poster hash: d5d7d...11a Slapp av. Han får en flott ung kvinne i sengen. An forventer selvfølgelig at du skal være deg selv slik du er. Vær deg selv, finn kjemien mellom dere så går det av seg selv. Og det er helt ok å være nervøs. Det er sikkert han også. Slapp av og enjoy.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #6 Skrevet 22. mai 2014 Nå tenkte jeg da jeg så trådtittelen at det var snakk om en nærmere 60 eller noe sånt. 45 år? Det er jo ikke middelaldrende en gang. Hva er det med folk og dette med å kalle folk som ikke er gamle for "sååå mye eldre"? Anonymous poster hash: dd0c4...909
Timza Skrevet 22. mai 2014 #7 Skrevet 22. mai 2014 Han er uansett veldig klar over at du kan være uerfaren, det er vell derfor han har sex med deg. La han heller lære deg opp, noe han sikkert vil gjøre om du skulle plutselig bli kjedelig.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #8 Skrevet 22. mai 2014 Nå tenkte jeg da jeg så trådtittelen at det var snakk om en nærmere 60 eller noe sånt. 45 år? Det er jo ikke middelaldrende en gang. Hva er det med folk og dette med å kalle folk som ikke er gamle for "sååå mye eldre"? Anonymous poster hash: dd0c4...909 Er du klar over hva ordet "eldre" betyr? Mannen er 45 år og TS er 22. Mannen er da 23 år ELDRE enn TS. Jeg vil da påstå at mannen er mye eldre enn TS. Det er ingen som har sagt at mannen er gammel. Anonymous poster hash: 15333...342 6
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #9 Skrevet 22. mai 2014 Er du klar over hva ordet "eldre" betyr? Mannen er 45 år og TS er 22. Mannen er da 23 år ELDRE enn TS. Jeg vil da påstå at mannen er mye eldre enn TS. Det er ingen som har sagt at mannen er gammel. Anonymous poster hash: 15333...342 Når man snakker om eldre så snakker man om folk som er over 50 år. Dette her er eldre: https://www.google.no/search?q=Eldre&client=firefox-a&hs=9Kq&rls=org.mozilla:en-US:official&channel=fflb&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=_gh-U4-KBqWFyQPFtIFY&ved=0CC8QsAQ&biw=1920&bih=865 Til neste gang, hvis man vil være mer oppegående, bør man bruke ELDRE ENN MEG. Anonymous poster hash: dd0c4...909
Haribo24 Skrevet 22. mai 2014 #10 Skrevet 22. mai 2014 Når man snakker om eldre så snakker man om folk som er over 50 år. Dette her er eldre: https://www.google.no/search?q=Eldre&client=firefox-a&hs=9Kq&rls=org.mozilla:en-US:official&channel=fflb&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=_gh-U4-KBqWFyQPFtIFY&ved=0CC8QsAQ&biw=1920&bih=865 Til neste gang, hvis man vil være mer oppegående, bør man bruke ELDRE ENN MEG. Anonymous poster hash: dd0c4...909 Herregud...tittelen sier jo "med mye eldre mann". Mye eldre, enn seg selv! Kunne likesågodt vært en 15-åring som hadde sex med en 27-åring og tittelen kunne vært den samme 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #11 Skrevet 22. mai 2014 Når man snakker om eldre så snakker man om folk som er over 50 år. Anonymous poster hash: dd0c4...909 Og når du er 50 så er eldre over 60 antar jeg? Det er ingenting galt med tittelen. Hun kunne sagt "godt voksen", men konseptet er det samme - han er over 20 år eldre enn henne. Anonymous poster hash: ecc39...fe2 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #12 Skrevet 22. mai 2014 Og når du er 50 så er eldre over 60 antar jeg? Det er ingenting galt med tittelen. Hun kunne sagt "godt voksen", men konseptet er det samme - han er over 20 år eldre enn henne. Anonymous poster hash: ecc39...fe2 Herregud...tittelen sier jo "med mye eldre mann". Mye eldre, enn seg selv! Kunne likesågodt vært en 15-åring som hadde sex med en 27-åring og tittelen kunne vært den samme Herregud selv. Det går jo an å skrive i tråden at fyren er 45 år. En mann på 45 år anser seg jo ikke som "eldre". Men det er tydelig at ts er ung. Det samme gjelder når man skriver "eldre kvinner" her inne og regner dem som er over 35 år uansett. Da er det grunn til å tro at man er litt dum. Anonymous poster hash: dd0c4...909
Gjest brutal_mann Skrevet 22. mai 2014 #13 Skrevet 22. mai 2014 Du er 22 og han er 45, det holder nok lenge for ham skal du se. Ikke bekymre deg og nyt denne delen av livet ditt til det fulle. Han er en fase av ditt liv der du nok kommer til å lære mye om deg selv og om menn generelt. Dette er noe den mannen du til slutt slår deg til ro med kommer til å få stort utbytte av. 1
Timza Skrevet 22. mai 2014 #14 Skrevet 22. mai 2014 Du er 22 og han er 45, det holder nok lenge for ham skal du se. Ikke bekymre deg og nyt denne delen av livet ditt til det fulle. Han er en fase av ditt liv der du nok kommer til å lære mye om deg selv og om menn generelt. Dette er noe den mannen du til slutt slår deg til ro med kommer til å få stort utbytte av. Spoken from experience? Jeg har en slik erfaring selv, og er hun jeg kan takke for de triksene som fremdeles brukes idag. Jeg var 19-21 og hun var 34-36 og viste hva hun likte og ville.. hehe.
Haribo24 Skrevet 22. mai 2014 #15 Skrevet 22. mai 2014 Herregud selv. Det går jo an å skrive i tråden at fyren er 45 år. En mann på 45 år anser seg jo ikke som "eldre". Men det er tydelig at ts er ung. Det samme gjelder når man skriver "eldre kvinner" her inne og regner dem som er over 35 år uansett. Da er det grunn til å tro at man er litt dum. Anonymous poster hash: dd0c4...909 åherregud skjønner du ingenting? Tittelen sier jo, "med mye eldre mann"...behøver ikke være at mannen er gammel, men bare eldre enn den som skrev dette innlegget. La os si en 16 år gammel jente skrev et innlegg her. Tittelen sier: "Har hatt sex med mye eldre mann." Da kan han være 10 år eldre, altså 26 år. Betydningen av eldre varierer med hvor gamle folk selv er. Jeg er 24 år. da er en på 26 eldre enn meg 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #16 Skrevet 22. mai 2014 åherregud skjønner du ingenting? Tittelen sier jo, "med mye eldre mann"...behøver ikke være at mannen er gammel, men bare eldre enn den som skrev dette innlegget. La os si en 16 år gammel jente skrev et innlegg her. Tittelen sier: "Har hatt sex med mye eldre mann." Da kan han være 10 år eldre, altså 26 år. Betydningen av eldre varierer med hvor gamle folk selv er. Jeg er 24 år. da er en på 26 eldre enn meg Poenget. er at man da skriver "eldre enn meg" eller "en mann på 45 år". Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så JÆVLA VANSKELIG! Anonymous poster hash: dd0c4...909
Gjest Malanthor Skrevet 22. mai 2014 #17 Skrevet 22. mai 2014 Herregud selv. Det går jo an å skrive i tråden at fyren er 45 år. En mann på 45 år anser seg jo ikke som "eldre". Men det er tydelig at ts er ung. Det samme gjelder når man skriver "eldre kvinner" her inne og regner dem som er over 35 år uansett. Da er det grunn til å tro at man er litt dum. Anonymous poster hash: dd0c4...909 Det går jo ann og lære seg og lese. Det står klart i tråd tittelen hva det dreier seg om. Det du snakker om er helt irrelevant. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #18 Skrevet 22. mai 2014 Poenget. er at man da skriver "eldre enn meg" eller "en mann på 45 år". Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så JÆVLA VANSKELIG! Anonymous poster hash: dd0c4...909 Poenget er at "mye eldre - enn meg" er implisitt i trådtittelen. Du er enten dum eller fryktelig kverulerende. Hvorfor skal det være så vanskelig å legge godsida til her? Anonymous poster hash: 0d188...405 2
Haribo24 Skrevet 22. mai 2014 #19 Skrevet 22. mai 2014 Poenget. er at man da skriver "eldre enn meg" eller "en mann på 45 år". Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så JÆVLA VANSKELIG! Anonymous poster hash: dd0c4...909 hahaha...du er jo STOKK DUM det står jo i tittelen: "SEX MED MYE ELDRE MANN" det betyr på norsk: Jeg har hatt sex med en som er eldre enn meg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #20 Skrevet 22. mai 2014 Det går jo ann og lære seg og lese. Det står klart i tråd tittelen hva det dreier seg om. Poenget er at "mye eldre - enn meg" er implisitt i trådtittelen. Du er enten dum eller fryktelig kverulerende. Hvorfor skal det være så vanskelig å legge godsida til her? Anonymous poster hash: 0d188...405 hahaha...du er jo STOKK DUM det står jo i tittelen: "SEX MED MYE ELDRE MANN" det betyr på norsk: Jeg har hatt sex med en som er eldre enn meg selv. jeg har norsk som morsmål faktisk, og vet i hvert fall at det skrives "an" og ikke ann og "å lære seg". hvis man skal kommentere på andres mangler... vel, dere viser jo ikke akkurat særlig mye intelligens heller. jeg har fullt skjønt det er snakk om en som er eldre enn ts. men jeg synes trådtittelen var høl i huet likevel. så når en på 22 sier at man har hatt sex med en eldre mann så betyr det hva? 23-100 år? latterlig. Anonymous poster hash: dd0c4...909
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå