Gå til innhold

Erfaringer TM design


Sjenertjente

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg lurer på om noen av dere har noen nye erfaringer med TM design? Har stort sett kun funnet erfaringer fra 2013 og bakover. Ønsker å kjøpe litt møbler og interiør fra butikken, men har lest mye negativt om damen som driver butikken og spesielt kundeservicen, forsinkelse av møbler osv.. Men det går jo alltids an å rette opp i slike ting.. Så jeg håper noen av dere kanskje har erfaringer å komme med?! På forhånd takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor har du lest da?



Anonymous poster hash: dc8f2...389
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

hei dere :) jeg har også lenge sjekket ut TM Design sine møbler og tilbehør, men ikke turt å kjøpe noe ennå. På meg så virker det som om hun som driver det gjør det meste alene, men har en ansatt som hun skriver på en instagram post nå i går, men her om dagen skrev hun at hun var alene? så jeg vet ikke. Anyway, det jeg synes er: Hun har en facebookside for firmaet sitt. Jeg tenker det hadde vært mye smartere å prioritere pengebruken (som tydelig er rimelig høy når du ser på instagramkontoen hennes) på firmaet og kanskje få laget en bra nettside med butikk i stedet for å holde på sånn som hun gjør nå. Hun får tusenvis av spørsmål på sine instagramkontoer og facebook som sjelden blir besvart. Det er spørsmål om detaljer på bildene og møblene som legges ut - og sånn må man faktisk regne med at folk spør om.
Det beste hun kunne gjort er å prioritere penger på et bra firma som lager bra nettbutikk og ansatt en person til å legge ut bilder og detaljer slik at hun kunne konsentrert seg om å drive bizznizz. Slik det er nå så virker det håpløst tungvint og jeg synes veldig synd på henne fordi hun kommer til å slite seg ut på alt dette her.. 

det er helt håpløst. jeg håper hun eller noen hun kjenner leser dette her og ber henne tenke seg om. 
Hva er viktigst? Rådyre stiletthæler fra Italia eller kunne hun brukt de 15000 kronene på å få en bra nettbutikk. 
Aflekt home har det, de selger ganske like møbler egentlig ... men har bedre bilder og et bedre system. 

Håpløst når husmødre prøver å drive millionbizznizz... det kommer ikke til å fungere i det lange løp hvis hun ikke tar noen grep - nå. 



Anonymous poster hash: 798d1...d3a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig useriøs, svarer ikke på Mail, og når hun gjør det, er hun frekk.

Anonymous poster hash: 88a7a...826

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så håpløst!!! Så fine møbler, så mange potensielle kunder og så total mangel på kundeservice. Tar ikke engang hintet med så mange misfornøyde kommentarer på sosiale medier fra kunder som ikke har fått varene sine eller ikke fått kontakt med henne! Å ikke engang ha en hjemmeside?! Så mye penger hun garantert taper.. Har ikke ord..



Anonymous poster hash: 0592a...7f0
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ikke ut som om det har skjedd en forbedring fra tidligere, nei.

Ser støtt og stadig folk kommenterer på instaen hennes om at de ikke har mottatt varer som avtalt, ikke fått igjen pengene etter hevet kjøp, at hun ikke svarer på mail og veldig mye surr og tull med bestillinger osv.. Fryktelig synd siden hun selger jo så mye fint!

Hun hadde helt klart solgt mye mer hvis hun hadde ordnet opp i blandt annet kundeservicen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså jeg klarer nesten ikke å synes synd på folk som åpenøyd handler fra en sånn facebookside. Når de åpenbart MÅ SE og lese kommentarer fra andre som ikke får svar etc, så burde en eller annen varsellampe lyse og blinke litt, men nei. Jeg tror folk lar seg blende av at hun tilsynelatende klarer å projisere en glamorøs stil, hus og hjem og at mange gjerne vil  ha det sånn.

Jeg skal ærlig innrømme at jeg synes selv det er veldig flott, men nei takk om jeg bruker en krone her! Det tør jeg ikke.
Hva med dyre møbler og så skjer det noe? Har du sjanse til å få fikset dette og reklamasjon? Tvilsomt. Tipper hun er borte fra markedet i løpet av 2-3 år og så sitter folk der med skjegget i postkassa. Ja ja liksom det var det.
 

Hvis noen av dere leser regnskapstall og slike ting så er det faktisk ganske mye man kan se, for eks på årsregnskapet for i fjor så kommenterte revisor at eier har ulovlig lånt penger fra firmaet. Så ok, da tenker jeg - aha, det er der pengene til alle de dyre veskene kommer fra. 
men absolutt en flink dame, men hun er ikke flink nok nå synes jeg. Det har nok blitt større enn hun forventet og hun tar ikke de rette grepene for å få det bedre.

 

Sorry men jeg synes det er litt morsomt. Jeg vedder på 2-3 år... noen som vedder i mot? hahaha;)



Anonymous poster hash: 798d1...d3a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig useriøs, svarer ikke på Mail, og når hun gjør det, er hun frekk.

Anonymous poster hash: 88a7a...826

 

helt enig. hun svarer på en sånn måte som at det er din egen skyld fordi du har ikke betalt derfor kommer ikke varen fort til deg... 

folk vil vel vente og se om de får noe i det hele tatt!

Anonymous poster hash: 798d1...d3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig. hun svarer på en sånn måte som at det er din egen skyld fordi du har ikke betalt derfor kommer ikke varen fort til deg...

folk vil vel vente og se om de får noe i det hele tatt!

Anonymous poster hash: 798d1...d3a

Jeg trodde ALLE måtte forhåndsbetale varene? Hvert fall det jeg har fått inntrykk av, ut i fra hva folk har skrevet på IG og FB.

Anonymous poster hash: c7b4f...3c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde ALLE måtte forhåndsbetale varene? Hvert fall det jeg har fått inntrykk av, ut i fra hva folk har skrevet på IG og FB.

Anonymous poster hash: c7b4f...3c9

 

Neida det er noen som får faktura også, i hvert fall har jeg lest det

Anonymous poster hash: 798d1...d3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Neida det er noen som får faktura også, i hvert fall har jeg lest det

Anonymous poster hash: 798d1...d3a

 

Åja, men da er det jo ikke rart at de ikke blir prioritert.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ALDRI betalt for en vare på forskudd av typen dyrt! Hva om de går konkurs i mellomtiden, null penger tilbake!

Ellers har jeg vurdert en Daybed som ligger på finn men det blir jo ikke aktuelt nå som jeg leser dette, både m kundebehandling, seriøsitet og betaling.. Æsj- det var synd.. Slettevold sine er jo doble prisen..

Anonymous poster hash: 58266...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har inntrykk av at møblene er billigimport fra Kina, som absolutt ikke er verdt den stive prisen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det verdt å merke seg at de eneste med gode erfaringer er bloggere som roser TM Design opp i skyene, nesten så de skulle fått noe igjen for det. Men i kommentarfeltene er det for det meste blogglesere med dårlige erfaringer. I tillegg er det flere av kommentarene under innlegget til Fotballfrue som er skrevet av bloggeierne selv under falskt navn. Hvis TM Design faktisk er så fantastisk flott, hvorfor behovet for å late som du heter Siri for å fortelle alle med dårlig erfaring at TM Design er "kjempeflinke!"?

Helt enig!

Anonymous poster hash: c7b4f...3c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Det er billigimport fra Kina. Jeg har funnet samme møblene på fabrikker.. :) Man må bare ha en god del startkapital for å få importert et stort lass, og så er det bare å markedsføre/sponse og selge... :)



Anonymous poster hash: b9178...d4a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...