Gå til innhold

Menn på kg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tja, finnes mange forskjellige mannfolk her inne etter hva jeg har sett. Stort flertall av de som overbruker blunke-smileyfjes og gjemmer kåte hint i innleggene sine. Sikkert noen som også kommer hit for å prøve å sjekke opp folk, dessverre.

Personlig er jeg her egentlig for å lese ting jeg finner interessant. Blir stort sett bare å lese ting som er underholdende, siden det ikke er ofte der det kommer saklige debatter som ikke blir avsporet av AnonymeBrukere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

menn med enorme peniser selsakt :kul:

Endret av pinkytalks
Skrevet

Spot on!

Jeg ramlet tilfeldigvis innom etter at jeg søkte svar på et spørsmål om damer på google.

Tenkte jeg kunne lære litt av alle damene her inne. Jeg vil vite litt bedre hva som rører seg der ute av tanker og følelser rundt kropp og sex.

Jeg er litt eldre enn det svarene mine tilsvarer :fnise: . Blir fort engasjert! Har et godt liv, er positiv og enormt glad i damer som er trygge på seg selv.

Så langt har det vært noen fantastiske glupe og morsomme svar og temaer fra mange kvinner. Samt noen ondskapsfulle og hjerteråe stikk fra andre. Men sånn er livet ;) Alle har det ikke bare bra :)

jeg fant kg etter søke på typiske helseråd og praktisk søk på google. mest engasjert i seksualforumet og kommer med noen spørreundersøkelser i ny og ne som er lettere å spørre på kg enn ''damen i gaten''.

Gjest Hooty McOwlface
Skrevet (endret)

De fleste er helt normale oppegående menn, som er her fordi det er et forum man kan snakke om alle slags tema på. De bryr seg ikke noe særlig om at det liksom skal være et kvinneforum, for de ser ikke på kvinnen som en annen rase, men som helt normale medmennesker med inviduelle forskjeller innad. Akkurat som menn.

Og så har man en annen andel som er her nettopp fordi det heter Kvinneguiden, de er her på en sosialantropologisk reise for å finne ut hva Kvinnen tenker, gjør og liker i senga. Eller fordi de tror/mener kvinner er bedre å diskutere noen saker med. Og så har man jo selvsagt de som er her fordi de har en høne å plukke med alle med bryster. De skriker høyest, og man hører dem lite i hverdagen, så synes de skiller seg mest ut og er mer særegent for "menn på KG" kontra "menn flest".

Endret av Hooty McOwlface
Skrevet

Det er faktisk grunnen til at jeg er her også. Alle andre forum er det nærmere 100% menn, artig med litt variasjon. Det er liksom mer liv her, flere reaksjoner, spennende krangler og irriterte innlegg. Mye mer interessant.

så er det en fin avveksling fra fotballdiskusjonene på vgd og poker på twoplustwo.

Skrevet

Hvem vet hva som minner deg på noe som helst? For allt jeg vet kan et bilde av et nesehorn minne deg om en av slektningene dine?? Gjør det automatisk din slektning til et nesehorn av den grunn?

Noen leser for mye inn i allt mulig.

Ha litt baller da og si slikt til meg med det egentlige nicke ditt.....tøft å si sånn når man kan gjemme seg skjønner jeg?

Ha en ellers fin dag ;)

PS: avataren er bare en sminkør som skal smøre inn modellen med solkrem ;) Ikke verdens undergang og pedofile griser altså ;)

minner meg litt om saurons øye i ringenes herre. like intenst hvertfall.

AnonymBruker
Skrevet

så er det en fin avveksling fra fotballdiskusjonene på vgd og poker på twoplustwo.

Jeg kan bare svare for meg selv (siden han quotet meg først).

Selv har jeg aldri trivdes på forum med ekstremt høy andel av menn. Jeg liker ikke tonen ofte og ikke har jeg så mange av disse typiske "mannfolkinteressene" (jeg nærmest spyr av tanken på fotball og biler eksempel). Jeg har forsøkt meg på noen "særforum" for interessene mine, men synes de ofte bli veldig snevre og jeg liker å diskutere noe mer enn bare hovedinteressene mine.

En stor tilfeldighet gjorde at jeg havnet her. Jeg fikk en link til en tråd her inne jeg burde lese, og tenkte at jeg fikk lage en konto samtidig. Og den lå brakk i noen måneder før jeg fant ut at jeg skulle inn og lese litt til på en annen link jeg fikk tilsendt. Og her er det jo diskusjoner på alt mellom himmel og jord.

I RL har jeg eksempel fler venner blandt damer enn menn og jeg er han som alle mine opptatte venninner kan reise på ferie alene sammen med uten at typene sitter igjen i Norge og lurer på hva som skjer. Selv om jeg er hetro og singel.

Og ikke er jeg her for å prøve meg på damer, ha noe å runke til eller hva folk måtte tenke. Jeg synes dere bare er mer spennende å prate med (men av og til litt vanskeligere å forstå. :laugh: )

Anonymous poster hash: 5c1a0...071

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...