Gjest Anonymous Skrevet 14. juni 2004 #1 Del Skrevet 14. juni 2004 Er det noen her som tror eller mener at det er mulig, at alt vi kan tenke kan la seg gjennomføre? Om ikke på denne planeten så på en annen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 14. juni 2004 #2 Del Skrevet 14. juni 2004 Er det noen her som tror eller mener at det er mulig' date=' at alt vi kan tenke kan la seg gjennomføre? Om ikke på denne planeten så på en annen?[/quote'] Da jeg som mann ikke tenker på annet en sex, håper jeg inderlig ikke at jeg må dra til en annen planet for å virkeliggjøre disse tankene. Det kommer med andre ord an på hva du tenker på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 17. juni 2004 #3 Del Skrevet 17. juni 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. juni 2004 #4 Del Skrevet 21. juni 2004 Det er en vanlig tanke innen New Age, nemlig det å kunne skape sin egen virkelighet. Det vil si at alt man tenker, teoretisk kan bli virkelig. Evnen til å gjøre dette har da å gjøre med ens evne til å "imaginere", altså i hvor stor grad man har kontakt med den spirituelle verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 21. juni 2004 #5 Del Skrevet 21. juni 2004 mao det å affimere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hillary.. Skrevet 22. juni 2004 #6 Del Skrevet 22. juni 2004 Man skaper ikke verden alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå