Gå til innhold

Menn på kg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan bare presentere meg selv.

Hei, jeg heter Bud og nærmer meg stygt det tredje tiåret.

Jeg eier villa, bil og motorsykkel, er samboer med ei flott og smart jente.

Jeg har en sjelden, utfordrende og spennende jobb som samtidig gir meg mye fri.

På fritiden trives jeg ute, både med hund, sambo, motorsykkel, fiskestang og/eller børse.

Videoannonse
Annonse
Gjest Idollet
Skrevet

Kan bare presentere meg selv.

Hei, jeg heter Bud og nærmer meg stygt det tredje tiåret.

Jeg eier villa, bil og motorsykkel, er samboer med ei flott og smart jente.

Jeg har en sjelden, utfordrende og spennende jobb som samtidig gir meg mye fri.

På fritiden trives jeg ute, både med hund, sambo, motorsykkel, fiskestang og/eller børse.

:skratte::krangle:

• Liker 1
Skrevet

Bare lurer litt, hvilke type menn er det som er på kg?

No judgement, bare nysgjerrig :)

Anonymous poster hash: 1cb20...5e9

Helt normal mann over 40 med fast jobb, kone, barn hus og heim, liker bare å tusle rundt på forumer for å se hva andre mener og hvordan de løser utfordringer i hverdagen får noe inspirasjon og lærer litt og kan kanskje komme med noen gode råd.

AnonymBruker
Skrevet

Noen av oss er veldig opptatt av sex og noen av oss ønsker å leke litt med en pikk (som ikke er vår egen) :wink: .

Anonymous poster hash: 7d0f9...c86
Gjest Leo Nardo
Skrevet

Mer nysgjerrig på hva slags kvinner som er her inne må jeg innrømme.

Tar det meste folk skriver her - både menn og kvinner - med en klype salt som er så stor at at den kunne drept en hest!

:)

Gjest Idollet
Skrevet

Jeg startet å henge på KG fordi det er mest kvinner her, og jeg synes at kvinner er mer interessante å diskutere med enn menn. :rodme:

Anonymous poster hash: 5c1a0...071

Det er faktisk grunnen til at jeg er her også. Alle andre forum er det nærmere 100% menn, artig med litt variasjon. Det er liksom mer liv her, flere reaksjoner, spennende krangler og irriterte innlegg. Mye mer interessant.

Skrevet

Jeg er en helt normal bygdemann i 40-åra. Jeg ser på fotball, snuser, mekker bil og har traktor og motorsag til vedhogginga som jeg gjør hver ettervinter/vår. Og jeg har et kult underskjørt i lyseblått med blonder nederst :laugh:

• Liker 2
Skrevet

Ikke alle er bitre. Noen av oss er ganske snille og omsorgsfulle. :)

• Liker 1
Gjest heihade
Skrevet

Regner med at menn her inne er like forskjellige som kvinner her inne.

Gjest HarryDotter
Skrevet

Regner med at menn her inne er like forskjellige som kvinner her inne.

Tror du har et kjempepoeng der ja....

Skrevet

Jeg synes innleggene hvor en mannlig bruker snakker om seg selv er mest interessnt. Type; jeg er så og så gammel, gift og liker å gjøre ditt og datt på fritiden.

Ikke; mennene her er bitre og sure.

• Liker 1
Gjest Dude91
Skrevet (endret)

Bitterhet har nok forekommet (de fleste har vel opplevd å bli avvist), men går ikke rundt og er konstant bitter. :ler:

Endret av Dude91
Gjest HarryDotter
Skrevet

Bitterhet har nok forekommet (de fleste har vel opplevd å bli avvist), men går ikke rundt og er konstant bitter. :ler:

Ja tipper det. Slitsomt å være grinete hele tiden :)

Gåkke an å være sur når man diskuterer noe her inne....Syntes det er mange råe damer med snert i tunga her....Bare de holder det innenfor visse grenser. Det skal jo gå litt varmt i en diskusjon

Gjest Ung tøff mann
Skrevet

Registrerte meg med et lite ønske om å bli kjent med en eldre dame. Først på forumet, så i virkeligheten.

AnonymBruker
Skrevet

Ja tipper det. Slitsomt å være grinete hele tiden :)

Gåkke an å være sur når man diskuterer noe her inne....Syntes det er mange råe damer med snert i tunga her....Bare de holder det innenfor visse grenser. Det skal jo gå litt varmt i en diskusjon

Avataren din minner om en pedo gris.

Anonymous poster hash: 451ec...78f

AnonymBruker
Skrevet

Registrerte meg med et lite ønske om å bli kjent med en eldre dame. Først på forumet, så i virkeligheten.

Sitter du og venter på at eldre damer skal plukke deg opp som en gigolo??

Gjest HarryDotter
Skrevet (endret)

Avataren din minner om en pedo gris.

Hvem vet hva som minner deg på noe som helst? For allt jeg vet kan et bilde av et nesehorn minne deg om en av slektningene dine?? Gjør det automatisk din slektning til et nesehorn av den grunn?

Noen leser for mye inn i allt mulig.

Ha litt baller da og si slikt til meg med det egentlige nicke ditt.....tøft å si sånn når man kan gjemme seg skjønner jeg?

Ha en ellers fin dag ;)

PS: avataren er bare en sminkør som skal smøre inn modellen med solkrem ;) Ikke verdens undergang og pedofile griser altså ;)

Endret av HarryDotter
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er bitter kun fordi det er utrolig irriterende å lese dumme innlegg på dette forumet, og at det ikke finnes noe særlig bedre forum der man kan diskutere vanlige hverdagslige ting.

Dessverre er nivået i diskusjonene veldig lavt.. og det gjenspeiler stort sett det norske samfunn.

Eneste som kan unnskylde deres uvitenhet er at dere har jobbet hele livet, og ikke hatt så mye fritid til å sette dere inn i hvordan verden er og politikken drives.

Anonymous poster hash: 25aec...e96
Gjest Ung tøff mann
Skrevet (endret)

Sitter du og venter på at eldre damer skal plukke deg opp som en gigolo??

Nei, venter ikke. Å være gigolo er for øvrig helt uaktuelt :)

Endret av Ung tøff mann
Gjest HarryDotter
Skrevet

Jeg er bitter kun fordi det er utrolig irriterende å lese dumme innlegg på dette forumet, og at det ikke finnes noe særlig bedre forum der man kan diskutere vanlige hverdagslige ting.

Dessverre er nivået i diskusjonene veldig lavt.. og det gjenspeiler stort sett det norske samfunn.

Eneste som kan unnskylde deres uvitenhet er at dere har jobbet hele livet, og ikke hatt så mye fritid til å sette dere inn i hvordan verden er og politikken drives.

Anonymous poster hash: 25aec...e96

Hvor høyt nivået er på diskusjonene kommer vel an på hvor dypt teamet er også eller?

Det jeg aldri har eller kommer til å forstå er hvorfor man da er inne og skriver på slike "idiotiske" forum, om man syntes allt er så jævla teit og branslig!?

Et seksualforum er vel ikke akkurat plassen å "henge" dersom man ønsker mer dybde debatt om samfunnet og politikk?

:glare:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...