Gå til innhold

kvinnelig befal - et hån mot norske gutter

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest anton.25

spør hvilken som helst mann om hvorvidt han ville foretrukket å være underordnet et kvinnelig befal eller manlig befal - da hadde svaret vært manlig befal i 99% av tilfellene

(tøm i dem en desh med sannhets-serum før dere spør)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fraggel
spør hvilken som helst mann om hvorvidt han ville foretrukket å være underordnet et kvinnelig befal eller manlig befal - da hadde svaret vært manlig befal i 99% av tilfellene

Dette må selvsagt dokumenteres for å bli tatt seriøst.

( Det blir kanskje litt vanskelig? :sjarmor:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anton.25
"det har vel en god del med kvinner i forsvaret (hæren er forøvrig en gren av forsvaret) når man i dag faktik trenger langt mindre rekrutter enn på 90-tallet når den store fare fra Sovjet er borte. Det er vel kun et tidsspørsmål før værneplikten blir borte.

vekk med kvinnelig befal"

Men dette har fortsatt ingen ting med kvinnelig befal å gjøre???

Eller mener du at de få "stillingene" som er igjen skal være besatt av menn?

ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phair

ja

Meg bekjent er det ikke kjønnskvotering i militæret. Vil det da ikke være naturlig å gi denne stillingen til den som er best skikket, ikke nødvendigvis den med de største musklene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anton.25

Meg bekjent er det ikke kjønnskvotering i militæret. Vil det da ikke være naturlig å gi denne stillingen til den som er best skikket, ikke nødvendigvis den med de største musklene?

menn er i hovedsak best skikket i kraft av å være nettopp menn.

kvinner er i kraft av sin natur og kjønn langt mindre skikket til å være befal

kvinner bør kun ha tilgang til sanitet.

vekk med kvinnelig befal i forsvaret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fraggel

En periode trodde jeg faktisk at du bare hadde misforstått funksjonen til mange befal, samt ikke hadde kunnskap om særlig mange av stillingene i Forsvaret.

Dette viser jo at du kun er dum, eller eventuelt utgir deg for å være det.

Så kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, vi har fått med oss at du er i mot kvinnelige befaler... Det er den dårlige begrunnelsen som er problemet. Det holder ikke at "slik synes du det bør være fordi det var slik fra begynnelsen". Kan hende du vil føle deg mer verdt eller noe, men det er dessverre ingen god grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phair

Ja, jeg har fått med meg det nå anton.

Så siden menn stort sett er fysisk sterkere enn kvinner, så er det grunn nok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fraggel

Ja, jeg har fått med meg det nå anton.

Så siden menn stort sett er fysisk sterkere enn kvinner, så er det grunn nok?

Nei, det er visst ikke det han mener lengre.

Han mener at menn skal ha alle stillingene i Forsvaret fordi de er menn.

Har utovertiss, you know.

Hehe, søtt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest anton.25

En periode trodde jeg faktisk at du bare hadde misforstått funksjonen til mange befal, samt ikke hadde kunnskap om særlig mange av stillingene i Forsvaret.

Dette viser jo at du kun er dum, eller eventuelt utgir deg for å være det.

Så kjedelig.

som jeg har påengtert før ditt fe, så er hovedgrunnen at jeg føler meg kraftig provosert av å være underordnet et kvinnelig befal. Ingen gutter/menn bør umyndiggjøres eller ydmykes ved å være underordnet et kvinnelig befal.

dere lurer ingen, dere nyter å komandere menn og det gjør meg kvalm.

Skulle vært skuddpremie på enkelte kv. bef.

de fleste gutter er mer eller mindre ufrivillig i forsvaret, og da trenger de ikke latterliggjøres og ydmykes ytterligere av å få en dum blondinne på 20 som befal.

jeg ser for meg deg der du skriker ut dine latterlige kommandoer og ber gutta ta 20 armhevninger.

for å være ærlig for jeg lyst til å ...&%¤#"!?!#

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fraggel

Moderatorer, ikke moderèr.

Jeg tar det ikke til meg, og han har rett til å mene det han mener.

At han er dum kan han ikke komme fra, men han kan likefullt mene hva han vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, jeg blir rett og slett sliten i hodet mitt av å lese det du har å si, anton.25.

Jeg forstår ikke hvorfor du har et så vanvittig stort problem med kvinner som befal. Virker på meg som du bare har et STORT problem med kvinner punktum. Eller hvorfor går du så voldsomt til angrep på akkurat kvinner som befal, mon tro?

Å hvorfor skulle ikke en kvinnelig befal være like bra som en mannlig befal? Jeg tror noen virkelig burde sette seg ned å snakke alvor med deg å lære deg littegrann om dagens samfunn. Hvor har du fått alle disse meningene dine fra uansett?

Visste du forresten at kvinner har høyere smerteterskel enn det menn har? Kvinner skal føde barn og må derfor tåle en hel del smerte! Dersom menn skulle gjort noe liknende hadde dere svimt av lenge før dere hadde komt halvveis! Så hvem er du som kan mene at kvinner er det svake kjønn, uansett?

Huff, så leit..jeg må si jeg synest virkelig synd på deg anton.25. Skal gi deg et råd jeg, dersom du noen gang skulle få/eller allerede har kjæreste..deler du noen av synspunktene du har på kvinner med henne, vil du antageligvis miste henne på flekken. Jeg hadde ihvertfall aldri, ALDRI orket å vere sammen med en mannsjåvinist som det du er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Phair

Men jeg kan love deg en ting anton, hadde det vært krig hadde jeg ikke redda deg om jeg jobbet i sanitæren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fraggel
Men jeg kan love deg en ting anton' date=' hadde det vært krig hadde jeg ikke redda deg om jeg jobbet i sanitæren.[/quote']

Psj, ikke noe å tenke på, han hadde bare dratt til deg for å få blø ihjel - for å få slippe å bli stelt av en kvinne...

Eller nei - så lenge hun jobber i saniteten så er det jo greit... Gådd, jeg glemte jo det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anton.25
Moderatorer, ikke moderèr.

Jeg tar det ikke til meg, og han har rett til å mene det han mener.

ja du begynner endelig å skjønne det nå! ...det er i ferd med å gå inn i den jævla knollen din at jeg ikke kan fordra å ha kvinnelig befal overfor meg.

det fins flere av meg, vær du trygg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phair

ja du begynner endelig å skjønne det nå! ...det er i ferd med å gå inn i den jævla knollen din at jeg ikke kan fordra å ha kvinnelig befal overfor meg.

det fins flere av meg, vær du trygg

Det er vel ingen her nå som ikke har fått med seg hva du mener da :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...