AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #42 Skrevet 9. juli 2014 Bli bundet fast og kilt...og brukt Anonymous poster hash: a3f2d...84b 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #43 Skrevet 10. juli 2014 La en ung liten kvinne betjene meg (mann 42) og "bruke" henne lenge og på skikkelig grisete vis. Så kan vi ta en øl, se en film og sove etterpå. Anonymous poster hash: 29758...783 1
Gjest FuturePrimitive Skrevet 10. juli 2014 #44 Skrevet 10. juli 2014 Strenge feministkvinner som forteller meg hvor håpløse jeg er som mann og at jeg må straffes på vegne av alle menn. 1
Gjest FuturePrimitive Skrevet 10. juli 2014 #45 Skrevet 10. juli 2014 jeg er slave for kona mi hun bruker meg som ett toalett jeg har vært toalettet hennes i 6mnd nå vær dag hun elsker jeg slaver for henne. i begynnelsen hatet jeg det men hun tvang meg om og om igjen så nå elsker jeg det kan ikke få nok jeg ligger under henne vær natt. hun bitter meg fast under senga så kun hodet stikker op i ett hull i madrassen. jeg får nesten ikke luft. hun hører jeg sliter med og puste så bretter hun skinkene godt over ansiktet mitt så jeg er så langt inn som jeg kommer. jeg kan ikke gjøre noe heller hun elsker og vente to og tre minutter så jeg har panikk. hun sier det er helt nydlig deilig. jeg elsker og være slaven hennes jeg spiser kun det hun gir meg og drikker kunn pisset hennes mmmm hun elsker jeg slikker føtterne hennes også de er altid seig og våt av svette. hun er så pen at jeg kan ikke motstå henne Anonymous poster hash: a3832...e90 Aaaaand back to world of warcraft! 1
diverwatchfetish Skrevet 13. juli 2014 #46 Skrevet 13. juli 2014 Jeg har en fetish for kvinner med store Citizen dykkerur. Jeg har fetisher for andre ting også, b.l.a. latex men klokkefetishen overgår denne:)
Gjest Whitestripes Skrevet 13. juli 2014 #47 Skrevet 13. juli 2014 Folk vet tydeligvis ikke forskjell på fetisj og fantasier. http://no.wikipedia.org/wiki/Fetisj
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #48 Skrevet 13. juli 2014 Kiling. Typen min kiler meg innimellom, binder meg fast og kiler vettet av meg. Mmmm. Anonymous poster hash: 618ba...f27
Gjest Bond Skrevet 13. juli 2014 #49 Skrevet 13. juli 2014 Tråden ryddet for kontaktannonser Bond, adm
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #50 Skrevet 13. juli 2014 Jeg tenner også på kiling. Trodde det var ekstremt uvanlig egentlig. Anonymous poster hash: 502e5...452
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #51 Skrevet 13. juli 2014 Jeg tenner på å være dominant. Jeg har en slags vill tanke om at dama mi skal gå rundt naken/svært lite på seg så jeg ikke må kle av henne hver gang, og rett bare dra henne med meg når jeg vil og pule henne til hun ber meg om å få komme (dette menes med at jeg stopper hver gang før hun kommer. Gang på gang!) elsker også det å være litt hardhent. Hun liker heldigvis at jeg puler henne hardt og at jeg lugger henne bakover mot meg er bare et stort bonus for begge. Jeg tenner veldig på at hun spruter så min fetisj er egentlig bare å tilfredstille henne Anonymous poster hash: b62bc...5ad
Detsnurrar Skrevet 5. desember 2014 #52 Skrevet 5. desember 2014 Skinnbukser, korsetter, høye hæler og lårhøye støvletter er noe av det mest sexy en kvinne kan gå i. Tror dette er en fetisj som mange menn tenner på. Kanskje noen få kvinner også tenner på det? Skinn må være glatt og blankt for å være sexy, grovt og matt blir fort tacky synes jeg..
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #53 Skrevet 5. desember 2014 Strenge feministkvinner som forteller meg hvor håpløse jeg er som mann og at jeg må straffes på vegne av alle menn. Hahaha jeg elsker å seksuelt ydmyke feministkvinner i senga å vise hvem som er sjefen.Anonymous poster hash: ecf59...f09
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #54 Skrevet 6. desember 2014 Jeg er en mann i slutten av 30-årene som har en sær greie. Har hatt denne helt siden jeg var liten, og denne greien kommer og går i bølger gjennom livet mitt. Greien er at jeg elsker bleier. Sover en del med bleier og kan ta på meg en tykk og god bleie under regntøy eller kjeledress hvis jeg jobber i hagen. Elsker følelsen av den tykke gode bleien, og det å være tissetrengt og bare kan la det renne i bleien. Blir kjempekåt av dette. Sikkert noen som synes dette er aldeles sykt, men slik er det for meg. Er ganske alminnelig på andre måter og det er bare kona som vet om dette. Fruen har ikke en greie for bleier, men det hender hun er med på dette.Anonymous poster hash: be68d...7ac
Detsnurrar Skrevet 6. desember 2014 #55 Skrevet 6. desember 2014 Tror det med bleier er en ganske vanlig fetisj. Har aldri tenkt over at det kunne være noe man kunne tenne på.. Men internett er med på å åpne opp mange skjulte deler av folk. Fetisjer er noe som man utvikler som et lite barn når hjernen skal lage assosiasjoner på hvilke ting som er bra og hva som ikke er bra. Tror ikke det finnes nok seriøs forskning på fetisjer enda, men det kommer nok mer av det i framtiden.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #56 Skrevet 6. desember 2014 Jeg er ei jente i tidlig 20 årene. Dette er vel for det meste fantasier og ikke fetisher da men.. Gruppe sex. Å bli tvunget til gruppe sex og til sex med en mann. Ha sex med en shemale (som ser veldig feminin ut). Elsker å bli dominert og at han er hardhent med meg. Tilfredsstille en annen jente. Elsker tanken på at en mann bare tar for seg. At han bare handler etter sine dyriske instinkter og bare bruker meg mens jeg tar i mot. Anonymous poster hash: a0827...5ef
Gjest 100%naturlig Skrevet 12. desember 2014 #57 Skrevet 12. desember 2014 Definitivt ja.liker helt stramme å trange klær, trange treningsklær og åletrange jeans, blir helt vill av det, så definitivt ja, har en fetish.
Gjest Pusine:) Skrevet 20. desember 2014 #58 Skrevet 20. desember 2014 Scat, wetsex, synes det er deilig å bli påført smerter.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2014 #59 Skrevet 20. desember 2014 Strømper Strømpekledde ben er utrolig sexy - det er forskjellige settinger. Det kan være festkledde jenter med f.eks en kort sort kjole og sorte strømper Det kan være på film med strømper og holder. Det kan være en setting der de har bukser på og man kan se strømpene mellom skoen og buksa - da kan man fantasere om hva slags type strømper det er . Det er deilig å kjenne strømpestoffet mot kuken, låra osv. Kinky å sprute på strømpene /strømpekledde ben... Anonymous poster hash: bbf1c...23d
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #60 Skrevet 19. august 2015 (Jente 25) Gruppesex, smake en annen jente, prøve wetsex med en mann som tenner ekstremt på det Anonymous poster hash: 1ce60...92c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå