Gå til innhold

Åpningslinjer på Tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 20.5.2014 den 0.42, AnonymBruker skrev:

Prinsesse som ønsker å lære å ri søker prins uten hest? ;)

 

Anonymous poster hash: a118e...854

Haha :ler: den var bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 hours ago, Berger3461 said:

Kvinner starer ikke samtale fordi 8 av 10 men ikke svarer. 

Har du tenkte om hvilken prosent av damene svarer ikke? Og det etter de sveiper høye på mindre enn 10 prosent av mennene ?

Ganske svak unnskyldning tror jeg. 

Anonymkode: e80e6...dc4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror at dette har med kravstore damer å gjøre, og at dem er litt lei av å kontakte mannfolk som kun er ute etter sex, og totalt overvurderer sitt eget utseende.  Damer tror de kan velge og vrake bare fordi de har et hull under navlen  og bryster. Dere kan ikke det! Har sett troll på  datingsider som ikke svarer meg fordi de mener at jeg ikke er pen nok, selv ser det ut som , ja, troll.  Og de lurer på hvorfor de er single? Så antar jeg at disse langt under gjennomsnitskvinnene tar kontakt med mange hunks og blir pissed hvis de ikke svarer . Og hvis de svarer så er de ute etter kun en ting. Men dere kvinner lærer jo aldri.

Anonymkode: 42173...f30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd med på denne her, men hadde den på profilen en stund 🙌🏻🙌🏻

Atchomar chomakaan. Has yer dothrae chek?

Men kanskje jeg skal prøve neste gang. Menn svarer så å si aldri uansett, de fjerner bare matchen når jeg prøver å være litt normal, kanskje unormal er det jeg må gå for :fnise: har jo ikke noe å tape :nori:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har sett troll på  datingsider som ikke svarer meg fordi de mener at jeg ikke er pen nok, selv ser det ut som , ja, troll.

Hva er dine åpningsreplikker? "Off topic", men hvorfor antar du at de ikke synes du er pen nok? Og hvorfor tar du kontakt med kvinner du synes ser ut som troll? 

Til TS: Hva med å kommenterer noe du har lest i profilen, eller et bilde? Det viser iallefall at du er interessert i å bli kjent med henne. Ikke bare skriv "hei, hva skjer?" eller noe lignende. Det er kjedelig og upersonlig. 

Hva er det som får deg til å kontakte henne? F. eks. "jeg likte så godt bildet av deg/øynene dine/smilet ditt". 

Det er jo også slik at det som fungerer på en person ikke nødvendigvis fungerer på en annen. Ikke glem å ha det gøy og håper du finner en du matcher godt med! 

 

Anonymkode: e1c81...27b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk denne av en kvinne en gang ! Holder det med et "hei" eller vil du heller ha en klein sjekke replikk .  Den funket veldig bra på meg , og for meg i ettertid 😊 tror faktisk jeg alltid fikk tilbakemelding.  

Anonymkode: 91793...826

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er dame å skriver aldri første melding rett og slett fordi jeg ikke trenger det,mannen tar alltid kontakt uansett.

Anonymkode: cd691...794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Beste datingside - https://be2.com Jeg fant mannen i mitt liv der! Vi har vært sammen i fire år, og jeg er gravid :) Har flere venner også som har møttes der og giftet seg og fått barn sammen (tre forskjellige par).

Endret av emmklise31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, emmklise31 said:

Jeg leste i en artikkel at antallet "likes" din profil får (innenfor en tidsramme, sannsynligvis i begynnelsen?) plasserer deg på en skala. De mennene som er rangert på samme nivå er de som vil bli presentert først og mest til deg. Derfor går noen av de samme personene igjen og igjen...

Det er sinnsykt mange attraktive menn på tinder, men noen taper nok "likes" pga manglende tekst under..

Statistisk sett lykkes menn bedre om de dropper profiltekst. Høres helt sprøtt ut, men tallene lyver ikke.

Anonymkode: b13ee...991

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker said:

Statistisk sett lykkes menn bedre om de dropper profiltekst. Høres helt sprøtt ut, men tallene lyver ikke.

Anonymkode: b13ee...991

Ja det har jeg og lest, og det stemmer nok. Utseendet er det som teller, tekst vil kun telle negativt og sjelden positivt

Anonymkode: b8aa1...ae8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...