akuuku Skrevet 16. juni 2014 #21 Skrevet 16. juni 2014 Fantaserer at dama blir knullet av mine venner, og blir veldig tent når de stirrer på ropa hennes, pupper eller mellom beina på hun når hun går i lyse trange bukser og plagg med utringning.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #22 Skrevet 16. juni 2014 Å være hardhent og litt slem. Liker å ydmyke. Blir superkåt av å kunne bare bruke dama.Anonymous poster hash: ab335...4d4
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #23 Skrevet 18. juni 2014 Er jente. Fantaserer om at typen bruker meg. At han binder meg fast, og lar kompiser av han pule meg. ha "tvunget" trekant med han og en kompis. Rett og slett S&M. Anonymous poster hash: 13809...712
LiseOslo Skrevet 19. juni 2014 #24 Skrevet 19. juni 2014 Liker å utforske det meste, og prøve nye ting, men noen av mine fetisjer er Wet sex Fisting Lett BDSM 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #25 Skrevet 19. juni 2014 Er jente. Fantaserer om at typen bruker meg. At han binder meg fast, og lar kompiser av han pule meg. ha "tvunget" trekant med han og en kompis. Rett og slett S&M.Anonymous poster hash: 13809...712 Det du ga eksempler på er ikke S&M hvertfall. Anonymous poster hash: fdab8...c25 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #26 Skrevet 19. juni 2014 Det du ga eksempler på er ikke S&M hvertfall. Anonymous poster hash: fdab8...c25 Ops. Da er jeg visst ikke så klok på hva det ene og det andre heter. Hva heter det da? Anonymous poster hash: 13809...712
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #28 Skrevet 21. juni 2014 jeg er slave for kona mi hun bruker meg som ett toalett jeg har vært toalettet hennes i 6mnd nå vær dag hun elsker jeg slaver for henne. i begynnelsen hatet jeg det men hun tvang meg om og om igjen så nå elsker jeg det kan ikke få nok jeg ligger under henne vær natt. hun bitter meg fast under senga så kun hodet stikker op i ett hull i madrassen. jeg får nesten ikke luft. hun hører jeg sliter med og puste så bretter hun skinkene godt over ansiktet mitt så jeg er så langt inn som jeg kommer. jeg kan ikke gjøre noe heller hun elsker og vente to og tre minutter så jeg har panikk. hun sier det er helt nydlig deilig. jeg elsker og være slaven hennes jeg spiser kun det hun gir meg og drikker kunn pisset hennes mmmm hun elsker jeg slikker føtterne hennes også de er altid seig og våt av svette. hun er så pen at jeg kan ikke motstå henne Anonymous poster hash: a3832...e90
Deterjomegdet Skrevet 21. juni 2014 #29 Skrevet 21. juni 2014 Tenner veldig på rumper, lingerie og SELVTILLIT. Kjekt med damer som liker kroppen sin og er stolt av den og liker å vise den fram for meg 😜 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #30 Skrevet 22. juni 2014 Wet er nok ikke min ting. Utover variasjoner omkring samleie og munnsex: Blir tent av å både ta litt kontrollen selv og av at han tar den, bondage, å beføle eller bli befølt offentlig av partneren uten at andre får det med seg f.eks. på en nattbuss, kanskje å bli sett når vi har sex, bli hvisket til at jeg ikke har noe annet valg enn å slippe kontrollen fordi han har tenkt å tvinge meg til en orgasme, og mye mer. Har også en fantasi om å ha trekant eller firkant med både to menn eller en mann og kvinne, og å gi en annen kvinne en orgasme en gang. Anonymous poster hash: 2a5a2...d1e
Fhashion King Skrevet 24. juni 2014 #31 Skrevet 24. juni 2014 Klær av lakk, latex og lær, gjerne kunstig skinnklær, er vel så fine de, muligens bare finere da de kan være mer shiny i utseende, vi kler oss gjerne opp begge i klær av lakk under en sex seanse. Jeg kan også ta på diverse skinnlignende bukser når vi eller jeg er alene, synes ikke at skinnbukser eller lignende er spesielt pent på menn, men jeg liker bare simpelt hen følelsen av å ha de på, gå i de, ta på de osv. Jeg synes selv synsmessig slike plagg bare skal bæres av en kvinne i offentligheten, men min kone aksepterer heldigvis min fetish og har blitt vant med det og har faktisk sagt at noen få plagg kler meg bra innenfor husets 4 vegger. :-)
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #33 Skrevet 25. juni 2014 Jeg har noe av det særeste som fetisj. Google "superheroine peril". Anonymous poster hash: b299e...0d9
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #34 Skrevet 25. juni 2014 Jeg har noe av det særeste som fetisj. Google "superheroine peril". Anonymous poster hash: b299e...0d9 Hei Howard WolowitzAnonymous poster hash: ab335...4d4 4
Fhashion King Skrevet 25. juni 2014 #35 Skrevet 25. juni 2014 Jeg har noe av det særeste som fetisj. Google "superheroine peril". Anonymous poster hash: b299e...0d9 Å hvorfor er det så,spesielt sært?
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #36 Skrevet 8. juli 2014 Å bli voldtatt Å bli fersket, at andre ser på Bli tatt av onkel eller lignende (noe jeg aldri kunne gjort på ekte, men tanken tenner meg, alt det andre kunne/har jeg gjort på ekte) Jeg kan også dominere mannen Anonymous poster hash: d0cd3...f70
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #37 Skrevet 8. juli 2014 At han får meg til å føle meg som den deiligste av alle. At jeg gjør ham helt vill! At han ikke kan få nok av meg! At han overrasker ved å "ta meg" når jeg minst venter det som i parken, bilen, heisen...Anonymous poster hash: 77684...067 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #38 Skrevet 9. juli 2014 At han får meg til å føle meg som den deiligste av alle. At jeg gjør ham helt vill! At han ikke kan få nok av meg! At han overrasker ved å "ta meg" når jeg minst venter det som i parken, bilen, heisen...Anonymous poster hash: 77684...067 Tror du har misforstått hva fetish er.Anonymous poster hash: c1d24...22c 5
PHM Skrevet 9. juli 2014 #39 Skrevet 9. juli 2014 Nylonstrømper, og spesielt tynne strømpebukser! Lekkert å se på, glatt og mykt å ta på, og skjuler litt, samtidig som de framhever..... Sexy rett og slett (og utrolig deilig å ha på seg også!
Gjest HandyOsloMann Skrevet 9. juli 2014 #40 Skrevet 9. juli 2014 Fantaserer at dama blir knullet av mine venner, og blir veldig tent når de stirrer på ropa hennes, pupper eller mellom beina på hun når hun går i lyse trange bukser og plagg med utringning. Deilig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå