AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #281 Skrevet 13. april 2020 Når jeg flytta til utlandet og leide meg en leilighet, så sendte huseier eposter til random folk på vennelista mi på Facebook for å spørre dem om jeg var en pålitelig person. Anonymkode: e6ff3...7a7 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #282 Skrevet 12. mai 2020 Universitetet. Læreren mente oppgaven var så bra skrevet at det ikke kunne ha vært meg som skrev den. Sendte oppgaven til plagiat og greier. Fant selvsagt ingenting. In your face, bitch! Anonymkode: b3e77...2b4 1
Mari Y Skrevet 14. mai 2020 #283 Skrevet 14. mai 2020 Det må vel være sosiale medier. Jeg har ikke tall på hvor mye stygge og negative kommentarer jeg har fått opp igjennom. Det gjør noe med en. Ikke minnst når folk ikke bryr seg og i verste fall gjemmer seg bak likerklikk osv. Det er feigt, folkens, rett og slett feigt. Og jeg ser det gang på gang. Drit i å gjøre det. Det er en ukultur, rett og slett 1
Silva Pluvialis Skrevet 14. mai 2020 #284 Skrevet 14. mai 2020 (endret) . Endret 10. oktober 2022 av Tvillingsjel 4
Silva Pluvialis Skrevet 14. mai 2020 #285 Skrevet 14. mai 2020 (endret) . Endret 10. oktober 2022 av Tvillingsjel
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #286 Skrevet 14. mai 2020 Ei gang jeg hadde skrevet meg opp på en maskin på fellesvaskeriet, lagt inn en god del tøy og gått tilbake for å hente noe jeg hadde glemt så hadde noen tatt ut tøyet mitt og startet maskinen med sitt tøy i mellomtida. Det var ikke mulig å stanse den raskt, men jeg spolte gjennom hele vaskeprogrammet så det bare fikk skylling og sentrifugering. Anonymkode: b6828...c32 2
Krakilsk Skrevet 15. mai 2020 #287 Skrevet 15. mai 2020 Jeg hadde ei kollega en gang som likte å fortelle meg at om samboeren min hadde hatt sett niesa hennes så hadde han dumpet meg tvert ettersom hun visstnok så så utrolig mye bedre ut enn meg 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 15. mai 2020 #288 Skrevet 15. mai 2020 17 minutter siden, Krakilsk skrev: Jeg hadde ei kollega en gang som likte å fortelle meg at om samboeren min hadde hatt sett niesa hennes så hadde han dumpet meg tvert ettersom hun visstnok så så utrolig mye bedre ut enn meg
judith52 Skrevet 15. mai 2020 #289 Skrevet 15. mai 2020 (endret) Jeg var ute å gikk tur med hunden, så krysset en gjeng innvandrerungdom gata og gikk rett mot meg, og sa 'det ser ut som du trenger å bli gangbanget'. Som en eldre dame, ble jeg forfjamset, og så stygt på dem, jeg visste ikke hva jeg skulle svare? Tror du ikke de sparket hunden min så den måtte til dyrlege!! Glemmer jeg aldri.... Endret 15. mai 2020 av judith52 3
Maleficenta Skrevet 15. mai 2020 #290 Skrevet 15. mai 2020 På 19.5.2014 den 21.09, Gjest Kvinneline skrev: Sikkert opplevd noe frekkere tidligere i livet, men dette er det jeg kommer på nå. Ble oppring av en telefonselger fra telenor for to uker siden. Han som satt bak røret hørtes ut som en ung gutt, og hylte ut :'Heei! Er det Line ***** jeg prater med nå?' Jaa, det er det sier jeg. 'Okei! Flott! Dette er (husker desverre ikke navn), som ringer fra telenor. Jeg lurer på hvilken opperatør du har nå om dagen, Line?' Jeg sier at jeg bruker Chess, og selgeren sier: Herregud ass, og slenger på røret! Haha Jeg blir stadig forbauset over hvor irritert en telefonselger kan bli, men denne tok kaka. Det er kanskje ikke så frekt, men uansett, dårlig profesjonell yrkesutøvelse. "Herreguud ass" Haha. Han fikk ikke noen ny kunde med den fremgangsmåten akkurat...
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #291 Skrevet 15. mai 2020 Vi ønsket oss så veldig et lite barn, men mistet gang på gang på gang. Jeg hadde ikke vanlige spontanaborter, men noe som kalles missed abort. Det vil si av fosteranlegget dør, men kroppen kvitter seg ikke med restene. Dette ordnes ved at man får abortpillen for å få i gang spontanaborten, og kroppen skal rydde opp Jeg var inne på for dette for 3. gang. Hun som skulle gi meg pillene så tydeligvis i journalen min at vi hadde vært inne for dette flere ganger, men hadde ikke giddet å se etter hvorfor. Hun kom nemlig med kommentaren og at det fins prevensjonsmiddel.. Hallo, vi ønsket ikke noe mer i hele verden enn dette barnet. BTW: Vi fikk det til slutt, og har 3 barn i dag Anonymkode: c504d...986 6
Maleficenta Skrevet 15. mai 2020 #292 Skrevet 15. mai 2020 På 2.3.2020 den 12.09, AnonymBruker skrev: Noe av det frekkeste (og rareste) jeg har opplevd: Var på det lokale biblioteket for å printe ut noe fra en minnepenn, og satt ved en av de utlåns-pc-ene de har. Plutselig kommer det en dame, (som ikke jobber der eller noe slikt, bare en vanlig bruker av biblioteket), og krever å få se på hva jeg driver med. Jeg ble jo ganske satt ut, men sa at «eh, nei, du har da ingenting med hva jeg driver med». Da begynte hun å kjefte, og mente at på biblioteket får man ikke drive med hemmelige ting, og det er et offentlig sted så alle rett til å se hva man driver med - og hun gjentok flere ganger at jeg måtte vise henne hva jeg drev med. Jeg nektet fortsatt å vise henne hva dokumentet jeg skulle printe, og da begynte hun å beskylde meg for at jeg egentlig var der for å ødela PC-ene ved å installere virus eller noe annet skummelt. Jeg drev naturligvis ikke med noe «skummelt» og dokumentet var ikke spesielt hemmelig heller, men en vilt fremmed dame på biblioteket har da ingenting med hva jeg skal printe. Ikke at det burde spille noen rolle uansett så klart - men jeg er en helt vanlig, lovlydig kvinne i midten av 30-åra. Det var ekstremt rart å sitte der å bli beskyldt for å ødelegge PC-ene. Anonymkode: 0abad...83d Hun var sikkert ikke helt frisk mentalt
Cinnamondiva Skrevet 15. mai 2020 #293 Skrevet 15. mai 2020 5 timer siden, Krakilsk skrev: Jeg hadde ei kollega en gang som likte å fortelle meg at om samboeren min hadde hatt sett niesa hennes så hadde han dumpet meg tvert ettersom hun visstnok så så utrolig mye bedre ut enn meg Herregud. Satt du henne på plass da? 1
Cinnamondiva Skrevet 15. mai 2020 #294 Skrevet 15. mai 2020 4 timer siden, judith52 skrev: Jeg var ute å gikk tur med hunden, så krysset en gjeng innvandrerungdom gata og gikk rett mot meg, og sa 'det ser ut som du trenger å bli gangbanget'. Som en eldre dame, ble jeg forfjamset, og så stygt på dem, jeg visste ikke hva jeg skulle svare? Tror du ikke de sparket hunden min så den måtte til dyrlege!! Glemmer jeg aldri.... Herregud så skummelt. Håper det gikk BRa til slutt?
judith52 Skrevet 15. mai 2020 #295 Skrevet 15. mai 2020 26 minutter siden, Cinnamondiva skrev: Herregud så skummelt. Håper det gikk BRa til slutt? Joda, vi lever vi.. Hunden fikk noen ribbensbrudd, og jeg går sjeldent ut på tur lenger, og hvertfall ikke på kveldstid (som da dette skjedde). Men vi lever ihvertfall.
Cinnamondiva Skrevet 15. mai 2020 #296 Skrevet 15. mai 2020 56 minutter siden, judith52 skrev: Joda, vi lever vi.. Hunden fikk noen ribbensbrudd, og jeg går sjeldent ut på tur lenger, og hvertfall ikke på kveldstid (som da dette skjedde). Men vi lever ihvertfall. Så bra at det gikk bra. Nei man bør helst være forsiktig med å dra ut på kveldstid. Er mye slemme mennesker ute da. Det viser også hvor hjerteløse de menneskene er når de kan slå til en uskyldig hund.. håper karma virkelig tar de. Mye respektløse mennesker der ute. Sender deg og hunden mange varme trøsteklemmer og en velsignelse. Klem🌹😇 1
judith52 Skrevet 15. mai 2020 #297 Skrevet 15. mai 2020 3 minutter siden, Cinnamondiva skrev: Så bra at det gikk bra. Nei man bør helst være forsiktig med å dra ut på kveldstid. Er mye slemme mennesker ute da. Det viser også hvor hjerteløse de menneskene er når de kan slå til en uskyldig hund.. håper karma virkelig tar de. Mye respektløse mennesker der ute. Sender deg og hunden mange varme trøsteklemmer og en velsignelse. Klem🌹😇 Tusen takk kjære deg.
Gjest Musculi Skrevet 15. mai 2020 #298 Skrevet 15. mai 2020 Tja, har ganske mye å velge imellom, men det verste var kanskje når ei jente på min egen alder (rundt 30) satte seg ned og sa at dialekter vil bli utvasket bare fordi jeg selv er fra landet og har en bra dialekt
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #299 Skrevet 15. mai 2020 Min fars kjæreste sa til meg at jeg var en dårlig datter og ikke brydde meg om faren min, fordi jeg bodde i en annen by(student). Dette mens min far nettopp var død og jeg kjente at hånda hans ble kaldere og kaldere. Samme dame tråkket på blomsteren fra min mor(min fars x-kone) i kirka under begravelsen. Jeg kan legge ut om langt, langt mer hun har gjort som er i samme gate, men vil ikke bli gjenkjent. Anonymkode: 11522...8b7 1
Irja Skrevet 15. mai 2020 #300 Skrevet 15. mai 2020 (endret) Var på ferie i Tsjekkia, og besøkte et spa sammen med samboeren min. Vi fikk en massasje i hvert vårt rom, og damen som masserte kjæresten min hadde visst kommentert kroppen min. "Your girlfriend.. Too much meat in the fridge" Jeg veide vel 60 og, dama som kommenterte kroppen min, var hvertfall 20 kg tyngre enn meg. Endret 15. mai 2020 av Irja
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå