Gå til innhold

TM design


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med å bestille fra TM design? Lurer på å bestille meg nye spisestoler + bord der. Men etter å ha lagt til "Ramboline" på Instagram i går, begynner jeg virkelig å tvile. Dama virker jo ikke helt god?!

Er dette en seriøs bedrift?

Anonymous poster hash: 8ef81...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun fremstår utrolig fjortis og surrete på instagram, det er jeg helt enig i. Men har kun hørt positive ting om møblene / firmaet hennes, og det virker som hun vet hva hun driver med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt fra henne og resultatet var: masse tull med levering og useriøse svar fordi hun ikke har satt seg inn i forbrukerkjøpsloven.

Anonymous poster hash: 61aad...10c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du googler finner du bare masse om folk som ikke har fått det de har bestilt og en kundebehandling som stiller i klasse med de verste fra TV2 hjelper deg.



Anonymous poster hash: 60812...5da
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Jeg har bestilt varer fra tm design, fikk levert feil og ny beskjed om at nye møbler måtte bestilles fra Kina og da 30 dager ny ventetid. Etter nå 3 mnd har jeg fortsatt ikke møblene, og jeg har prøvd å kontakte Veronica ( daglig leder ) men hun er veldig defus i sine tilbakemeldinger når hun endelig svarer, finnes ikke ydmyk ovenfor meg som kunde. Hun har ikke fulgt opp saken heller ei tatt tak og ansvar. Det finnes ikke kundeservice i det hele tatt. Har ikke fått noen form for kompensasjon, og synes hun virkelig at det er akseptablet at kunder skal behandles på denne måten. Dette skaper kun dårlig omdømme. Jeg har vært veldig tålmodig men vurderer nå å heve kjøpe mitt, men er usikker på om jeg i det hele tatt får pengene tilbake...veldig uproff dame med null business erfaring og kontroll/oversikt. Veldig synd da møblene er kjempelekker ..

Anonymous poster hash: 573af...324

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra at jeg kom over dette innlegget, rett før jeg skulle til å bestille der.

Anonymous poster hash: c6c52...184

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt om flere som ikke har fått varene og sendt mail i flere måneder uten å få svar. Sett mange tråder om dette på flere forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...