Martha Stewart Skrevet 17. juni 2005 Forfatter #501 Skrevet 17. juni 2005 Den skal vi ha også!!!! Den er jo så nyyydelig!!!! Ja, ikke sant? :rosasmil: Ellers så ordnet det seg med ny videofotograf! Han er veldig ok, så det blir sikkert bra. Jeg driver nå og funderer på min transport til kirken. Vi har i utgangspunktet ikke prioritert å leie bil, men det hadde vært gøy å få ordnet en kul bil likevel... Ellers blir det vår egen Passat.
Martha Stewart Skrevet 17. juni 2005 Forfatter #502 Skrevet 17. juni 2005 Nå har vi hatt møte med fotografen som skal ta de "offisielle" bildene til takkekort etc. Gleder meg utrolig til å få tatt proffe bilder, etter at jeg er blitt stylet av frisør og sminkør!! Det store spenningsmomentet er jo været da. Vi har mest lyst å ta bildene utendørs, men prøver å finne en backup-løsning innendørs hvis det blir regn.
Gjest MrsL Skrevet 17. juni 2005 #503 Skrevet 17. juni 2005 Neste lørdag du.............. oioioi, som det nærmer seg
Martha Stewart Skrevet 17. juni 2005 Forfatter #504 Skrevet 17. juni 2005 Neste lørdag du.............. oioioi, som det nærmer seg Det nærmer seg med stormskritt!! Aldri før har jeg vært så nært å bli gift!! Snakket med en av lillesøstrene mine i dag og avtalte at hennes samboer skal kjøre meg til kirken i deres bil, en Mitsubishi Pajero. Tror det blir kult! Den har bare to seter, så da får min kjære brudgom hente forloveren min på hotellet først, der hun og jeg skal gjøre oss klar.
Gjest Gjesta Skrevet 17. juni 2005 #505 Skrevet 17. juni 2005 Om en uke er du lykkelig gift, The Bride! Syns egentlig ikke det er så lenge siden vi begynte å planlegge disse bryllupene våre jeg - og nå er vi fruer både du (snaaaart) og jeg! Ha ei flott helg og en spennende uke! K
Martha Stewart Skrevet 18. juni 2005 Forfatter #506 Skrevet 18. juni 2005 Syns egentlig ikke det er så lenge siden vi begynte å planlegge disse bryllupene våre jeg - og nå er vi fruer både du (snaaaart) og jeg! Ja, tiden flyr! :rosasmil: Da vi nettopp hadde satt datoen var det nesten halvannet år frem og jeg syntes det virket så leeenge til bryllupet... Men så har jeg jammen kost meg masse underveis med planlegging og forventninger! Kjenner det kribler i magen nå, helt utrolig at jeg snart skal gå opp kirkegulvet! Bare 1 uke igjen!!
TeddyToria Skrevet 18. juni 2005 #507 Skrevet 18. juni 2005 Bare 1 uke igjen!! Det er jo helt vanvittig hvor fort tiden går...siste helg som ugift!!!
Gjest Svimle Skrevet 19. juni 2005 #510 Skrevet 19. juni 2005 Heldig du Kos deg i innspurten! Hilsen Anette
Hannemor Skrevet 19. juni 2005 #511 Skrevet 19. juni 2005 Hoho!!! ...nå er det ikke lenge igjen til vi skal til alters! Lenge siden jeg har vært innom men det virker som om du har full kontroll!?! Under en uke igjen...
Hannemor Skrevet 19. juni 2005 #512 Skrevet 19. juni 2005 Hoho!!! ...nå er det ikke lenge igjen til vi skal til alters! Lenge siden jeg har vært innom men det virker som om du har full kontroll!?! Under en uke igjen...
Gjest Gjesta Skrevet 19. juni 2005 #513 Skrevet 19. juni 2005 Jeg er så spent på deres vegne - nå er det bare snakk om få dager, The Bride! :D
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 19. juni 2005 #514 Skrevet 19. juni 2005 Tenk nå er straks siste helgen som ugift over. Neste søndag er dere slitne og lykklige nygifte
Martha Stewart Skrevet 19. juni 2005 Forfatter #515 Skrevet 19. juni 2005 Det er jo helt vanvittig hvor fort tiden går...siste helg som ugift!!! ...Og da var siste helg som ugift over!! Her var det kommet masse koselige hilsner siden sist! Takk for alle lykkeønskninger!! :rosasmil: Min kjære traff på vår nærmeste nabo - en eldre dame - i oppgangen i går og fortalte at vi skal gifte oss til helgen. "Tør dere det da?" spurte hun. "Ja, ja, dere virker jo veldig snille begge to. Det er viktig å være snill," sa hun. Sant nok! * 6 dager igjen! *
Martha Stewart Skrevet 19. juni 2005 Forfatter #516 Skrevet 19. juni 2005 Hoho!!! ...nå er det ikke lenge igjen til vi skal til alters! Lenge siden jeg har vært innom men det virker som om du har full kontroll!?! Under en uke igjen... Ja, kun en knapp uke igjen for deg også, Hannemor! :rosasmil: Hvordan føles det?
Gjest Principessa Skrevet 19. juni 2005 #517 Skrevet 19. juni 2005 glede seg og nyte tiden nå, bare..
Hannemor Skrevet 20. juni 2005 #518 Skrevet 20. juni 2005 Litt uvirkelig men jeg gleder meg masse. Ting begynner å falle på plass og det er gøy! Hva med deg? Hvordan går det med planleggingen?
Gjest gjest1 Skrevet 20. juni 2005 #519 Skrevet 20. juni 2005 Hva står igjen på timeplanen denne siste uken?
Martha Stewart Skrevet 20. juni 2005 Forfatter #520 Skrevet 20. juni 2005 Litt uvirkelig men jeg gleder meg masse. Ting begynner å falle på plass og det er gøy! Hva med deg? Hvordan går det med planleggingen? Hannemor - får si som deg: Uvirkelig at bryllupet er så nært forestående, men ting begynner å falle på plass her også, så jeg gleder meg veldig! Skrekkblandet fryd, kalles det vel??! Ellers så må jeg bare si at mannen min er en knupp når det gjelder å hjelpe til med de praktiske tingene! (Dvs. han hjelper jo like mye seg selv, for vi er jo to om dette bryllupet - men det er jo ikke alle menn som er like flinke sånn sett... ) Heidi: Tenkte jeg skulle lage oversikt for hele uken i dag, over alt som må gjøres frem til bryllupsreisen. I dag skal jeg i hudpleiesalong etter jobb og ta ansiktsbehandling. Luksus! Skal også prøve å få ordnet noen småting, bl.a. kjøpe noen glassperler som frisøren muligens skal træ på hårnålene. Er litt usikker på hva hun egentlig vil bruke, så jeg har kjøpt inn litt forskjellig blank pynt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå