maggå Skrevet 31. juli 2014 #161 Del Skrevet 31. juli 2014 Tone Damli, rett og slett fordi jeg ikke kan være på et eneste nettsted eller lese en eneste avis utenom at det står skrevet om hennes utrolig lite interessante liv for alle andre enn henne selv, jeg driter da fint i hva Tone spiste til frokost.. Skal ikke legge skjul på at hun har en fengende sang, men ellers er alt med henne bare irriterende Og NEI, jeg er ikke sjalu, har lite behov for å leve kjendisliv, og vil heller ikke ha en datter som heter Billie.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maggå Skrevet 31. juli 2014 #162 Del Skrevet 31. juli 2014 Og Hanne Sørvåg! Spesielt gøy siden vi er fra samme plass og lokalradioen fortsetter og fortsetter og fortsetter og fortsetter og fortsetter å spille henne på radioen..er ganske lei av å høre "say hello to goodbye" 17 ganger i døgnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjonana Skrevet 31. juli 2014 #163 Del Skrevet 31. juli 2014 Petter Pilgaard!!! Jeg har alltid syntes at han er en ekling. Og det fikk jeg virkelig bekrefta etter uttalelsene han hadde om kvinner på radioen. ( http://www.nrj.no/story.aspx?id=566435 ) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #164 Del Skrevet 31. juli 2014 Er ikke stolt av det, men ; Marion Ravn - Irriterer meg over håret hennes, greit at det er langt og tykt, men det må jo gå an å style/sette det opp innimellom. Hanne Sørvåg, Kathrine Moholt , Marit Larsen - Alt for blide og lider av "Flink pike-syndromet". Ingrid Bjørnov - Ekstremt irriterende på alle måter. Kan egentlig ikke komme på noen menn som irriterer meg, men er sikkert noen Jo! Thomas og Harald har merkelig nok gått fra å være sjarmerende til å bli litt irriterende i mine øyne det siste året. Anonymous poster hash: 6b817...b22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teta Skrevet 1. august 2014 #165 Del Skrevet 1. august 2014 Er veldig enig i at Ingrid Bjørnov er irr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #166 Del Skrevet 1. august 2014 Thomas og Harald Ingrid Bjørnov Trond Viggo Torgersen Mari Maurstad Alex RosenAnonymous poster hash: 1ebe4...6d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cellar Skrevet 1. august 2014 #167 Del Skrevet 1. august 2014 Jo! Thomas og Harald har merkelig nok gått fra å være sjarmerende til å bli litt irriterende i mine øyne det siste året. Anonymous poster hash: 6b817...b22 Enig. Jeg ser ikke senkveld lengre (med mindre det er noen interessante gjester), det er så mye mer fjas nå enn det har vært tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 1. august 2014 #168 Del Skrevet 1. august 2014 Ylvis brødrene og alle i fra Nydalsgreiene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 1. august 2014 #169 Del Skrevet 1. august 2014 Marion Ravn har utstående ører. Tror det er derfor hun alltid har håret hengende ned. Litt rart at hun ikke opererer hvis det er et så stort kompleks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferie Skrevet 2. august 2014 #170 Del Skrevet 2. august 2014 Jenny Skavland og Tone Aaberge - Pene ansikt - like kjedelig og forutsigbar som pakke med posesuppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferie Skrevet 2. august 2014 #171 Del Skrevet 2. august 2014 Ylvis brødrene og alle i fra Nydalsgreiene Ja, Ylvisbrødrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalma Skrevet 2. august 2014 #172 Del Skrevet 2. august 2014 Ingrid Bolsø Berdal. Nei, ikke dama i seg selv, men at det er umulig å snu seg uten å få det trykka inn i kjeften hvor flott og flink hun er som spilte i en Hollywood-film og at hun er en muskuløs Nicole Kidneyman og hun spilte mot han derre muskelfyren og bla bla bla. Kult for henne at hun fikk spille i en av Hollywoods mange actionfilmer med muskler og krig og spesialeffekter i fleng, wow, sykt tøft, MEN NÅ HOLDER DERE FOR FAEN KJEFT og nei, hun ser ikke så jævla muskuløs ut, hun står ved siden av Dwayne Johnson... Idioter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 2. august 2014 #173 Del Skrevet 2. august 2014 Marion Ravn har utstående ører. Tror det er derfor hun alltid har håret hengende ned. Litt rart at hun ikke opererer hvis det er et så stort kompleks. Og det irriterer deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #174 Del Skrevet 2. august 2014 Bettan og hennes uttalige slankekurer sponset av se og hør. Anonymous poster hash: 013d3...ba5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #175 Del Skrevet 2. august 2014 John Arne Riise som ikke har sett barna sine på snart ett år! Skulle ikke vært mulig. Prioriterer heller å reise i hytt og pine med en ung kone.Anonymous poster hash: 51dca...489 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #176 Del Skrevet 2. august 2014 CAROLA! Ja, tillogmed med store bokstaver og utropstegn. Jeg blir gal av henne og hennes sinnsyke eksponeringsbehov, jeg blir svett. Jeg er faenmeg lei av alle abbacovrene hennes og hennes selvtilfredse fremtoning. Anonymous poster hash: 866a7...b12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #177 Del Skrevet 2. august 2014 Jørgen Foss. Skylder på alt annet enn seg selv når det kommer til fedme. Klarer ikke å se at fedme er selvforskylt å så mange tillfeller. Anonymous poster hash: bbe6c...8a5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 3. august 2014 #178 Del Skrevet 3. august 2014 Trine Grung!!! Sliter med å tåle det trynet der.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #179 Del Skrevet 3. august 2014 John Arne Riise som ikke har sett barna sine på snart ett år! Skulle ikke vært mulig. Prioriterer heller å reise i hytt og pine med en ung kone.Anonymous poster hash: 51dca...489 Hørte jeg årets far? Med store tatoveringer på armene av barnas navn, så blir han og hans nye fru minnet på dem hver dag da....rart han ikke skal være en TILSTEDEVÆRENDE far!? Anonymous poster hash: 013d3...ba5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #180 Del Skrevet 3. august 2014 Jeg er lei Tone Damli, Axel Hennie og ikke minst Stian Blipp. Ikke at jeg går og irriterer meg over dem til daglig, men kjenner jeg er ganske lei når jeg først hører noe mas. Anonymous poster hash: 0b0c4...e72 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg