xeno Skrevet 13. mai 2014 #21 Skrevet 13. mai 2014 Det vil si at, for dere jenter så er det omkretsen viktigere enn lengden? Ok, det vil si at lengden kan være 10 cm bare, men omkretsen skal være stor he he he :D
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #22 Skrevet 13. mai 2014 Da er det jo mye lettere å bli tatt for å måle om man legger håndflaten over penis. Da ville jeg ha sagt; "Hvor lang tror du den er?" Det er da bare å strekke ut hånda i nærheten av penisen, som en naturlig del av runkinga. Du hadde ikke fått det med deg dersom jeg gjør det. De fleste menn legger hodet tilbake eller lukker øya innimellom når de håndteres. Anonymous poster hash: aa824...ffa
Antlers Skrevet 13. mai 2014 #23 Skrevet 13. mai 2014 Det vil si at, for dere jenter så er det omkretsen viktigere enn lengden? Ok, det vil si at lengden kan være 10 cm bare, men omkretsen skal være stor he he he :D Omkrets og lengde har faktisk ikke så mye å si for kvinner flest, med mindre vi synes det er for stort eller for lite. Det er veldig mange variasjoner som fungerer helt ypperlig. 15 eller 19 cm lengde, 12 eller 15 cm omkrets - det er egentlig ett fett, selv om jeg kjenner forskjell på det. Det er ikke automatisk slik at "størst = best" (i alle fall ikke for meg), men den må altså ikke være for stor eller for liten. Lengde og omkrets er like viktig/uviktig for meg. 10 cm lengde fungerer ikke for meg, uavhengig av hvor tykk den er. Da kommer den knapt nok inn i doggy, og den faller hele tiden ut i andre posisjoner, dersom mannen forsøker seg på lange støt. Det er fullt mulig å ha sex selv om penisen er 10 cm lang, men det fungerer altså dårlig til den slags type sex jeg liker å ha, derfor blir det for kort for meg.
xeno Skrevet 13. mai 2014 #24 Skrevet 13. mai 2014 "10 cm lengde fungerer ikke for meg, uavhengig av hvor tykk den er. Da kommer den knapt nok inn i doggy" hehehehe ja ja det betyr at du har stort fantastisk rompe eller ass hva skal jeg kalle det, tuller bare. Når det gjelder lengden hos oss, som er hvite. Så er den ikke så stor, kan jeg garanterer. Eller har dem tatt operasjon, eller hva.. Det var bare eksempel på den 10 cm lengden, men alle skulle ønsket, at den kunne vært 25 cm he he Så kunne begge være fornøyd og kose seg :D Omkrets og lengde har faktisk ikke så mye å si for kvinner flest, med mindre vi synes det er for stort eller for lite. Det er veldig mange variasjoner som fungerer helt ypperlig. 15 eller 19 cm lengde, 12 eller 15 cm omkrets - det er egentlig ett fett, selv om jeg kjenner forskjell på det. Det er ikke automatisk slik at "størst = best" (i alle fall ikke for meg), men den må altså ikke være for stor eller for liten. Lengde og omkrets er like viktig/uviktig for meg. 10 cm lengde fungerer ikke for meg, uavhengig av hvor tykk den er. Da kommer den knapt nok inn i doggy, og den faller hele tiden ut i andre posisjoner, dersom mannen forsøker seg på lange støt. Det er fullt mulig å ha sex selv om penisen er 10 cm lang, men det fungerer altså dårlig til den slags type sex jeg liker å ha, derfor blir det for kort for meg.
Chevelle Skrevet 13. mai 2014 #25 Skrevet 13. mai 2014 (endret) man merker jo generelt mest av penisen hvordan den er på midten, da det er den delen man kjenner mest i åpningen/ytterste delen av vagina. tuppen og roten merker man ikke spesielt mye til. jeg foretrekker at hodet ikke er større enn resten. og at den er mest mulig lik i str over det hele. vi kvinner liker ofte de med "banabøy" da de gnikker mot g-punkt. Noen peniser er diggere å se på enn andre. eksempel: http://elskmer.no/dildoer/enkle-dildoer/curved-passion Endret 13. mai 2014 av Chevelle
Gjest rådyr Skrevet 13. mai 2014 #26 Skrevet 13. mai 2014 Omkrets kan dere faktisk måle mye mer nøyaktig i og med det at dere kan holde rundt penisen. Hvorfor i all verden skulle man gjøre det? Man merker jo om det "passer".
Gjest Majestetsjef Skrevet 13. mai 2014 #27 Skrevet 13. mai 2014 Hvorfor i all verden skulle man gjøre det? Man merker jo om det "passer". Jeg er helt enig med deg! Må le av penishysteriet. Det er så mange kvinner som er så opptatt med å måle og med å gjøre store peniser populære. Stakkars mange menn som får komplekser. Ikke bare for lengden, men også omkretsen.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #28 Skrevet 13. mai 2014 Her har vi en tråd startet av en skrulling i trettiårene som sitter nedi kjelleren til muttern sin... Han prøvde å sjekke opp den lokale søppeldama men det greide han ikke nei, dama lo og lo da han viste fram sin LILLE prins. Dette gikk hardt inn på denne anonyme skrullingen, han var helt knust. Så nå må han finne en måte å gjøre prinsen sin bedre likt av andre, jo, han vil overtale andre til å se på omkretsen fremfor lengden. For forhuden på denne triste skrullingen var blitt strukket og strukket, slik at det hang som to flagrende vinger fra den lille prinsen, hvis man måler omkretsen til huden så vil Frode (skrullingen) ha VERDENS STØRSTE PENIS! Men kommer denne planen til å møte noen suksess? To be continued...Anonymous poster hash: fe588...bd2
Gjest Majestetsjef Skrevet 13. mai 2014 #30 Skrevet 13. mai 2014 Her har vi en tråd startet av en skrulling i trettiårene som sitter nedi kjelleren til muttern sin... Han prøvde å sjekke opp den lokale søppeldama men det greide han ikke nei, dama lo og lo da han viste fram sin LILLE prins. Dette gikk hardt inn på denne anonyme skrullingen, han var helt knust. Så nå må han finne en måte å gjøre prinsen sin bedre likt av andre, jo, han vil overtale andre til å se på omkretsen fremfor lengden. For forhuden på denne triste skrullingen var blitt strukket og strukket, slik at det hang som to flagrende vinger fra den lille prinsen, hvis man måler omkretsen til huden så vil Frode (skrullingen) ha VERDENS STØRSTE PENIS! Men kommer denne planen til å møte noen suksess? To be continued...Anonymous poster hash: fe588...bd2 Fortell mer... (om deg selv)! 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #32 Skrevet 13. mai 2014 Fortell mer... (om deg selv)! Så en dag bestemte han seg for å spre sin tro gjennom KG til å begynne med, og etter det så skulle han infiltrere diverse tenåringsblogger for å omvende jentenes tro i ung alder. Det er da JEG, hans MOR som også lager seg en KG profil oppdager hans mesterlige plan. Men det var en feil i den planen, han hadde ikke tenkt på husarrest av moren sin. Da kommer han til å sitte i kjelleren i tjue år til. Med en mor som kommer til å sørge for at penisen der kommer til å holde seg liten og skrukkete i lang tid fremover. FinAnonymous poster hash: fe588...bd2
Gjest Majestetsjef Skrevet 13. mai 2014 #33 Skrevet 13. mai 2014 Så en dag bestemte han seg for å spre sin tro gjennom KG til å begynne med, og etter det så skulle han infiltrere diverse tenåringsblogger for å omvende jentenes tro i ung alder. Det er da JEG, hans MOR som også lager seg en KG profil oppdager hans mesterlige plan. Men det var en feil i den planen, han hadde ikke tenkt på husarrest av moren sin. Da kommer han til å sitte i kjelleren i tjue år til. Med en mor som kommer til å sørge for at penisen der kommer til å holde seg liten og skrukkete i lang tid fremover. FinAnonymous poster hash: fe588...bd2 Mer :-)
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #35 Skrevet 13. mai 2014 20 år senere... Da var han endelig fri!! Han åpnet vinduet og klatret ut, i god tro om at halsbåndet ikke ville gi fra seg støt noe lenger. Frode kom seg ut og begynte å løpe, rett frem til isboden. Der hvor hans beste venn Kjartan jobbet. De snakket lenge, det var jo tross alt gått tjue år så de hadde mye å snakke om. Frode merket veldig rart på på sin venn, det var nesten så han ble gamlere og fikk flere og flere rynker som de snakket. Noen timer senere falt Kjartan om helt brått. Frode ble fortvilet og skjønte ingenting. Det var da den skjønne søppeldama kom ut av luken innenfor boden. Hun hadde tydeligvis sugd enhver dråpe væske fra vår kjære Kjartan, han hadde blitt sugd helt tørr! Hun tilbød seg å suge fra Frode sin også, til tross for at den var så liten. Før hun begynte tømte Frode seg med litervis av vann. Hun sugde til det gikk flere timer, så begynte dagene å rulle videre. Til slutt besvimte hun av trøtthet og falt om til siden. Da grep Frode muligheten til å lage jus til henne og det var historien om hvordan Frode det skrullete hodet klarte å miste sin verdige jomfrudom. The EndAnonymous poster hash: fe588...bd2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå