Sarabi Skrevet 16. juni 2004 #21 Del Skrevet 16. juni 2004 Hmmm... Vet ikke helt om jeg ville bestil derfra, jeg... Er det noen andre nettbutikker med ca samme innhold? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prilla Skrevet 16. juni 2004 Forfatter #22 Del Skrevet 16. juni 2004 www.duft.no har ca. likt innhold, men prisene er litt høyere og du må betale frakt (58kr) i tillegg. Finnes sikkert andre nettbutikker også, kanskje noen andre vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuddly Skrevet 16. juni 2004 #23 Del Skrevet 16. juni 2004 www.duft.no har ca. likt innhold' date=' men prisene er litt høyere og du må betale frakt (58kr) i tillegg. Finnes sikkert andre nettbutikker også, kanskje noen andre vet?[/quote'] Fordelen her er jo at du slipper tollgrensa på 200,- da dette er en norsk site... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest justice ikke innl. Skrevet 17. juni 2004 #24 Del Skrevet 17. juni 2004 Ja, alt fra SN blir stoppet for tiden. Min teori er at dette er fordi SN skriver ned pakkeverdien i norske kroner på utsien, men alltid et lavere beløp, slik at de forsøker å lure tollvesenet. Nylig mottok jeg to pakker (etter fortolling). De kostet begge ca. 176 kr, men utenpå stod det kr. 93 og kr. 95.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå