Gå til innhold

En midtsommernatts drøm...

Martha Stewart

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Tji hi - tenkte ikke på at UL kunne bety flere ting jeg da vettu :ler:

God tur til Bergen i dag og kose deg masse med venninnene dine :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper ikke det var ditt utdrikningslag vi så på vei hjem til Nordnes i går?! Bruden var iført skinnbukse og pastellfarget dunjakke! Skikkelig lekkert :ler: Håper du hadde en flott dag med venninnene dine i går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen min var helt super!! Skal sette meg ned og fortelle om utdrikningslaget senere i dag, når jeg har mer tid. Har ellers hentet brudekjolen min, som nå er tilpasset og for første gang sitter som den skal. Både forloveren min og søsteren min var med til brudekjolesalongen. Min søster hadde ikke sett kjolen før, men var full av lovord om at jeg kledde den og at jeg ikke kunne valgt en mer passende fasong til min figur! Herlig å få høre sånt! :rosasmil:

Fant også et zirkon-armbånd i helgen, stenene var formet som hjerter. I tillegg skal jeg i dag hente det armbåndet som jeg har bestilt, som er litt større. Da har jeg plutselig to armbånd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper ikke det var ditt utdrikningslag vi så på vei hjem til Nordnes i går?! Bruden var iført skinnbukse og pastellfarget dunjakke! Skikkelig lekkert  :ler: Håper du hadde en flott dag med venninnene dine i går!

Nei, var ikke oss det. Men kan være at det var den gjengen som hadde vært og danset på Verftet før oss! :wink:

Utdrikningslaget mitt var altså bare helt utrolig gøy!

Allerede fredagen dukket min søster opp og vi fikk shoppet sammen. Jeg kjøpte som sagt et nydelig sølvarmbånd med zirkoner som jeg skal bruke til brudekjolen. I dag skulle jeg egentlig hente det armbåndet som jeg bestilte for en stund siden, men slapp heldigvis å kjøpe det. Likte bedre det jeg endte opp med å kjøpe, skadet heller ikke at det var 300 kroner billigere enn det andre.

Fredag kveld fikk jeg sms fra en av venninnene mine om at hun og et par andre, som også kom fra Oslo for å være med på utdrikningslaget, skulle ut på by'n. Jeg var kjempetrøtt etter lite søvn forrige uke, så jeg tok heller en rolig kveld hjemme hos forloveren min. Hun dekket opp langbord og pyntet etter alle kunstens regler fredag kveld, så jeg skjønte at vi skulle spise der neste dag... :wink:

Følte meg i kjempehumør helt fra fredagen - gledet meg sånn til dagen etter! :-)

Lørdag morgen spiste vi deilig frokost og jeg fikk god tid til å gjøre meg klar. Gjorde meg ekstra flid med sminken - men det fant jeg ut senere at jeg ikke hadde behøvd... Like før vi skulle ut av døren fikk jeg på meg et lite slør som forloveren min hadde sydd. Ingen skulle være i tvil om hvem som var bruden!

Klokken 12 tok jeg, forloveren og søsteren min bussen til sentrum, hvor en frisørsalong var første stopp. Der fikk jeg fargeanalyse og ble sminket - kjempegøy! Ble samtidig servert vin av forloveren min, som sørget for at glasset aldri var tomt. Etterhvert kom ytterligere fire av venninnene mine. Alle var i strålende humør - ikke minst jeg, selvsagt!

Så spaserte vi videre gjennom by'n og jeg var kjempespent på neste overraskelse. Ble lurt inn i resepsjonen på TV2, hvor forloveren min sa at jeg skulle være med i programmet "Jeg gjør hva som helst"! :o

Fordi brudgommen hadde ønske om det, sa de! :ler:

Jeg ble visst litt lang i masken - og veldig lettet da de straks avslørte at dette bare var en spøk. Vi spaserte videre og endte opp på en koselig uterestaurant der vi spiste lunsj. Og drakk rom og cola. I samme bygning var det et dansestudio - hvor vi skulle danse salsa! Det var kjempegøy, og jeg fikk tilbakemeldinger om at jeg var en god elev! Til tross for at jeg på dette tidspunktet hadde drukket en del alkohol...

Etter dansingen spaserte vi til Friday's, som jeg hadde håpet på - der har de nemlig yndlingsdrinkene mine! Venninnene mine var visst overrasket over at jeg klarte å drikke to og et halvt glass med Strawberry Daiquiri og Mudslide - nam!! Der dukket det også opp flere venninner.

Etter et par timer der tok vi taxi hjem til forloveren min. Ba sjåføren om å sette på medbrakt cd med Britney Spears og sang av full hals - kjempegøy!!

Da vi kom frem var det tid for middag, og forloveren min hadde fått kjørt hjem tapasretter fra en restaurant. Nydelig mat! Vi ble sittende ved bordet resten av kvelden og spise og drikke. Jeg fikk stadig påfyll av Strawberry Daiquiri som forloveren min mikset.

Neste overraskelse var pakker fra alle jentene - etterhvert var vi blitt 10. Jeg skulle gjette hvem som hadde gitt hver ting, og tanken var at det skulle være noe som minnet meg om hver av dem. Det var mange gode og artige ideer!

De siste av jentene gikk i halv tre-tiden. Jeg var sliten, men lykkelig, da jeg la meg etter en begivenhetsrik og morsom dag. Ikke minst var det deilig at jeg klarte å kose meg med alkohol hele dagen, uten å bli overstadig beruset eller dårlig... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Så koselig UL du fikk sammen med mange venninner :)

Salsa er jo kjempemorro, skal du ta opp igjen den tråden senere eller?

Hadde det akkuratt som deg på mitt UL egentlig. Aldri tomt i glasset men heldigvis ble heller ikke jeg overstadig beruset i løpet av dagen/kvelden. Deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skal få meg en hobby, så kan det gjerne være salsa ja! Midt i blinken for meg.

Heldigvis var jeg ikke dårlig på søndagen heller - tror kanskje det var takket være allergitabletten jeg tok før jeg la meg... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Gikk kurs i Oslo for flere år siden og fikk skikkelig dilla en periode. Men så stengte det utestedet vi alltid danset på så da forsvant endel av miljøet og plutselig var det ikke så morro lenger. Også møtte jeg kjæresen min og flyttet fra hele Oslo. Men kunne godt tenkt meg og danset litt igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig :-)  Et utdrikningslag etter min smak

Ja, som jeg sa til venninnene mine: Det kunne ikke vært bedre om jeg hadde arrangert det selv! :ler:

Jeg var så utrolig glad for at alle jentene møtte opp og viste at de gledet seg på mine vegne. Det var en del på den opprinnelige (lange) navnelisten som ikke kom, men det var som forventet pga lang reisevei. Vi var egentlig en passe stor gjeng også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne dagboka di hadde jeg ikke vært innom før, men måtte jo lese om utdrikningslaget ditt da. Hørtes ut som en flott dag ja, skjønner at du er fornøyd!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som du hadde en fantastisk dag! Synd man bare blir drukket ut en gang... Det er så utrolig koselig å ha så mange av sine kjæreste venninner samlet. Tipper dere hadde mat fra Escalon?! Det er en av mine favorittrestauranter her i Bergen.

Lykke til videre med forberedelsene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Principessa

Hei, så bra u.laget det høres ut som om du hadde!

Salsa er kjempegøy da! :danse: Jeg gikk også på kurs en gang, det eneste jeg husker nå er grunntrinnene og så improviserer jeg resten :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

Jeg er litt treig jeg da :sjenert: men det UL ditt hørtes helt topp ut! Tydelig at du er omgitt av gode venninner som ikke hadde til hensikt å drite deg ut. Heldige du! :)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper dere hadde mat fra Escalon?! Det er en av mine favorittrestauranter her i Bergen.

Maten kom fra restauranten Barcelona (vis á vis BT-huset), som jeg likte veldig godt da jeg spiste der forrige gang jeg var i Bergen. Escalon er også bra, har spist der flere ganger :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maten kom fra restauranten Barcelona (vis á vis BT-huset), som jeg likte veldig godt da jeg spiste der forrige gang jeg var i Bergen. Escalon er også bra, har spist der flere ganger :wink:

God mat der også. Det var der min søster og min firmenning fikk møte min nåværende mann for første gang... *mimre*..... Åhh, så deilig det er med gode minner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...