Gjest baby-E Skrevet 15. juni 2004 #1 Del Skrevet 15. juni 2004 I juli, skal jeg, sambo, og noen venne til BGolden sands, Bulgaria. Noen som har vært der...? Lurer litt på hvordan det er der se. Positivt og negativt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. juni 2004 #2 Del Skrevet 15. juni 2004 vi skal også ned i juli,4 jenter i 20 årene.. ta en titt lenger ned i forumet masse om bulgaria-kanskje mest om sunny beach,men de to stedene ligger veldig nærme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2004 #3 Del Skrevet 16. juni 2004 Vil si det passer for ungdommer. Det er fint inne i "hotellgaten", men utenfor ser det ikke ut. Bukgaria er billig. Virker sånn.men du må betale for alt ekstra på restr. Vi bestilte fisk( eks) og da fikk vi kun fisk. Poteter kom utenom til ekstra pris. Slik er det hele veien. Kelnere frekke som få. det er mye kriminalitet/prostutisjon. Om du skal ha en ferie for bare fest og gøy og sene discokvelder er vel stedet for ungdommer. forvent ikke den standarden på hoteller du er vant til fra andre plasser. Iallefall ikke om dere har valgt noe billig. Reis aldri uspesifisert til bulgaria. Mye vakter i butikkene. pga kriminaliteten fra andre Østeuropeere. Følte meg ikke konfortabel med å bli forfulgt. Nå skal det sies at jeg er meget reisevant. Har reist verden rundt i ca 20 år, men Bulgaria frister ikke til gjentagelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå