Gå til innhold

vitsen med sex?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Eneste grunnen til å ha sex er for å få barn, slik jeg ser det. Sex er jo så utrolig kjedelig at jeg tror jeg sovner! Hva er vitsen med disse samleiene hvis ikke graviditet er målet? Å, som jeg hater sex! Ligger med mannen min kun for å være grei. Han er heldigvis fort ferdig så mine pinsler er ikke langvarige. Likevel ligger jeg under hele akten og bare venter på at han skal bli ferdig! Da kjører jeg på med fullt tempo, og etter noen minutter er det stopp! DA er det deilig! Lettelsen er stor over å få den store fæle dingsen ut av kroppen min. Orgasme? Jo, det hender, hvis han tar turen ned med tunga si. Men er det så djevelsk godt da? Ikke i det hele tatt! Finnes MASSE ANNET som er MYE bedre! Sex er forferdelig oppskrytt, alle dere jomfruer der ute! Det er nå MIN mening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Dette må da være tull! greit at alle har like stor interesse. Men jeg tennner nå på mannen min rett som det er jeg, og setter stor pris på det fine sexlivet vårt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Jeg har nevnt d før:Utidig m alle disse anonyme.

KAN DERE IKKE SIGNERE M ETT ELLER ANNET DA??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym

Du skriver at du synes eneste grunnen til sex, er for å bli gravid.

Nå vet ikke jeg hvor mange barn du ønsker, antar det ikke er så veldig mange, så da blir det ikke så mye sex på deg. Men det gjør vel ikke noe når du ikke setter pris på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Du må jo føle deg helt "voldtatt" der du ligger stakkars. Har det kansje noe med at du er lei av sex? Hva med å smake "singel" et par år. Så skal du se du lengter.

-----

/Ane icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

til Oda

Det er jeg som har skrevet innlegget og det er på ingen måte useriøst! Jeg har kanskje satt tingene litt på spissen, men det er nå engang slik jeg har det og føler det. Kanskje er jeg den eneste i verden som føler det sånn? Eller er det flere som har det litt som meg som ikke tør si ifra...? Det er faktisk ikke alle som nyter sex, og det synes jeg bør respekteres.

hilsen Anonym, men kall meg gjerne

Lillelei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Oda!

jeg vet at mange føler det slik som denne anonyme innsenderen.

De som har det slik kan ha mange gode grunner, så jeg lar det stå jeg icon_smile.gif

_________________

Hege(Misha)heiajente.gif

1212[ Dette Innlegg er endret av: Hege den 2002-03-02 17:34 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg bare legge meg skinnflat og beklage. For meg var dette så veldig satt på spissen at jeg trodde faktisk det var et pubertets-tulle-innlegg.

Så kjære anonym: det er klart jeg respekterer andres holdninger!

Det er jo veldig trist at du har det på den måten du beskriver.

Du burde prøve å få profesjonell hjelp til å finne ut hvorfor du ikke kan nyte sex. Kanskje det er noe grums i fjærn fortid som er blitt fortrengt?

Jeg må si meg enig med sexysadie, den nærheten du får gjennom sex (hvis forholdet fungerer bra) kan du ikke få på andre måter. Det er som du blir forent med en kraft større enn deg selv...

Dette er så vakkert, og jeg håper du finner fram til den siden av sexen en gang.

Beklager igjen, og lykke til.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Lillelei!Har du noen gang tenkt over at du kan være lesbisk??At d er derfor du ikke liker sex?Kanskje du skulle prøve å ha sex m en dame istedet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars dere to !!!

SØK HJELP!!!

Ikke bare for din egen skyld, men for han og, tenke seg å ha sex med en som hater det og kun vil ha det unnagjort fortest mulig, ikke det beste for ens selvfølelse. Eg ville fort ha funnet meg en annen å ha det kjekt med.

Var kanskje litt krass nå, men problemet ditt påvirker ikke kun deg, så for din og hans sin skyld, bør du finne ut hva som er galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

synes også det var flott sagt, sexysadie!

"... forent med en større kraft enn deg selv...."

Sex skal være gjensidig nytelse og begjær, og ikke ene og alene for å bli gravid. Har aldri helt skjønt vitsen med å legge seg på ryggen, og la mannen "få sitt"!!!!

At du vil deg noe så vondt, Annonym!!!! Drop hele sex-akten, til du selv en eller annen gang vil!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå må jeg få si noe her..

Alle driver på og klager over meningene denne kvinnen som ikke får noe ut av sex, og kan ikke fatte at det går ann. Slutt med det.

Kjære deg, du med "problemet", det går faktisk ann å få litt hjelp med dette. Hvis du er interessert, så klart. Vi som får utbytte av sex, kan med hånden på hjertet love deg at du virkelig går glipp av noe. Det går ann å få hjelp hos f.eks en psykolog eller enda bedre en sexolog. Det kan være noe i sinnet ditt (ikke sinna-sinnet, men you mind-sinnet), eller rett og slett med den fysiske delen av deg som rett og slett ikke funker.

Vi hører ofte om kvinner som ikke oppnår orgasme osv i starten av forhold, og som senere finner ut at årsaken var fordi de ikke følte seg helt trygge og avslappet. Jeg sier ikke at dette er grunnen du kan ha, men at det er faktorer som det som kan spille inn.

Hvis du ER interessert i å kunne glede mannen din på _ordentlig_, og også å kunne få utbytte av det "vi andre" får, vil jeg absolutt anbefale deg å sjekke dette litt ut.

Skader ikke å prøve, gjør det vel...?

*klem*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Enten så er du lesbisk, hvis ikke så bør du ta en prat med mannen din. Han må jo være en elendig elsker og veldig egoistisk hvis han ikke mærker at du ikke har noen glede av det.

Anonym

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blev litt mye pes på deg nå. Var ikke meningen å gi deg dårlig samvittighet. Liker du ikke sex, så liker du ikke sex. Hvorfor det er slik og om du vil gjøre noe med det, er din egen sak, greitt nok, men du bør nok prate ut med mannen din, kanskje la han få ha en elskerinne, hvis du ikke vil forsøke å finne ut, hvorfor du misliker det så sterkt.

Kan være en masse årsaker til at du ikke liker sex, tidligere overgrep, oppdragelsen din, din legning, stress, feil i hormonbalansen, liker ikke mannen din etc...

Tviler på at du er alene om dette, men det krever en masse mot å stå frem og sie at man ikke liker sex, kanskje særlig her, hvor de fleste er ivrige utøvere og tilhengere av sex-idretten icon_wink.gif

Lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...