Gå til innhold

Ønsker nye venninner i Bergen!

Mentyra

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en jente på 24 år som ønsker meg noen nye bekjentskaper, da mine venninner for tiden ikke bor i nærheten pga studier.

Noen av mine interesser er tv-serier, film, pc-spill, brettspill, dyr, bøker, kunst/tegning mm. Jeg er litt nerdete og liker godt sci-fi/fantasy (Star Trek, X-men, Heroes etc..) + Jeg spiller WoW, Diablo III. Men jeg er også ganske jentete og digger alt som har med skjønnhet/velvære å gjøre.

Jeg trives godt i eget selskap og er nok litt innadvendt, men er også ganske så tullete om man blir kjent med meg. Jeg er også veldig åpen og liker dype samtaler. Er ikke like flink til å snakke om været hehe. Trives også best sammen med få mennesker av gangen, og "forsvinner" litt i større folkegrupper.

Jeg bor sammen med samboer og en veldig søt, liten katt. Er veldig glad i dyr, spesielt katt og hund, men egentlig alle mulige dyr :) Har ikke barn, og søker helst venninner som heller ikke har barn.

Sammen med venner liker jeg godt å spille brettspill, kortspill, se film eller bare prate. En tur på café, en spasertur eller kanskje trene sammen er også noe jeg kunne tenkt meg.

Ta gjerne kontakt om dette høres ut som noe for deg! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...