AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #1 Del Skrevet 18. mai 2014 Lenge har det vært skrevet at mennesket stammer fra apene, men etter flere tiårs forskning har jeg kommet fram til det motsatte, nemlig at apene stammer fra oss. Mvh Johnny Pæbsou PedorsenAnonymous poster hash: 0a3ff...778 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maximillian Cohen Skrevet 18. mai 2014 #2 Del Skrevet 18. mai 2014 Jaja, kanskje de neste tiårene av livet ditt vil gi litt mer mening... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deer Skrevet 18. mai 2014 #3 Del Skrevet 18. mai 2014 så kanskje du kan komme med noen eksempler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #4 Del Skrevet 18. mai 2014 så kanskje du kan komme med noen eksempler? http://www.thestar.com/news/gta/2009/10/02/did_apes_descend_from_us.html?app=noRedirectAnonymous poster hash: 0a3ff...778 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 18. mai 2014 #5 Del Skrevet 18. mai 2014 Ok. 1 Vi stammer ikke fra apene, vi er aper og vil alltid være det. 2. Den er feil, mennesker og sjimpanser skilte lag for ca. 5.5-7 millioner år siden, altså lenge før denne Ardi saken. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest iGirl Skrevet 18. mai 2014 #6 Del Skrevet 18. mai 2014 Ok. 1 Vi stammer ikke fra apene, vi er aper og vil alltid være det. 2. Den er feil, mennesker og sjimpanser skilte lag for ca. 5.5-7 millioner år siden, altså lenge før denne Ardi saken. Snakk for deg selv. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 18. mai 2014 #7 Del Skrevet 18. mai 2014 Lenge har det vært skrevet at mennesket stammer fra apene, men etter flere tiårs forskning har jeg kommet fram til det motsatte, nemlig at apene stammer fra oss. Mvh Johnny Pæbsou PedorsenAnonymous poster hash: 0a3ff...778 Så du har brukt 10 år og kommet fram til feil svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #8 Del Skrevet 18. mai 2014 Snakk for deg selv. Jeg forstår ikke hvorfor noen har så store problemer med og akspetere at mennesker er aper ( Menneskeaper ) Anonymous poster hash: 4344b...31c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 18. mai 2014 #9 Del Skrevet 18. mai 2014 Snakk for deg selv. http://en.wikipedia.org/wiki/Great_ape AKA Hominindae chimpanzees (Pan) – 2 species gorillas (Gorilla) – 2 species humans (Homo) – 1 species orangutans (Pongo) – 2 species.[1] 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest iGirl Skrevet 18. mai 2014 #10 Del Skrevet 18. mai 2014 http://en.wikipedia.org/wiki/Great_ape AKA Hominindae eeeehm... altså.. jeg prøvde bare å tulle litt med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #11 Del Skrevet 18. mai 2014 Så du har brukt 10 år og kommet fram til feil svar Hvor lang tid brukte du på å lære deg at den såkalte slottsbalkongen faktisk er en balkong? Feil er det uansett.Anonymous poster hash: 0a3ff...778 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 18. mai 2014 #12 Del Skrevet 18. mai 2014 eeeehm... altså.. jeg prøvde bare å tulle litt med deg. Jo da regnet med det, men i en tråd som dette kan man aldri poste for mye fakta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest iGirl Skrevet 18. mai 2014 #13 Del Skrevet 18. mai 2014 Jo da regnet med det, men i en tråd som dette kan man aldri poste for mye fakta. werd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 18. mai 2014 #14 Del Skrevet 18. mai 2014 werd Ok? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest iGirl Skrevet 18. mai 2014 #15 Del Skrevet 18. mai 2014 Ok? Ok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 18. mai 2014 #16 Del Skrevet 18. mai 2014 Hvor lang tid brukte du på å lære deg at den såkalte slottsbalkongen faktisk er en balkong? Feil er det uansett.Anonymous poster hash: 0a3ff...778 Nemen så søtt jeg har fått meg min egen KG stalker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #17 Del Skrevet 18. mai 2014 Nemen så søtt jeg har fått meg min egen KG stalker Ja, der får du for å så tvil om mine apekunnskaper! Anonymous poster hash: 0a3ff...778 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 18. mai 2014 #18 Del Skrevet 18. mai 2014 Ja, der får du for å så tvil om mine apekunnskaper! Anonymous poster hash: 0a3ff...778 Hvilkne apekunnskaper ? Du har like lite apekunnskaper som du har med altaner og balkonger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #19 Del Skrevet 18. mai 2014 Hvilkne apekunnskaper ? Du har like lite apekunnskaper som du har med altaner og balkonger Jeg som trodde du forlot altan-tråden fordi du innså nederlaget, men den gang ei.Anonymous poster hash: 0a3ff...778 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 18. mai 2014 #20 Del Skrevet 18. mai 2014 (endret) Lenge har det vært skrevet at mennesket stammer fra apene, men etter flere tiårs forskning har jeg kommet fram til det motsatte, nemlig at apene stammer fra oss. Mvh Johnny Pæbsou PedorsenAnonymous poster hash: 0a3ff...778 Hehe. Det gir iallfall akkurat like mye mening å si at apene stammer fra oss, som at vi stammer fra apene. Et artig perspektivskifte. Som de fleste vet, så stammer vi jo begge fra en felles stamfar som levde for kanskje flere millioner år siden. Og før Gunfreak iler til for å korrigere meg på at vi også er aper, så mener jeg selvsagt "de andre" apene. Endret 18. mai 2014 av Mann 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå