vimsefrøken Skrevet 30. mai 2014 #21 Skrevet 30. mai 2014 Dermalogica har Boosters som du legger til før dagkremen din med forskjellige faktorer, de har bl.a en matt en med spf 30, og de har også en med spf 50. Synes disse er supre da de kan legges til i en hudpleierutine du allerede er fornøyd med hvis man ikke har lyst til å bytte ut dagkrem f.eks. Har ikke testet de selv, men har hørt mange er veldig fornøyde med de. Av dagkremer med spf som jeg har prøvd var jeg veldig fornøyd med Decleor aroma white c day fluid spf 15, denne var veldig lett og ga meg nok fukt om sommeren. Har også prøvd Ole Henriksen Truth revelead super creme spf 15, og syns også denne er utrolig god, men den er ikke lett, mye mer fet på huden.
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 30. mai 2014 #22 Skrevet 30. mai 2014 Ja var den jeg brukte, kommer ikke til å kjøpe den igjen. Må såklart ha en solkrem for ansiktet nå om sommeren, vanlig dagkrem m spf vil ikke holde. Men kommer nok til å Google litt reviews, og finne noe med langt bedre faktor enn 15. Ok. Jeg har forresten den samme jeg linket i spf 25, og ikke 15
2shy Skrevet 30. mai 2014 #23 Skrevet 30. mai 2014 Ok. Jeg har forresten den samme jeg linket i spf 25, og ikke 15 Ok Er det krem eller gele? Jeg skal nok kjøpe Matis tenker jeg
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 30. mai 2014 #24 Skrevet 30. mai 2014 Ok Er det krem eller gele? Jeg skal nok kjøpe Matis tenker jeg Krem Får se hvordan hunden min takler den, ellers får jeg prøve en ny igjen
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #25 Skrevet 31. mai 2014 Krem Får se hvordan hunden min takler den, ellers får jeg prøve en ny igjen Tror ikke du må bruke den på hunden din altså... Anonymous poster hash: 873c3...07c
strawberry Skrevet 31. mai 2014 #26 Skrevet 31. mai 2014 Jeg er iallefall veldig fornøyd med No7 fra boots! Hadde smurt den på meg også satt meg ut i solen uten å tenke på solkrem. Ble brent på skuldrer og ermer, men ansiktet var ikke noe rødt i det hele tatt! Den er i tillegg lett og fukter godt, men ikke for mye.
2shy Skrevet 1. juni 2014 #27 Skrevet 1. juni 2014 TS, er det fuktighetskrem med solfaktor eller solkrem for ansikt du er ute etter?
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 1. juni 2014 #28 Skrevet 1. juni 2014 TS, er det fuktighetskrem med solfaktor eller solkrem for ansikt du er ute etter? Vet ikke egentlig. Kan ha begge deler. Nå kjøpte jeg meg solkrem for ansiktet.
2shy Skrevet 14. juni 2014 #29 Skrevet 14. juni 2014 Vet ikke egentlig. Kan ha begge deler. Nå kjøpte jeg meg solkrem for ansiktet. Hvordan gikk det? Jeg fant ut at den jeg brukte fra cliniderm ikke var for ansikt, kanskje derfor jeg fikk kviser Prøver la rochay faktor 50 nå. Syns den la seg som et hvitt lag på fjeset, så vil prøve noe annet neste gang
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 14. juni 2014 #30 Skrevet 14. juni 2014 Hvordan gikk det? Jeg fant ut at den jeg brukte fra cliniderm ikke var for ansikt, kanskje derfor jeg fikk kviser Prøver la rochay faktor 50 nå. Syns den la seg som et hvitt lag på fjeset, så vil prøve noe annet neste gang Kremen funker strålende til nå Har ikke merket noe til uren hud (enda) heldigvis og kremen er lett i konsistens. Kanskje du også skulle prøvd denne
2shy Skrevet 15. juni 2014 #31 Skrevet 15. juni 2014 Kremen funker strålende til nå Har ikke merket noe til uren hud (enda) heldigvis og kremen er lett i konsistens. Kanskje du også skulle prøvd denne Ja kanskje det Får bruke opp denne først
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå