Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Oppdatering ts, hvordan går det? :)

HAHA, nei du, er like langt som sist gang. :)) Noen som gav tips her om at jeg burde kjøre på, siden jeg ikke kommer til å møte ham igjen. MEN, folkens. Det kan hende jeg møter ham i løpet av sommeren. Fordi foreldrene våre er venner. Gjør egentlig hele greia dritt flaut

Anonymous poster hash: 0a790...4bc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det skjedde meg, en fyr jeg er (u)lykkelig avstandsforelsket i, la meg til på Facebook for ca 6 mnd siden. Hørte ingenting, han snakket aldri til meg. Vennesanker desverre. Og jeg som nesten fikk hjertestopp når jeg så han hadde sendt meg venneforespørsel..

Anonymous poster hash: 186d0...0b7

Huff. Hvordan vet du at det kun er du som er interessert, og ikke han? Tok du kontakt til slutt?:)

Gjest Leo Nardo
Skrevet

Det kan hende jeg møter ham i løpet av sommeren. Fordi foreldrene våre er venner. Gjør egentlig hele greia dritt flaut

Er det flaut å snakke med noen på Facebook? Eller like noen?

Forklar meg hvordan å skrive, "Hei! Hvordan går det? : )", på chatten, er flaut?

:vetikke:

AnonymBruker
Skrevet

Er det flaut å snakke med noen på Facebook? Eller like noen?

Forklar meg hvordan å skrive, "Hei! Hvordan går det? : )", på chatten, er flaut?

:vetikke:

Jeg har ikke noe godt svar på det! Det er meg selv som er problemet og det vet jeg godt. Likevel klarer jeg ikke gjøre noe med det. :fnise:

Gjest Leo Nardo
Skrevet

Jeg har ikke noe godt svar på det! Det er meg selv som er problemet og det vet jeg godt. Likevel klarer jeg ikke gjøre noe med det. :fnise:

Skriv inn det jeg sa, kvinn deg opp og trykk enter.

Jeg har ikke lyst til at du skal leve et liv hvor frykten din styrer deg. Da kommer du til å gå glipp av selve livet. Om 100 år er du uansett død. Hva betyr alt dette da?

• Liker 1
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Haha, seriøst....... Jeg hadde gitt opp håpet jeg (med andre ord feiga jeg ut) også tok han kontakt nå nettopp!! Hvordan tolker man det? Liksom, han tenkte på meg 4 mnd senere, og det er jo bra og vel så det, men jeg kan umulig ha vært så utrolig spennende iom at det tok SÅ lang tid? Hva tenker dere? Hvis det fremdeles er liv i tråden, hoho

Skrevet

Haha, seriøst....... Jeg hadde gitt opp håpet jeg (med andre ord feiga jeg ut) også tok han kontakt nå nettopp!! Hvordan tolker man det? Liksom, han tenkte på meg 4 mnd senere, og det er jo bra og vel så det, men jeg kan umulig ha vært så utrolig spennende iom at det tok SÅ lang tid? Hva tenker dere? Hvis det fremdeles er liv i tråden, hoho

Ville han treffe deg da? Hva sa han? :)

Anonymous poster hash: 0f536...ad2

Skrevet

Ville han treffe deg da? Hva sa han? :)

Anonymous poster hash: 0f536...ad2

Hehe, var bare hei og om det var meg fra det og det stedet og at det var hyggelig:p var på vei ut døra da så fikk ikke snakket så mye!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...