Gå til innhold

Kadust sitt nye treningshjørne :)

KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den appen din høres kjempebra ut! :hoppe:

Yoga er jeg fremdeles ikke helt venner med, altså. Var det i går, men jeg bare strever og strekker meg litt under halvparten så langt som de på videoen. Hun som lissom skal være modifyer er så sjukt myk og har vært med å utvikle programmet, så hun står jo med albuene i bakken der jeg ikke får ned fingrene og må snakkes til for å huske at hun skal modifisere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er masse bra yoga-videoer på nett Rainbow81! Jeg liker spesielt godt Erin Motz sine videor, nettopp fordi hun stadig nevner at det ikke gjør noe om du f.eks ikke klarer å strekke ut knærne i downward dog :fnise:

Så flink du er å trene Kadust! Å trene etter jobb har ikke falt meg inn en gang :veslejenta::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar litt tid å mykne opp, Rainbow, du får prøve å tøye litt ekstra ved siden av så blir det lettere etterhvert. Jeg er ikke like myk som disse yogadamene på video jeg heller, langt i fra. :ler:

Jeg må jo, å trene før jobb er hvertfall uaktuelt når jeg står opp 04.30 og da ikke rekker å sminke meg engang. :hoho:

Blir en økt i dag også, gleder meg faktisk litt. Fått mye mer energi av disse øktene. I går gjorde jeg den økten fra appen + 2 yogaøkter fra yoga studios-appen.

Maten i går:

Frokost: To ryvita med sjokoladepeanøttsmør og et eple.

Mellommåltid: En kopp te.

Lunsj: En stor reke- og ris- salat + en skive rugbrød med okserull

Mellommåltid: En liten skål müsli.

Middag: Pytt i panne + maaaasse grønnsaker

Post-workout: En rabarbara yoghurt, to ryvita med geiteost og druer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leintle

Her må jeg følge med. Er sniktitter på Instagram. Synes du har en fantastisk kropp, og kan ikke skjønne hvordan du ikke finner noe å ha på deg. :)

Endret av Leintle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må jeg følge med. Er sniktitter på Instagram. Synes du har en fantastisk kropp, og kan ikke skjønne hvordan du ikke finner noe å ha på deg. :)

Så koselig! Det er vel mer det at jeg har mer innsving i livet enn de fleste, så det er få klær som er tilpasset formen. Har vel egentlig innsett at jeg må lære meg å sy + handle på mer voksne/dyre butikker nå. :P

------------------

Jada. Nettopp spist en stor middag, så ser jeg en episode med mann vs mat og blir sulten igjen. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skulle egentlig handle mat i dag, fordi vi rett og slett ikke har noe særlig utvalg i kjøleskapet nå og det eneste pålegget vi har som jeg tåler er sjokade. :hoho: Men jada, vi havnet i bingen i stedet og så fikk samboer panikk fordi jeg har bursdag på fredag og reiste derfor avgårde for å se om han fant noe gave. Han er ikke tilbake enda og jeg regner ikke med at han handlet noe mat (hvertfall ikke som jeg kan spise). Så ja, da så matdagen idag sånn ut:

Frokost: To rugsprø med sjokade og et eple.

Mellommåltid: En eat natural bar og en banan + mango smoothie

Lunsj: En kikert og linse-salat, ananas, vannmelon og honningmelon.

Mellommåltid: En ryvita med sjokade.

Middag: Hjemmelagde kjøttkaker med saus laget av kraften dems og pytt i panne (ja, vi trenger virkelig å handle mat skjønner dere).

Post-workout: Hjemmebakt brød med sjokade.

:daane: Er drittlei sjokade. Vil ha chevre, hjemmelaget syltetøy (får til bursdagen min av mamma :nigo:) og annet godt pålegg jeg kan spise som ikke er sukkerbumber. Men sånn får det nå være!

Treningsøkten i dag var hovedsaklig for bryst, armer og kjerne. Nå må jeg sove, nattaaaa (gleder meg til skolestart så jeg slipper disse tidlige dagene)!

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooog da falt jeg ut igjen. Dårlig idag så dro hjem fra jobb for å jobbe hjemme i dag. Håper jeg blir bedre til i morgen. Men, ja. Lunsjen min ble popcorn og kjeks med sjokolade i. Orket ikke tanken på mer sjokade (ja, vi har enda ikke handlet). Glad jeg skal sove hos mamma i kveld, da får jeg hvertfall ordentlig frokost på bursdagen min og ikke mer sjokade. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sikkert det blir noe av frokosten. Er hos mamma nå, hun er syk og ligger å sover. Ikke fått handlet eller noe og bare sovet hele dagen. Vurderer å dra hjem igjen men vet ikke om jeg orker. Kanskje keg bare skal legge meg å sove, så får jeg hvertfall litt søvn. Håper jeg er bedre i morgen, og håper mamma er bedre i morgen.

Skal ikke feire, bare spise middag med mamma og samboer (hvis mamma er frisk nok). Ser ikke sånn ut nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra, hurra hurra for KaDust som har bursdag i dag! Gratulerer såååå mye med dagen!

:klemmer::strix:

Endret av sullå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! :nigo:

Mamma var ikke i form i dag heller, så hun ble hjemme og jeg måtte kjøre alene. Helt greit. Hun hadde klart å karre seg til butikken i går etter jeg la meg og kjøpte noe frukt og knekkebrød så jeg hadde noe å spise. Heldigvis lagde hun syltetøyet for noen dager siden så det var klart!

Jeg fikk gaver på senga da av mamma. Hun gir meg altfor mye. Fikk to gensere, to topper, et skjørt, en jakke, en ringholder og et armbånd. Så får jeg muligens en kjole etterpå. :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoppendeglad: Gratulerer med dagen!!!!

Du har bursdag på halvtårsdagen min, som vi feira da vi var små! :fnise:

Håper du får en strålende dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Jepp, nå er jeg level 24. :ninja:

Takker!

Partall! Da er det vel ny skill eller perk i tillegg til talent point/skill points! Passer jo bra nå som sommerjobben er over? :fnise: Hva slags ny skill/perk har du fått? :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Partall! Da er det vel ny skill eller perk i tillegg til talent point/skill points! Passer jo bra nå som sommerjobben er over? :fnise: Hva slags ny skill/perk har du fått? :laugh:

Summon minion. :lur: trenger jeg når jeg må ha tung bag på skolen o.l!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...