Gå til innhold

vitsen med sex?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisan..

SEX er jo det DEILIGSTE som finnes.

Ingenting er så flott og så godt med og ha sex med den man elsker.

Sex er unikt i mine øyner..12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest petra

Klarer ikke helt tenke meg et liv uten sex.

Men nå er jeg i et ganske nytt forhold da og har sex veldig ofte.

D å elske leeeeeenge m sin kjære er jo helt fantastisk.Kjapp sex er også veldig godt.

Kommer d en dag at min kjære bare har sex med meg av og til for å ver "grei"vet jeg ikke hva jeg ville gjort.forstår vel litt bedre åt sååååååååååååååååååååååå mange er utro.(noe jeg tar helt avstand fra)

Ta og snakk med mannen din om d og prøv å finne ut av d.

Få litt mer tid til hverandre,reis bort i helger,ver romantiske,kos m hverandre osv.

Lykke til!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør få deg hjelp fra noen som kan hjelpe. Dette er ikke normalt. Enten ligger det noe fra fortiden og lurer, ellers er det noe galt i forholdet ditt. Men dette bør du finne ut av, før det knuser deg helt. Men svaret på spørsmålet ditt: vitsen med sex, er at det er ufattelig godt! Det er noe vi alle trenger, for å løfte oss opp fra en stressende og grå hverdag. Det er noe som alle skulle få nyte godt av, slippe hemningene og glemme alt annet enn nytelsen der og da!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Annonse

:o Her var det mange som ville fortelle henne at hun ikke er normal, burde søke hjelp, stakkars, du er sikkert lesbisk etc. Og det er i hvert fall et problem!

Unnskyld meg, det er faktisk helt normalt å ha ulik sexlyst. I perioder, korte og lange - eller i det hele tatt. Jeg kjenner en som sier akkurat det samme "sex er oppskrytt". Og det er ikke bare fordi han ikke har hatt sex med meg...skjønner tegninga?

At dere har flotte sexopplevelser og et deilig sexliv er fint - og normalt - men de som ikke har det, er ikke unormale av den grunn.

Selv synes jeg at hvis listen er kraft sterkere enn meg og forening gjennom denne og greier - så måler ikke jeg opp mot den, men jeg er da gudhjelpemeg ikke unormal av den grunn.

Fint at dere vil hjelpe og komme med gode råd, men ikke glem langs den veien at folk faktisk er veldig forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God Morgen.

Jeg kan også føle at lysten er helt fraværende. Men selv om en ikke nyter sexen, betyr ikke det at en skal frarøve partneren fra å få det godt.

Og selv om jeg er singel og blir sjekket og blir med damer hjem. er det ikke alltid at jeg har lyst på sex. og da får en jo bare gi damen det hun vil ha. for om en ikke gjør det, så får jeg ikke oppleve den gode følelsen av naken damehud mot min. Som ofte er Langt bedre en sex.

Så bottom line er vel, at Det er mange ting i denne verden som er mye bedre en selve akten. Men den fører med seg en masse positive ting. Spenning,nærhet, og ærlighet. Og om det skal litt selvofring de gangene jeg ikke vil eller det ikke er godt i det hele tatt, så bare lar jeg meg nyte av følgene av sexen. Og bare det gjør det verdt det.

Kanskje noe å tenke på eller prøv den tanke vinklingen neste gang.

MvH Spying

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar en sann historie fra barnemunn jeg da - for å få litt humor inn i dette:

"Lille Per på 6-7 kom og spurte sin mor hva et kondom var for noe. Mor tenkte seg om - og sa: Du Per, du vet jo hvordan barn blir laget? Jada - Per visste det!

Når mammaer og pappar vil kose seg, men ikke ønsker barn - da tar pappa på noe som heter kondom for at det ikke skal bli barn av det, sa mamma. Per så på mamma, trakk på skuldrene og sa: Javel, men hva er vitsen med sex da??? " :ler:

Dette fortalte en kollega av meg. Det var hun og hennes sønn som hadde den lille samtalen. Kan jo nevne da - at mor klarte ikke å svare sønnen sin akkurat da............men, Per forventet ikke noe svar han. Han bare trakk på skuldrene og gikk.

Ellers ønsker jeg deg som startet tråden lykke til. Og til dere som forteller om hvor herlig sex er - jeg tror ikke det er det hun ønsker å få høre akkurat nå!! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...