Gå til innhold

Min 17. mai-kjole! Hva synd du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ikke nasjonaldrakten min i byen og må dermed bruke en kjole på lørdag, noe som egentlig passer meg ypperlig, er jo så enkelt å gå med kjole.

Har denne kjolen, og lurer på hva dere syns om den?

post-37809-0-78365600-1400193510_thumb.j



Anonymous poster hash: 866ef...612
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle selvsagt stå "hva syns du" :-)



Anonymous poster hash: 866ef...612
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, den er litt kjedelig for min smak. Da håper jeg du har litt mørkere hår.
Når hun har beige/gul kjole, beige sko og blondt hår så det hele bare ... veldig kjedelig ut. Men du kan gjerne ha på knæsj rød leppestift som gjør looken komplett :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, den er litt kjedelig for min smak. Da håper jeg du har litt mørkere hår.

Når hun har beige/gul kjole, beige sko og blondt hår så det hele bare ... veldig kjedelig ut. Men du kan gjerne ha på knæsj rød leppestift som gjør looken komplett :)

Hva er din smak da? Jeg har lyst hår og lys hud ja, og syns kjolen er nydelig, men gøy å høre hva andre syns. :-) Tror du oransje leppestift passer?

Anonymous poster hash: 866ef...612

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ok. Hadde vært kulere om du hadde fresha den opp med neongule sko ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt ok. Hadde vært kulere om du hadde fresha den opp med neongule sko ;)

Det hadde vært kult ja, men har dessverre ikke neongule sko, og gidder ikke å kjøpe for å bruke de en gang ;)

Anonymous poster hash: 866ef...612

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk syns den er kjedelig, er vel egentlig ikke så ikle, skal kanskje ikke være så outstanding på 17. mai, selv syns jeg kjolen er spennende og fin.



Anonymous poster hash: 866ef...612
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha denne :)

8E30B4113FA25510C435928789D9C6_h498_w598



Anonymous poster hash: b89b3...7c6
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha denne :)

8E30B4113FA25510C435928789D9C6_h498_w598

Anonymous poster hash: b89b3...7c6

ååå den var fin! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha denne :)

8E30B4113FA25510C435928789D9C6_h498_w598

Anonymous poster hash: b89b3...7c6

Så søt kjole. Fargene er jo helt optimale i dette tilfellet :-) Hva slags sko og sminke skal du ha?

Anonymous poster hash: 866ef...612

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det der er en flott 17. mai-kjole, jeg :) Kjenner jeg grøsser litt når jeg ser jenter på 17. mai som ser ut som de skal på fest i sko hvor hælene er lengre enn skjørtelengden og en kjole som viser mesteparten av puppene... Syns 17. mai er en dag man bør holde det konservativt og enkelt :) men det er nå meg :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det der er en flott 17. mai-kjole, jeg :) Kjenner jeg grøsser litt når jeg ser jenter på 17. mai som ser ut som de skal på fest i sko hvor hælene er lengre enn skjørtelengden og en kjole som viser mesteparten av puppene... Syns 17. mai er en dag man bør holde det konservativt og enkelt :) men det er nå meg :)

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det der er en flott 17. mai-kjole, jeg :) Kjenner jeg grøsser litt når jeg ser jenter på 17. mai som ser ut som de skal på fest i sko hvor hælene er lengre enn skjørtelengden og en kjole som viser mesteparten av puppene... Syns 17. mai er en dag man bør holde det konservativt og enkelt :) men det er nå meg :)

Tusen takk:-) Er ikke så begeistret for korte kjoler selv, og var egentlig litt redd for at noen skulle mene at denne kjolen ble for kort, men jeg syns lengden er fin. Tenkte å kombinere kjolen med nude pumps og hestehale.

Anonymous poster hash: 866ef...612

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pheel

Kjempefin kjole, TS! Veldig lik min egen smak.

La til: Litt vanskelig å se hvor kort den er der synes jeg, synes det så ut som det kanskje akkurat var innenfor, men er det ikke deg på bildet så er kanskje modellen høyere og.

Endret av Pheel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns det der er en flott 17. mai-kjole, jeg :) Kjenner jeg grøsser litt når jeg ser jenter på 17. mai som ser ut som de skal på fest i sko hvor hælene er lengre enn skjørtelengden og en kjole som viser mesteparten av puppene... Syns 17. mai er en dag man bør holde det konservativt og enkelt :) men det er nå meg :)

+1.

Skulle akkurat til å skrive det samme. Kjolen er helt fantastisk syntes nå jeg! Kan jeg spørre deg TS om hvor den er kjøpt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin kjole, TS! Veldig lik min egen smak.

La til: Litt vanskelig å se hvor kort den er der synes jeg, synes det så ut som det kanskje akkurat var innenfor, men er det ikke deg på bildet så er kanskje modellen høyere og.

Takk:-) Det hjelper at kjolen ikke har utringning. Må være cirka like høy som hun på bildet ettersom den ser helt lik når jeg tar den på meg.

+1.

Skulle akkurat til å skrive det samme. Kjolen er helt fantastisk syntes nå jeg! Kan jeg spørre deg TS om hvor den er kjøpt?

Tusen takk, så hyggelig! Skal se om jeg finner den. :-)

Anonymous poster hash: 866ef...612

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...