Gå til innhold

Åpningslinjer på Tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har sett på en side på facebook som heter "Best of Tinder". Ler meg ihjel:P

Dessverre fungerer ikke alltid pick up lines like godt på norsk.

Synes mange av de er ganske morsomme og de hadde fungert på meg i hvert fall.

Hva slags åpningslinjer fungerer best på gutter? Jeg vil si noe annet enn bare "Hei". Det er så kjedelig. Vil skille meg litt ut, positivt.



Anonymous poster hash: c8627...76f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han jeg dater nå skreiv at jeg var en søt match og spurte hva jeg gjør på og så spurte han om jeg hadde hest og sa han trodde at alle prinsesser hadde hest.

Helt merkelig og lese det vi skreiv til hverandre i begynnelsen, for det er så annerledes måten vi prater med hverandre nå. :)



Anonymous poster hash: 8c6c7...07b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte du det? Det er løken monsteret om prøver å ta musa di, eneste måten å drepe ham på er å suge han helt tørr.

PS: jeg er løken mosnsteret ;)

^dette^ sendte en ikke helt pen mann til meg. Tror han prøvde å være morsom men jeg faller ikke akkuratt for slik humor, blokkerte han når jeg så meldingene...

Anonymous poster hash: b86c2...ddc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg lurer på hva jeg som jente kan si til en gutt:) som funker og som blir mest sannsynlig tatt positivt imot.

TS

Anonymous poster hash: c8627...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg lurer på hva jeg som jente kan si til en gutt:) som funker og som blir mest sannsynlig tatt positivt imot.

TS

Anonymous poster hash: c8627...76f

Prinsesse som ønsker å lære å ri søker prins uten hest? ;)

Anonymous poster hash: a118e...854

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prinsesse som ønsker å lære å ri søker prins uten hest? ;)

Anonymous poster hash: a118e...854

cheesy :fnise:

Anonymous poster hash: f7f20...7ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordavind

Som en engelsk jente skrev til meg: "the weather man predicts a few inches tonight?..:)"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel litt an på hva du er ute etter der inne. De som skiller seg ut positivt er de som faktisk skriver litt mer enn bare én linje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest multibox

Tinder er fantastisk! Har endel morsomme linjer jeg pleier å få god respons på. De aller fleste er variasjoner av oppbrukte klassiske sjekkereplikker.

Jenter er latterlig dårlige på å åpne på tinder. De skriver stort sett bare hei, hva skjer, eller du var fin osv.

Har et par som har hatt litt interessante åpninger da, hun ene spurte om jeg ville stokket om alfabetet om jeg hadde muligheten og hvordan jeg ville gjort det (dårlig norsk variant av i would put u and i together?).

Også var det ei som spurte om jeg pleide å kjøpe gule eller grønne bananer.

Kreative åpninger er best ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å kommentere noe på bildene eller fra teksten deres.
Om de har på dress sier jeg det, liker de skiturer nevner jeg noe der, skriver de noe om solskinn i teksten kan jeg si noe der.
Men jeg er vist dårlig på cheesy kommentarer. Både på å sende å få ;P

Neste gang skal jeg tydelig vis gå for noe enda mer originalt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Annonse

Jeg foretrekker interessante spørsmål over sjekkereplikker. Folk som "tyr til" de er ofte dødfødte samtaler for meg, vil heller ha ei hyggelig melding som spiller på profilen min og som da er "unik" for meg. Jeg gjør det samme og syns så langt det er en fin måte å filtrere folka man ikke er på samme bølgelengde med helt i starten. Men så er jeg litt rar, da 😋

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Berger3461 said:

Kvinner starer ikke samtale fordi 8 av 10 men ikke svarer.

Hehe, har vel noe med at kvinner ikke kontakter gjennomsnittsmenn da 😀 Jeg kan garantere at de fleste menn svarer

Anonymkode: b8aa1...ae8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, har vel noe med at kvinner ikke kontakter gjennomsnittsmenn da 😀 Jeg kan garantere at de fleste menn svarer

Anonymkode: b8aa1...ae8

Nei, jeg sveiper mange forskjellige menn. Ingen svarer hvis jeg begynner samtalen. Jeg begynner ikke samtalen lenger. Har det også i bio. De som ikke starter samtale i løpet av ei uke blir slettet som match. 

Anonymkode: f43ca...0c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge en skriver på en høflig måte så er det bra. Jo mer kreativ en er så sier det meg at vedkommende har forsøkt og forsøker i stor skala. Om jeg ikke svarer en person så er det pga vulgært språk og at utseende ikke tiltrekker meg. 

På en annen dating side var det en som skreiv en lang avhandling om hvor vakker og fantastisk jeg såg ut, han kunne føle energien fra meg. Typisk masseprodusert tekst. Når jeg takket for den lange meldingen, men avviste han så fikk jeg en tilsvarende lang, men denne gangen en rasende melding.

Anonymkode: 4446f...9cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Berger3461 skrev:

Kvinner starer ikke samtale fordi 8 av 10 men ikke svarer. Dette har det vært noen tråder om. ;) Det virker på oss som om de fleste av dere ønsker å jakte eller at det er mer hederlige grunner som at dere kun ønsker å snakke med en av gangen. Hvem vet. Jeg svarer alltid når en match tar kontakt i hvert fall.

Men til spørsmålet. Jeg syns det er hyggelig de gangene mannen åpner med "Hei! Så hyggelig med match." Det er bare noen få som skriver det. Får meg umiddelbart til å føle meg litt spesiell selv om jeg rasjonelt sett kan tenke meg det er innarbeidet frase. Det setter en hyggelig tone i hvert fall. Så, hvis det ikke er noe å kommentere på bilde eller bio, funker det fint med: "Hvordan er dagen din? / har dagen vært? " Det åpner for at jeg kan si noe om hva jeg har gjort, også er vi i gang. Noen svarer kanskje bare "fin", men da er hun er dårlig chatter. Vi må jo begge bidra for å komme i gang med en samtale. :) 

Ikke skriv "alt vel?" Det vil jeg ikke si noe om til en fremmed om det ikke er og føles feil om det er en dårlig dag. 

Du kan jo også være original og spørre om noe helt random: Hva er yndlingsfargen hennes, favoritt reisemål / matrett / dyr.. Vi vet alle at det dreier seg om å komme igang.

Synes ikke at de åpnerne var noe særlig, men kan jo være vanskelig å komme opp med noe bedre, særlig hvis vedkommende ikke har skrevet noe som man kan ta utgangspunkt i. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge en skriver på en høflig måte så er det bra. Jo mer kreativ en er så sier det meg at vedkommende har forsøkt og forsøker i stor skala. Om jeg ikke svarer en person så er det pga vulgært språk og at utseende ikke tiltrekker meg. 

På en annen dating side var det en som skreiv en lang avhandling om hvor vakker og fantastisk jeg såg ut, han kunne føle energien fra meg. Typisk masseprodusert tekst. Når jeg takket for den lange meldingen, men avviste han så fikk jeg en tilsvarende lang, men denne gangen en rasende melding.

Anonymkode: 4446f...9cd

Omtalte han seg selv som "en snill gutt"?

Anonymkode: f43ca...0c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...