Gå til innhold

Presentasjonsangst (sex)

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det heter ikke presentasjonsangst, det heter prestasjonsangst. Han skal ikke presentere noe, han skal prestere.

Anonymous poster hash: f27a0...604
  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slik jeg leser det du har skrevet er dette et forhold mellom to personer som begge to har psykiske problemer. Da er det ikke så rart at noen situasjoner går litt over styr. Du kan nok av og til reagere litt hysterisk tror jeg, og han siden han tydeligvis også sliter med det mentale er kanskje ikke den beste støtten og så blir det like galt fra begges side. Tror dere begge trenger psykologhjelp til dette.

Anonymous poster hash: 30a8d...16d
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det som er er at det skjer ikke ofte. Han får det i perioder. Kanskje ca hver 4-6 mnd (kommer litt an på situasjonen rundt), og da skjer det 1-3 ganger også 4-6 mnd til neste gang. Vi har også gått lenger enn det uten at det har skjedd da. D

Anonymous poster hash: 17a9a...0ae

Seriøst? Er det virkelig et problem at sex'en er dårlig 1-3 ganger hver halvår?

Anonymous poster hash: 9ec67...af8

• Liker 2
Skrevet

Tuller dere??? Hva gjør jeg galt?

Må kjæresten min ta piller for å ha sex med meg da???

Da vil jeg heller dø

Anonymous poster hash: 17a9a...0ae

Det ligger nok i psyken. Tror nok ikke det er noe galt med han fysisk.

Som jeg tolker det er det han det er noe galt med, ikke deg. Men for at han skal bli bedre kan du nok ikke forvente at han skal løse problemet alene :)

Kan dere kanskje dra til en psykolog eller sexolog? Om han tør. Det virker som om han har lav selvtillit på sex-fronten og kanksje er litt redd og utrygg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...