Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:-) Nå har det seg sånn at jeg traff en fyr en gang. Vi snakte ikke mye, men jeg bare følte at han hadde et ekstra godt øye til meg, og at han kanskje likte meg litt. En uke etter la jeg han til på facebook, og han godtok samme kveld. Men ingen av oss har snakket sammen etter dette.. Hører jo over alt at JO - hvis han er interessert så tar HAN kontakt. Noe som ikke har skjedd. Det var altså JEG som la han til på facebook, og derfor føler jeg det blir litt masete å starte å prate med han også. Vet ikke jeg. Tydeligvis hadde han ikke glemt meg da, hurra! :bolledeig:

Overanalyserer jeg altfor mye nå? Det er ikke mulig å tilfeldigvis treffe på ham, bor et stykke vekke. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis noen hadde lagt til meg på facebook så forventer jeg egentlig at de tar kontakt med meg! Så jeg foreslår at du sender han en melding, ser an responsen og tar det derfra..

• Liker 7
Skrevet

Bare snakk til han da vel? Herregud, hva har du å tape?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg synes du skal starte en samtale, ettersom du var den som la han til.

Tenk hvis det hadde vært motsatt, en fyr som la deg til først og du godtok, og så hørte du ikke mer. Det ville jo vært litt rart?

Anonymous poster hash: 759ed...c11
  • Liker 3
Skrevet

Men er det sant, da? At om fyren er interessert, tar han kontakt? Hører det jo overalt, og det virker jo som det gir mening.

Skrevet

Men er det sant, da? At om fyren er interessert, tar han kontakt? Hører det jo overalt, og det virker jo som det gir mening.

Man kan ikke generalisere på den måten. Akkurat som noen kvinner er sjenerte og vil at mannen skal ta kontakt først så er noen menn det og.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor i all verden skal det ikke være sånn at når du er interessert så tar ikke du kontakt?!

Folk...

Anonymous poster hash: 34906...804

• Liker 2
Skrevet

Hahaha lett litt på humøret da, dere! Jeg spør jo her fordi jeg er så usikker, blir altfor fort sjenert og synes mye er veldig veldig kleint. Folk er folk, ja, og jeg klarer bare ikke å gjøre det selv om jeg vil :bond:

Gjest Raptuza
Skrevet

Er du interressert? Nok? Går nok fint om du tar et initiativ også til å bli kjent.

Gjest Blyanten
Skrevet

Send ham en melding da vel. Hei! Åssen går det eller noe sånt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor i all verden skal det ikke være sånn at når du er interessert så tar ikke du kontakt?!

Folk...

Anonymous poster hash: 34906...804

Det er det vanskeligste i hele verden! Jeg kjenner jeg nesten kaster opp av å tenke på å ta initiativ og så "drite meg ut" hvis han ikke er (så) interessert som jeg trodde :/

Anonymous poster hash: d9452...170

• Liker 1
Skrevet

Det er det vanskeligste i hele verden! Jeg kjenner jeg nesten kaster opp av å tenke på å ta initiativ og så "drite meg ut" hvis han ikke er (så) interessert som jeg trodde :/

Sånt må man bare hoppe i. Du kommer ikke til å angre, uansett hva som skjer. Tro meg! Kjør på :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har samme "problem". I mitt tilfelle var det han som la til meg faktisk, og jeg mannet meg opp å sendte han melding etter noen dager. Han svarte, men uten noen form for spørsmål eller hinting om å fortsette samtalen. Han bare svarte på meldingen og ferdig med det liksom. Så jeg skjønte jo at han ikke var interessert egentlig, han prøvde vel bare å sanke venner.. frustrerende! Så du kan jo forsøke å sende han melding, du merker fort om han er interessert eller ikke.. :)

Anonymous poster hash: 186d0...0b7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sånt må man bare hoppe i. Du kommer ikke til å angre, uansett hva som skjer. Tro meg! Kjør på :)

Har prøvd litt før, men kommer likevel ingen vei. Blanda signaler og ting jeg kan tolke som at han ikke vil, men så kommer han tilbake og tar insj selv. og så har man det gående. Jizez.

Skrevet

Når du har lagt han til på Facebook, så regner man da med at det er for en grunn. Så ta kontakt du. Hva er egentlig problemstillingen uansett? Kan bakken under deg forsvinne om du tar kontakt?

• Liker 1
Gjest Leo Nardo
Skrevet

Hvis noen hadde lagt til meg på facebook så forventer jeg egentlig at de tar kontakt med meg! Så jeg foreslår at du sender han en melding, ser an responsen og tar det derfra..

Signert.

Fikk faktisk en relativt uventet request på Facebook selv i går, så nå venter jeg på at hun skal ta initiativ.

:)

• Liker 2
Gjest Svampebob1
Skrevet

Hahaha lett litt på humøret da, dere! Jeg spør jo her fordi jeg er så usikker, blir altfor fort sjenert og synes mye er veldig veldig kleint. Folk er folk, ja, og jeg klarer bare ikke å gjøre det selv om jeg vil :bond:

Jeg kan være slik at jeg avventer og ikke tar kontakt.. Selv om jeg er litt interessert/nysgjerrig. Jeg har mine egne grunner til dette.

For alt du vet kan det hende at han har sine også. Hvis du vil at det skal skje noe, så hjelper det ikke å sitte på gjerdet og glane ihvertfall ;-)

Skrevet

Hva i all verden er poenget med å legge noen til på facebook om du ikke skal ha kontakt med dem?

Skrevet

79kreps: så har man tilgang på å snoke litt :tunge1: Haha neida, men dere skulle bare visst hvor lenge og mye jeg måtte manne meg opp til å trykke på knappen "legg til som venn"! Skal ikke være lett..

Haha forstår jo at det er en umulig situasjon dette her..... for redd til å gjøre noe som helst. Huff. Har det noen gang hendt dere at den andre tok kontakt, egentlig? Har mine tvil :grinele:

AnonymBruker
Skrevet

Går det an å ha en unnskyldning for å skrive til personen, da? :P Har jo de klassiske "feil person"-meldingene, men det er kanskje for åpenlyst.. noen andre?

Anonymous poster hash: 0a790...4bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...