Gå til innhold

Bestilt noe fra SN i det siste?


prilla

Anbefalte innlegg

Har nettopp bestilt noe fra SN. Etter at jeg bestilte har jeg hørt at tollvesnet har begynt å stoppe pakkene fra SN for de vet de skriver ned verdien på pakkene. Er litt redd for at dette skal skje med pakken min også, for det kostet godt over 200kr ....

Så , har du bestilt noe nylig fra SN og ble det stoppet i tollen? Hvor lang tid tok det før du fikk det du bestilte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ethereal

Jeg har bestilt i dag; Dermalogica håndkrem til den nette sum av 129,- (med rabatter). Jeg gidder stort sett ikke å bestille fra SN, de har som oftest lite som frister meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sluttet å bestille for over 200 kroner fra SN. Selv om SN dekker tollutgifter, gidder jeg ikke det bryet det medfører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men siden det er portofritt også, lønner det seg vel å bestille flere pakker, og heller holde seg åpå 200kroners-grensa?? Men selvfølgelig, ÉN ting kan jo koste over også da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte en ting og den kostet godt over den grensa, men i og med at jeg har bestilt derfra før uten problemer, trodde jeg det skulle gå bra nå også. Ikke sikkert den blir stoppet da, men om tollvesnet har blitt oppmerksomme på at de skriver ned verdien på pakkene kan det være risikoen er større nå enn tidligere.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg bestilte derfra i april og pakken ble selvfølgelig stoppet i tollen.

Fikk da tilsendt et brev hvor jeg skulle skrive under, returnerte det og har ikke hørt fra de siden.

Der gikk pakka mi til en verdi av 550,- rett i dass.

Skal ALDRI bestille fra SN igjen. :evil: :evil: :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Butterflygirl

Bestilte for en uke sida. den kom forrige fredag. men har ikke hatt tid til å hente den pga eksamen. men skal hente den idag. har aldri hatt problemer med SN.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, få dager siden.. øyenskyggebase fra clinique, 95kr.. holder meg under 200kr så går det alltid bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så innmari lyst på en Lancome kvartett øyenskygge (sånn etui m/fire farger), men den koster desverre over 200 så det er spørs om jeg bør la være..... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte øyekrem. Den kostet 249,- og ble stoppet i tollen. Etter mye frem og tilbake fikk jeg den endelig, men måtte betale toll kr. 129,-. Dermed ble kremen dyrere enn i butikken, men etter en mail til SN har jeg fått bekreftet at jeg får dekket tollutgiftene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cuddly
Jeg bestilte derfra i april og pakken ble selvfølgelig stoppet i tollen.

Fikk da tilsendt et brev hvor jeg skulle skrive under, returnerte det og har ikke hørt fra de siden.

Der gikk pakka mi til en verdi av 550,- rett i dass.

Skal ALDRI bestille fra SN igjen. :evil: :evil: :evil:

Hva med å etterlyse???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte en øyekrem som ble stopppet i tollen, og jeg fant ut at jeg skulle teste tollvesenets internettfortolling. Venter fremdeles - etter 11 dager - på å få referansenummer fra tollvesenet slik at jeg kan få ut pakken min. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malama

Hva med å etterlyse???

Ja. Etterlyse.

Det er jo ikke akkurat SN sin feil at Posten Norge har rota bort pakken din. Klag til posten, etterlys pakken din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...