AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #21 Skrevet 22. mai 2014 Vi kjenner hverandre godt , og er begge ganske dårlig på følelser og forhold og sånn. Så jeg ser det som et meget stort steg at han "flørter". Og burde jo sikkert være dødsglad for alle de positive tegnene. Men faller i kjellern mellom hver gang. Hahaa. (selv om det kommer jevnlig..) Blir vel alt for utålmodig da. Og jeg som jente kjenner meg veldig igjen i det, at det koster meg mye å flørte eller være litt direkte, selv når jeg får positive ting fra han. Da blir jeg "flau" på en måte og må enten vente lenge før jeg kontakter igjen, eller fylle på med noe "random" for å liksom dekke over at jeg viste interesse. Lurer på om gutter også kan være sånn da. Anonymous poster hash: 44572...da8 Tror det er helt normalt for begge kjønn ja . Anonymous poster hash: 8239a...e8c
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #22 Skrevet 22. mai 2014 Har lyst til å ta tak i deg og riste deg. Om du synes det er 'jævlig skummelt', hva tror du han synes? Slik du beskriver han er han ganske sjenert selv. Og om du ikke gir han særlig mye i retur er jo kanskje han i tvil på om du liker han også. Absurd situasjon egentlig. To mennesker som liker hverandre, men begge tror at den andre ikke er interessert og tør ikke gjøre noe med det selv. Du får drikke deg sørpe full en dag da om det er det som må til. Si at du liker å snakke med han og at det hadde vært hyggelig å møtes i det virkelige liv en dag. Om du ikke er selvsikker, så kan du i hvert fall late som i noen minutter. Har ikke noen andre råd å gi deg. Opplever at å tilnærme meg helt fremmede kvinner kan være utenfor komfortsonen min selv, men jeg gjør det som regel alltid allikevel og det føles alltid bra i etterkant uansett hva som skjer. Trenger sikkert en rist Må vel bare prøve å få han til å møtes. Men han er så rar. Hvis jeg foreslår noe konkret så kan han sikkert fort svare noe som jeg tenker er "uinteresse", men så slår han tilbake igjen etter kort tid med ting som tyder på det motsatte. Har ikke prøvd det nå altså, men han kan fort være litt sånn. Men det tyder vel kanskje på at han er litt redd han også. Jeg kjenner jo at det sitter ekstremt langt inne for meg også at vi skal møtes bare oss to hos han eller meg, selv om det egentlig er det eneste jeg vil. Så kommer det jo til å bli kleint Også er jeg redd for at jeg har feiltolket tegnene fra han og drite meg ut. Ja, jeg skjønner at jeg har problemer haha Anonymous poster hash: 44572...da8
Gjest Leo Nardo Skrevet 22. mai 2014 #23 Skrevet 22. mai 2014 Også er jeg redd for at jeg har feiltolket tegnene fra han og drite meg ut. Så sett at han i verste fall mener dette kun vennskapelig, så mener du at du driter deg ut ved å vise interesse eller å ta initiativ? Vennligst forklar meg denne for det gir ikke mening for min del.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #24 Skrevet 23. mai 2014 Så sett at han i verste fall mener dette kun vennskapelig, så mener du at du driter deg ut ved å vise interesse eller å ta initiativ? Vennligst forklar meg denne for det gir ikke mening for min del. Fordi det er pinlig å være "inbilsk"? Derfor jeg er redd for å ta så mye initiativ også. Tenker at han hadde gjort det mer aktivt om han var interessert, men han er jo positiv når jeg gjør det, så jeg veit ikke jeg Tror jeg må ta meg en pause fra livet. hehe Anonymous poster hash: 44572...da8
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #25 Skrevet 23. mai 2014 Jeg skjønner deg godt ts.. Jeg holder på med en som jeg ikke helt klarer å skjønne meg på. Vi har holdt på en stund nå og begynner å bli godt kjent. Jeg tror jo at han er interessert siden det har gått såpass lang tid, men jeg klarer ikke å bli sikker for av og til tar han mye kontakt, mens andre ganger hører jeg ingenting.. Vi har det alltid veldig hyggelig når vi er sammen, men problemet er når vi ikke treffes. Men jeg kan ikke klandre han alltid heller, for jeg er sikkert ikke så tydelig mot han. Så det er viktig at det går begge veier. Bare ta initiativ du, så finner du værtfall ut om han er interessert. Er han ikle det, så er det bedre å finne det ut tidlig. Anonymous poster hash: 18d60...dc9
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #26 Skrevet 25. mai 2014 Som noen skrev tidligere her; det er ikke sånn at jeg "takker for komplimentet" og sånn, men kan f.eks svare med å si noe fint tilbake til han, eller med hjerter, kyssemunn o.l. Og hvis han skriver noe sånt, og jeg svarer med den slags til han, så vil jeg jo tro at om han ikke hadde ment det sånn, så ville han backa off når han fikk det fra meg. Men han gjør jo ikke det. Så det er jo positivt....? Gruer meg veldig til å måtte ta noe konkret initiativ, han vil også at vi skal møtes (men han tar ikke noe konkret insj han heller). Men det kan jo hende han føler det samme som meg, at det blir så rart. Jeg har jo ekstremt lyst til å se han, men jeg bare kjenner at hvis jeg skal f.eks ta det steget å reise til han aleine og være sammen med bare han så kan det bli rart hvertfall hvis han ikke mener dette romantisk. Det er derfor jeg er så redd. Og derfor jeg ikke gjør det. Hadde vært så uendlig mye lettere om vi bare kunne møttes på byen, tatt en øl, en kaffe eller noe i casual omstendigheter. Jizez.... Anonymous poster hash: 44572...da8
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #27 Skrevet 26. mai 2014 Tror det er helt normalt for begge kjønn ja . Anonymous poster hash: 8239a...e8c Han er så rar. Som sagt så er det han som har "åpnet opp" for litt mer flørtete kommunikasjon mellom oss den senere tiden. Det var han som begynte og jeg har fulgt opp. Og sånn har det vært ganske lenge nå. Han har jo ikke backa ut når jeg har svart med samme mynt, noe som gjør at jeg har tolket det som at han faktisk har ment det når han f.eks har gitt meg kompliment. (Det jeg tenker er at hvis han ikke hadde ment ting, eller sendt feil, eller masseutsendt osv og ikke vært interessert sånn egentlig, så hadde han slutta med når han merket at jeg oppførte meg flørtete tilbake.) Men det gjør han jo ikke, (altså, som sagt så er det som regel én sånn ting og så ferdig for den dagen, men det har jo skjedd igjen og igjen etter f.eks en dag eller to.) Vi har også mye mer kontakt enn tidligere. Han svarer i stor grad på alt mulig skit jeg sender han på f.eks snapchat, og virker sånn sett interessert i å holde en "samtale" . Ikke det at det betyr noe sånn i utgangspunktet, men det er også et fremskritt fra han å være da. Men det som da er problemet mitt nå er at på slutten av en sånn "skit-samtale" så valgte jeg å avslutte med å bare sende han et hjerte. Det var jo ikke naturlig å svare noe mer da, men likevel så har jeg hengt meg innmari opp i at han ikke sendte noe lignende tilbake igjen, bare for å gjøre det. Så nå er jeg kjempeflau over at jeg gjorde det og tenker at alt håp er ute. Det er sånne ting som gjør meg så usikker. Han er veldig dårlig på å motta "komplimenter" selv, det vet jeg, og det var forsåvidt ikke naturlig i den samtalen vår å sende noe sånt, men jeg hadde så behov for det. Hvor mye må jeg henge meg opp i dette da?? Det er det som gjør det så vanskelig å ta styringa selv. Når han sender meg sånt så svarer jeg alltid med samme mynt tilbake, bare for å establishe at jeg tenker det samme. Men akkurat nå så stoppa det etter at jeg sendte og jeg henger meg så innmari opp i den detaljen. Trenger nok seriøs hjelp. Haha. Han kommer jo helt sikkert til å ta kontakt igjen, men føler jeg har overdrevet nå og blir kjempeusikker. igjen. Herregud. Anonymous poster hash: 44572...da8
Gjest Leo Nardo Skrevet 26. mai 2014 #28 Skrevet 26. mai 2014 Jeg har jo ekstremt lyst til å se han, men jeg bare kjenner at hvis jeg skal f.eks ta det steget å reise til han aleine og være sammen med bare han så kan det bli rart hvertfall hvis han ikke mener dette romantisk. Det er derfor jeg er så redd. Og derfor jeg ikke gjør det. Hadde vært så uendlig mye lettere om vi bare kunne møttes på byen, tatt en øl, en kaffe eller noe i casual omstendigheter. Jizez.... Jesus, ja. Hva med at du bruker en replikk jeg har brukt et par ganger i det virkelige liv? "Jeg kan til tider være ganske dårlig til å lese en kvinnes signaler. Er dette bare vennskapelig fra din side eller er det noe mer her?" To av to ganger jeg har brukt denne endte det med mer enn bare vennskap. Foreslår at du prøver denne.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #29 Skrevet 26. mai 2014 Når han sender meg ting som tyder på at han liker meg, holder "samtaler" gående osv, hvorfor respondere han rart hvis jeg er tydelig til han ? Han blir nok ukomfortabel av slikt (jeg gjør også det) og ikke vet helt hva han skal svare, men skulle jo tro han ble glad for det når han viser interesse for meg. Blir så forvirret. Anonymous poster hash: 44572...da8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå