Gå til innhold

Min 17. mai-kjole! Hva synd du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Pheel

Takk:-) Det hjelper at kjolen ikke har utringning. Må være cirka like høy som hun på bildet ettersom den ser helt lik når jeg tar den på meg. Tusen takk, så hyggelig! Skal se om jeg finner den. :-) Anonymous poster hash: 866ef...612

Såklart. Never ever begge deler samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er din smak da? Jeg har lyst hår og lys hud ja, og syns kjolen er nydelig, men gøy å høre hva andre syns. :-) Tror du oransje leppestift passer?

Anonymous poster hash: 866ef...612

Det kommer helt an på om du har varme eller kalde toner! Har du en varm tone ville jeg prøvd meg på oransje/rød leppestift. Kunne absolutt ha godt. Men da bruker du mindre sminke på øynene, slik at du ikke ender opp som dragqueen :fnise:

Men jeg bare tenker at når du har blondt hår, kjolen er gulaktig, og skoene beige .. ser bare for meg en påskefugl. Ikke frekt ment, jeg misunner ditt blonde hår! :) Men prøv svarte sko, og kanskje tynne strømpebukse under. Syns ellers lengden var veldig bra!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen kjole! Det blir nydelig. Applaus for å være blant de få som kan skrive 17. mai korrekt også ;)

Anonymous poster hash: e501f...548

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin kjole. Ikke noe jeg ville gått med selv, men det er kun meg. Jeg ser at kjolen er fin for det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker "Nei". Synes den er litt for hverdagslig.



Anonymous poster hash: e1480...020
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes begge kjolene som det er linket til i denne tråden var kjempefine og veldig passende for anledningen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den var veldig fin og passende til 17. mai. Kunne lett brukt den selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Eg synest kjolen var fin, eg. Eg ville sett daud ut i slike fargar, men kjolen var veldig fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt an på om du har varme eller kalde toner! Har du en varm tone ville jeg prøvd meg på oransje/rød leppestift. Kunne absolutt ha godt. Men da bruker du mindre sminke på øynene, slik at du ikke ender opp som dragqueen :fnise:

Men jeg bare tenker at når du har blondt hår, kjolen er gulaktig, og skoene beige .. ser bare for meg en påskefugl. Ikke frekt ment, jeg misunner ditt blonde hår! :) Men prøv svarte sko, og kanskje tynne strømpebukse under. Syns ellers lengden var veldig bra!

Jeg har kalde toner, ja. Er ganske blek, men har en gylden blondfarge:-) Vil si jeg er ganske nøytral med øyensminken, så da kan jeg fint ha røde (eller mørk oransje?) lepper! Hehe, påskefugl faktisk, skal prøve svarte pumps, eller ser det kanskje litt teit ut med sorte pumps og sort veske?

Anonymous poster hash: 866ef...612

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart. Never ever begge deler samtidig.

Enig. Det er heller ikke helt min stil, har flere fine, korte kjoler - men bruker jeg disse korte kjolene, må jeg ha på mørke strømper :-)

Anonymous poster hash: 866ef...612

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pen kjole! Det blir nydelig. Applaus for å være blant de få som kan skrive 17. mai korrekt også ;)

Anonymous poster hash: e501f...548

Fin kjole. Ikke noe jeg ville gått med selv, men det er kun meg. Jeg ser at kjolen er fin for det. :)

Syntes den var fin, sommerlig og pen :)

Takker:-) Gøy at andre også syns den er fin. :-)

Anonymous poster hash: 866ef...612

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker "Nei". Synes den er litt for hverdagslig.

Anonymous poster hash: e1480...020

Jeg syns ikke den er hverdagslig, mye på grunn av mønstrene. Ikke noe jeg kunne brukt på en helt vanlig da, men så er kanskje jeg litt kjedelig i stilen da.

Anonymous poster hash: 866ef...612

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes begge kjolene som det er linket til i denne tråden var kjempefine og veldig passende for anledningen :)

Synes den var veldig fin og passende til 17. mai. Kunne lett brukt den selv :)

Eg synest kjolen var fin, eg. Eg ville sett daud ut i slike fargar, men kjolen var veldig fin!

Takk! :) Ble litt redd for at den ikke passer hudtonen min, ettersom jeg er ganske lyd i huden.

Anonymous poster hash: 866ef...612

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes ikke det er en 17. mai-kjole, og jeg synes nude pumps til blir kjedelig, men jeg hadde ikke sendt stygge blikk til deg, da du antakeligvis kommer til å se ganske fin ut.

Endret av Glynis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kalde toner, ja. Er ganske blek, men har en gylden blondfarge:-) Vil si jeg er ganske nøytral med øyensminken, så da kan jeg fint ha røde (eller mørk oransje?) lepper! Hehe, påskefugl faktisk, skal prøve svarte pumps, eller ser det kanskje litt teit ut med sorte pumps og sort veske?

Anonymous poster hash: 866ef...612

Nei!! Absolutt ikke. Jeg matcher alltid min veske med mine sko :) Og svart veske er såpass nøytral at det går til alt. Alt fra svart til knæsj rosa :) Og leppene høres perfekt ut. Du kommer til å se flott ut! :hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...