Martha Stewart Skrevet 20. juni 2005 Forfatter #521 Del Skrevet 20. juni 2005 glede seg og nyte tiden nå, bare.. ...viktig å glede seg og nyte forventningene ja - ikke la stress ta overhånd...! Dette blir nok dager jeg skal huske resten av livet... Snart skal jeg gifte meg med min elskede - å så heldig jeg er!! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 20. juni 2005 #522 Del Skrevet 20. juni 2005 Så sant så sant. Kos deg i innspurten! Tenker på deg til stadighet både med tanke på bryllup og andre ting. STOR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 20. juni 2005 Forfatter #523 Del Skrevet 20. juni 2005 Kos deg i innspurten! Tenker på deg til stadighet både med tanke på bryllup og andre ting. STOR Takk igjen! Tenker på deg også - selv om jeg er for busy til å følge nok med i andres dagbøker. Men skal ta det igjen etter bryllupsreisen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 20. juni 2005 Forfatter #524 Del Skrevet 20. juni 2005 Omsider har vi klart å bestemme oss for bibeltekst. I stedet for to korte tekster, har vi valgt ett litt langt stykke, presten sa det var greit. Min søster skal lese fra Paulus første brev til Korinterne, kapittel 13. Ellers var jeg på Panduro i dag og kjøpte strassdingser til håret. Er jo ikke helt sikker på hva frisøren foretrekker å bruke, så derfor har jeg kjøpt litt av hvert. For øvrig er jo værmeldingen for kommende helg en liten thriller: Mye regn til sankthans "Deler av Sør- og Østlandet stikker av med det peneste sankthansværet. Andre steder ser det grått ut." Lurer på om Oslo er inkludert i disse "delene av Østlandet"??? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannemor Skrevet 20. juni 2005 #525 Del Skrevet 20. juni 2005 Jeg håper det blir overskyet ellers kommer jeg til å renne bort. Prøvde kjolen med sko etc sist fredag og da var baken ganske klam i underskjørtet... Ikke sol i hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 20. juni 2005 Forfatter #526 Del Skrevet 20. juni 2005 Kjøreplan for de neste 7 dagene: TIRSDAG: - Bestille marsipankake. - Jobbe. - Ta pedikyr. - Sende bibeltekst til søster. - Bli prøvesminket, evt på onsdag. - Lage ferdig kirkeprogram/menyer. ONSDAG: - Siste dag på jobb! - Kjøpe blomster til kirken. - Levere bordkort/menyer på restaurant. - Diskutere detaljer med fotograf/videofotograf. - Sjekke at alt er ok ift organist/solist. TORSDAG: - Ta manikyr. - Gå til lege. - Hente forloveren min på flyplassen. - Kjøpe blomster til leiligheten. - Sjekke rombestilling på hotell. - Sjekke levering av bukett. - Sjekke levering av kake. FREDAG: - Fikse ermene på kjolen! - Finpusse/øve på tale! - Pynte i kirken. - Hente marsipankake. - Pynte leiligheten. - Handle snacks til lørdag ettermiddag. - Hente mor og søster på flyplassen. LØRDAG: - Hente kaker fra Pascal (sambo) - Hente bukett (sambo). - Spise frokost. - Dra til Grand, sjekke inn. - Dra til frisør. - Dra tilbake til Grand, bli sminket. - Bli kjørt til kirken. - Bli gift!!! - Bli fotografert/filmet. - Spise middag. - Dra hjem, spise bryllupskake og kose oss! - Dra til Grand for bryllupsnatten... SØNDAG: - Spise frokost. - Spise lunsj hos svigers. - Kjøre forlover til flyplassen. MANDAG: - Få mor og søster avgårde. - Pakke ferdig bagasje. - Ta flyet til Paris! Dette er hovedtrekkene, i tillegg er det en haug med små detaljer som må gjøres før bryllup og bryllupsreise. Fra og med fredag vil nok alt skje i raskt tempo, er redd jeg ikke skal rekke alt! 1 uke igjen til vi drar på bryllupsreise! * 5 dager igjen til bryllup! * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 20. juni 2005 Forfatter #527 Del Skrevet 20. juni 2005 Juhuu, min brudgom er en knupp og har nettopp gjort ferdig bordkortene! :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 21. juni 2005 Forfatter #528 Del Skrevet 21. juni 2005 Nå har jeg nettopp bestilt marsipankake med monogrammet vårt på fra Baker Hansen. Leverte bare et ark med monogrammet og så får de på en eller annen måte overført det til toppen av kaken. Sa jeg ville ha noen marsipanroser uten farge i tillegg som pynt. Gøy å få brukt monogrammet så mye som mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 21. juni 2005 #529 Del Skrevet 21. juni 2005 God midtsommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 21. juni 2005 #530 Del Skrevet 21. juni 2005 Åååå, som det nærmer seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 21. juni 2005 Forfatter #531 Del Skrevet 21. juni 2005 Kirkeprogrammene er ferdige! Nok en gang har mannen gjort en super jobb. Snakket med forloveren min på tlf i kveld, vi gleder oss sånn til å se hverandre når hun kommer til Oslo og til å dele min store dag med hverandre! * 4 dager igjen til bryllup! * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 21. juni 2005 #532 Del Skrevet 21. juni 2005 Blir så på tuppa når jeg leser om dere som er i innspurten og som skal snart gifte dere! Kan du tenke deg hvordan jeg er om ett år da? Lykke til de siste dagene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 22. juni 2005 #533 Del Skrevet 22. juni 2005 iiiiiiiiiiiiiiiiik! Kiler i magen MIN nå altså! Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. juni 2005 #534 Del Skrevet 22. juni 2005 Så flink han mannen din er da!! Tenk, bare 3 dager igjen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 22. juni 2005 Forfatter #535 Del Skrevet 22. juni 2005 Takk alle sammen, koselig med heiagjeng! :rosasmil: Så flink han mannen din er da!! Ja, ikke sant? Han er jo verdens beste mann i mine øyne selvsagt! * 3 dager igjen til bryllup! * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannemor Skrevet 22. juni 2005 #536 Del Skrevet 22. juni 2005 Tre dager til vi skal gifte oss! I morgen kan vi si at bryllupet skal stå i over i morgen. I dag var kunngjøringen for giftermålet i Aftenposten...herregud så virkelig dette er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 22. juni 2005 Forfatter #537 Del Skrevet 22. juni 2005 herregud så virkelig dette er! Ja, tenk at vi snart skal gå opp kirkegulvet! Helt rart at det endelig skjer! Vi kjøpte inn Märtha-liljene til kirken i dag. Har satt dem i en bøtte på loftet slik at de skal springe ut gradvis. Ellers hadde jeg prøvetime med make up-artisten i dag. Er kjempefornøyd og gleder meg til at hun skal fikse meg lørdag! Og så fikk vi pakker i posten fra venninnen min i USA. Klarte å motstå fristelsen til å åpne dem, men så veldig fristende ut! Skal vente til fredag ihvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 23. juni 2005 #538 Del Skrevet 23. juni 2005 I over i morgen gifter du deg!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 23. juni 2005 Forfatter #539 Del Skrevet 23. juni 2005 I over i morgen gifter du deg!!!!!! Ja tenk!! Startet dagen i neglesalong og fikk fransk manikyr, lekkert! Dessverre har det kommet noen hakk i et par negler, mulig jeg må få fikset det lørdag før frisøren. Ellers så var vi innom restauranten og tok siste sjekk at alt var under kontroll. Etterpå tok vi en runde med fotografen og så på fine bakgrunner for bildene. Vi har ikke klart å ordne noe bra innendørs lokale i tilfellle det regner, så vi satser på at været bli bra... I kveld hentet vi forloveren min på flyplassen og har kost oss med sushi. Nå er det natta, i morgen blir det nok ganske travelt. Takk og pris at vi har en dag til før det er bryllup, føler det er en del som må gjøres fremdeles... * 2 dager igjen til bryllup! * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 23. juni 2005 #540 Del Skrevet 23. juni 2005 Nå er det bare imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå