Gjest Leo Nardo Skrevet 21. mai 2014 #21 Skrevet 21. mai 2014 Signert. Fikk faktisk en relativt uventet request på Facebook selv i går, så nå venter jeg på at hun skal ta initiativ. Venter fortsatt. Haha forstår jo at det er en umulig situasjon dette her..... for redd til å gjøre noe som helst. Huff. Har det noen gang hendt dere at den andre tok kontakt, egentlig? Har mine tvil Greier du virkelig ikke å skrive "Hei!" i chatten? Jeg tok kontakt forrige gang dette hendte meg. Kommer ikke til å kontakte hun andre som la meg til nå ettersom jeg er opptatt på andre fronter. Kanskje senere.
Gjest Leo Nardo Skrevet 21. mai 2014 #22 Skrevet 21. mai 2014 Går det an å ha en unnskyldning for å skrive til personen, da? Har jo de klassiske "feil person"-meldingene, men det er kanskje for åpenlyst.. noen andre? Anonymous poster hash: 0a790...4bc Beklager, men det der er latterlig. Vent, jeg har ikke tenkt å beklage en gang. Jeg er opprinnelig fra et lite sted og en dag fikk jeg meldingen: "Hei! Så du hadde ringt meg, men jeg er på jobb akkurat nå. Var det noe spesielt du ville?" Velsignet med en logisk og rasjonell hjerne visste jeg at sannsynligheten for at en jente som bodde på samme plass som meg tilfeldigvis skulle sende feil melding til akkurat meg nærmet seg sannsynligheten for å vinne i lotto. Vær så snill å ha baller eller eggstokker nok til å kunne vise et annet menneske at du er interessert. Det er ikke noen undergang uansett hva utfallet skulle bli. 2
Purple Diamond Skrevet 21. mai 2014 #23 Skrevet 21. mai 2014 Beklager, men det der er latterlig. Vent, jeg har ikke tenkt å beklage en gang. Jeg er opprinnelig fra et lite sted og en dag fikk jeg meldingen: "Hei! Så du hadde ringt meg, men jeg er på jobb akkurat nå. Var det noe spesielt du ville?" Velsignet med en logisk og rasjonell hjerne visste jeg at sannsynligheten for at en jente som bodde på samme plass som meg tilfeldigvis skulle sende feil melding til akkurat meg nærmet seg sannsynligheten for å vinne i lotto. Vær så snill å ha baller eller eggstokker nok til å kunne vise et annet menneske at du er interessert. Det er ikke noen undergang uansett hva utfallet skulle bli. Veldig enig i dette! Man er nødt til å gjøre noe selv. Det blir for dumt å bare vente på at noe skal skje.
Gjest Leo Nardo Skrevet 21. mai 2014 #24 Skrevet 21. mai 2014 Veldig enig i dette! Man er nødt til å gjøre noe selv. Det blir for dumt å bare vente på at noe skal skje. Når skal vi gifte oss?
Purple Diamond Skrevet 21. mai 2014 #25 Skrevet 21. mai 2014 (endret) Når skal vi gifte oss? Hihi, I'm in Endret 21. mai 2014 av Purple Diamond
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #26 Skrevet 22. mai 2014 Venter fortsatt. Greier du virkelig ikke å skrive "Hei!" i chatten? Jeg tok kontakt forrige gang dette hendte meg. Kommer ikke til å kontakte hun andre som la meg til nå ettersom jeg er opptatt på andre fronter. Kanskje senere. Er det lov å spørre hvorfor du ikke vil ta kontakt? Er vel fordi du ikke er interessert i jenta? Om du var det, hadde du vel snakket til henne..? Eller? Anonymous poster hash: 0a790...4bc
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #27 Skrevet 22. mai 2014 Men er det sant, da? At om fyren er interessert, tar han kontakt? Hører det jo overalt, og det virker jo som det gir mening. Ja selvsagt med mindre han er sjenert. Og det vet du vel om han er eller ikke? Anonymous poster hash: 668c0...7bd
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #28 Skrevet 22. mai 2014 Signert. Fikk faktisk en relativt uventet request på Facebook selv i går, så nå venter jeg på at hun skal ta initiativ. Hvorfor var den uventet?? Jeg synes det er så sykt kleint å legge til folk jeg kjenner sånn halvveis, vet ikke når det er greit og ikke greit å legge til folk. Haha! Hvorfor ble du overrasket, liksom? Anonymous poster hash: 0a790...4bc
Gjest Leo Nardo Skrevet 22. mai 2014 #29 Skrevet 22. mai 2014 Er det lov å spørre hvorfor du ikke vil ta kontakt? Er vel fordi du ikke er interessert i jenta? Om du var det, hadde du vel snakket til henne..? Eller? Anonymous poster hash: 0a790...4bc Det er alltid lov å spørre. Per i dag har jeg ikke interesse av å ta kontakt fordi jeg har svært lite fritid om dagen og i tillegg har andre jenter som alt opptar interessen min. Men det var en søt jente. Vi får se. Hvorfor var den uventet?? Jeg synes det er så sykt kleint å legge til folk jeg kjenner sånn halvveis, vet ikke når det er greit og ikke greit å legge til folk. Haha! Hvorfor ble du overrasket, liksom? Anonymous poster hash: 0a790...4bc Fordi det er en jente jeg ikke kjenner eller har snakket med før. Hun går angivelig i klassen min og har sikkert lagt merke til meg på vår felles FB-side. Men det er godt mulig det kun er vennskapelig ment. Når jeg tenker meg om er det tre andre jenter fra klassen min som har lagt meg til også, men jeg har aldri snakket med de heller på Facebook (eller i klassen foruten en av de).
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #30 Skrevet 24. mai 2014 Ta sjansen, må øve deg så du tør litt mer! Blir lettere og lettere hvis du hopper i det Anonymous poster hash: c5ea0...a0e
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #31 Skrevet 24. mai 2014 Hvor mange jenter her har tatt initiativet og fått det til å fungere? Anonymous poster hash: 0a790...4bc
Gjest alegria Skrevet 24. mai 2014 #32 Skrevet 24. mai 2014 Kanskje han tenker det samme om deg. Er ikke alle menn som er komfortable med å først ta kontakt, kanskje han venter på at du skal gjøre det
Gjest Leo Nardo Skrevet 6. juni 2014 #33 Skrevet 6. juni 2014 (endret) Hvordan gikk dette? Signert. Fikk faktisk en relativt uventet request på Facebook selv i går, så nå venter jeg på at hun skal ta initiativ. Gikk inn på profilen hennes etter et par uker og fant ut hun var ganske søt, så jeg bestemte meg for å ta kontakt tidligere i uken. Personlig var jeg usikker på intensjonene hennes, men det hjelper jo litt å lese de tragisk usikre (no offense) innleggene her inne. Skal kanskje møtes til uken når begge er ferdig med eksamen. Kanskje søndag, men tvilsomt at vi rekker det. Endret 6. juni 2014 av Leo Nardo
martyy Skrevet 9. juni 2014 Forfatter #34 Skrevet 9. juni 2014 Hvordan gikk dette? Gikk inn på profilen hennes etter et par uker og fant ut hun var ganske søt, så jeg bestemte meg for å ta kontakt tidligere i uken. Personlig var jeg usikker på intensjonene hennes, men det hjelper jo litt å lese de tragisk usikre (no offense) innleggene her inne. Skal kanskje møtes til uken når begge er ferdig med eksamen. Kanskje søndag, men tvilsomt at vi rekker det. ÅÅ, koselig! Hvorfor bestemte du deg for å ta kontakt med henne? Var det fordi du syntes hun så søt ut, eller andre grunner? Siden du hadde ventet en stund, tenker jeg.
Gjest Leo Nardo Skrevet 9. juni 2014 #35 Skrevet 9. juni 2014 ÅÅ, koselig! Hvorfor bestemte du deg for å ta kontakt med henne? Var det fordi du syntes hun så søt ut, eller andre grunner? Siden du hadde ventet en stund, tenker jeg. Jeg ventet fordi jeg så på det som naturlig at hun tok kontakt ettersom hun la meg til og jeg aldri har snakket med henne før. Hadde egentlig glemt av henne, men så fikk jeg et innfall en kveld. Men vi har ikke avtalt noe konkret enda, så det er mulig det renner ut i sanden. Egentlig er jeg betatt av noen andre, så det var kanskje dumt av meg.
Blondepiken Skrevet 9. juni 2014 #36 Skrevet 9. juni 2014 Du sier jo at det ikke er noen sjans for å møte på han ved tilfeldighet, så jeg syns absolutt du skal skrive noe til han. Dersom han ikke er interessert slipper du å snakke mer med han eller møte på han igjen. Og dersom han er interessert - ja, det sier seg selv, da var det verdt å ta kontakt!
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #37 Skrevet 9. juni 2014 Men er det sant, da? At om fyren er interessert, tar han kontakt? Hører det jo overalt, og det virker jo som det gir mening. Ikke nødvendigvis nei. Kommer ann på om han tørr..og masse andre ting... Jeg lot det gå fire måneder før jeg turte kontakte ei jeg hadde fallt hodestups for nylig.Anonymous poster hash: 0bcd7...196
Purple Diamond Skrevet 9. juni 2014 #39 Skrevet 9. juni 2014 Ikke nødvendigvis nei. Kommer ann på om han tørr..og masse andre ting... Jeg lot det gå fire måneder før jeg turte kontakte ei jeg hadde fallt hodestups for nylig.Anonymous poster hash: 0bcd7...196 Hvordan gikk det?
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #40 Skrevet 9. juni 2014 Nei, jeg synes du skal starte en samtale, ettersom du var den som la han til. Tenk hvis det hadde vært motsatt, en fyr som la deg til først og du godtok, og så hørte du ikke mer. Det ville jo vært litt rart?Anonymous poster hash: 759ed...c11 Det skjedde meg, en fyr jeg er (u)lykkelig avstandsforelsket i, la meg til på Facebook for ca 6 mnd siden. Hørte ingenting, han snakket aldri til meg. Vennesanker desverre. Og jeg som nesten fikk hjertestopp når jeg så han hadde sendt meg venneforespørsel.. Anonymous poster hash: 186d0...0b7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå