Gjest Majestetsjef Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 Hvorfor er det som aller oftest snakk om lengden på penis, og ikke omkretsen, når det er snakk om penis? Jeg må spørre siden man hører at omkretsen er viktigere/bedre. Blitt litt forvirra. Måler dere bare lengden til fyrene dere går til sengs med? Hva med omkretsen, blir den ikke målt? Er en normal omkrets som offisielt blir satt normalt til mellom 10-13cm, bra nok for deg? Eller er dere damene litt forsiktig med å prate om omkrets fordi dere da må gå i dere selv?
Chevelle Skrevet 13. mai 2014 #2 Skrevet 13. mai 2014 omkrets er viktigere enn lengden. men ikke like lett å beregne den på øyemål
Gjest Majestetsjef Skrevet 13. mai 2014 #3 Skrevet 13. mai 2014 omkrets er viktigere enn lengden. men ikke like lett å beregne den på øyemål Måler dere med øyemål? :-)
Chevelle Skrevet 13. mai 2014 #4 Skrevet 13. mai 2014 nei men jeg ser da forskjell på 10 cm og 15 cm som et eksempel
Mrs Smith Skrevet 13. mai 2014 #5 Skrevet 13. mai 2014 Jeg pleier å ta med målebåndet ut i gangen og ber han stå der så jeg får målt høyde, livvidde, benlengde, omkretsen på armene, hodet og sist men ikke minst penis, både lengde og omkrets må med. Hvis han er noen cm under mine krav på noen av målene ryker han på dør. Fysj! 4
Gjest Majestetsjef Skrevet 13. mai 2014 #6 Skrevet 13. mai 2014 (endret) nei men jeg ser da forskjell på 10 cm og 15 cm som et eksempel Men 14 og 17 kan være vanskelig å skille noen ganger. Også 16 og 19 cm. Jeg tror dere bommer en del. Jeg har svært godt øyemål da jeg måler noe hele tiden i jobben - Ikke peniser, heldigvis. Omkrets burde være enklere å måle da dere kan holde rundt penisen og måle senere når dere kommer hjem. Endret 13. mai 2014 av Majestetsjef 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #7 Skrevet 13. mai 2014 Jeg har aldri skjønt hvem disse menneskene er som måler penis til partneren. Det gir ingen mening for meg... Anonymous poster hash: 6fd1a...79e 4
Gjest Majestetsjef Skrevet 13. mai 2014 #8 Skrevet 13. mai 2014 Jeg pleier å ta med målebåndet ut i gangen og ber han stå der så jeg får målt høyde, livvidde, benlengde, omkretsen på armene, hodet og sist men ikke minst penis, både lengde og omkrets må med. Hvis han er noen cm under mine krav på noen av målene ryker han på dør. Fysj! Jeg måler skjeden fordi det er så viktig for meg å kjenne mest mulig. Hvis hun er 3cm for vid må hun gå, helt klart! 3
Chevelle Skrevet 13. mai 2014 #9 Skrevet 13. mai 2014 (endret) Men 14 og 17 kan være vanskelig å skille noen ganger. Også 16 og 19 cm. Jeg tror dere bommer en del. Jeg har svært godt øyemål da jeg måler noe hele tiden i jobben - Ikke peniser, heldigvis. Omkrets burde være enklere å måle da dere kan holde rundt penisen og måle senere når dere kommer hjem. Ja men mellom 14 og 17 er ikke så viktig for meg da det er helt innenfor der foretrukne. 16 og 19 er vel samme problemstilling som jeg nevnte over, ikke eksisterende omkretsen ser jeg jo de og da, og kan vurdere om det er "godkjent" eller ikke. men jeg kan som sagt ikke uttale meg om spesielt mye uten målebånd. foruten at jeg kan se forskjell på om den er kortere eller lengre, tykkere eller tynnere. Endret 13. mai 2014 av Chevelle
Gjest Majestetsjef Skrevet 13. mai 2014 #10 Skrevet 13. mai 2014 Ja men mellom 14 og 17 er ikke så viktig for meg da det er helt innenfor der foretrukne. 16 og 19 er vel samme problemstilling som jeg nevnte over, ikke eksisterende Nå er vi inne på lengde igjen... :-)
Chevelle Skrevet 13. mai 2014 #11 Skrevet 13. mai 2014 Nå er vi inne på lengde igjen... :-) ja de var det jeg mente? har aldri uttalt meg om øyemål på omkrets
Gjest Majestetsjef Skrevet 13. mai 2014 #12 Skrevet 13. mai 2014 ja de var det jeg mente? har aldri uttalt meg om øyemål på omkrets Omkrets kan dere faktisk måle mye mer nøyaktig i og med det at dere kan holde rundt penisen.
Chevelle Skrevet 13. mai 2014 #13 Skrevet 13. mai 2014 (endret) joda mulig det. jeg pleier generelt ikke å måle, jeg ser/kjenner på penisen og legger meg opp en mening om den er digg eller ikke Endret 13. mai 2014 av Chevelle
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #14 Skrevet 13. mai 2014 Omkrets kan dere faktisk måle mye mer nøyaktig i og med det at dere kan holde rundt penisen. Samme med lengde, jeg vet hvor lang håndflaten min er, og måler mot den. Omkrets måler jeg mot håndleddet. Anonymous poster hash: aa824...ffa
Gjest Majestetsjef Skrevet 13. mai 2014 #15 Skrevet 13. mai 2014 Samme med lengde, jeg vet hvor lang håndflaten min er, og måler mot den. Omkrets måler jeg mot håndleddet. Anonymous poster hash: aa824...ffa Da er det jo mye lettere å bli tatt for å måle om man legger håndflaten over penis. Da ville jeg ha sagt; "Hvor lang tror du den er?"
Gjest Majestetsjef Skrevet 13. mai 2014 #16 Skrevet 13. mai 2014 Ja men mellom 14 og 17 er ikke så viktig for meg da det er helt innenfor der foretrukne. 16 og 19 er vel samme problemstilling som jeg nevnte over, ikke eksisterende omkretsen ser jeg jo de og da, og kan vurdere om det er "godkjent" eller ikke. men jeg kan som sagt ikke uttale meg om spesielt mye uten målebånd. foruten at jeg kan se forskjell på om den er kortere eller lengre, tykkere eller tynnere. Hva med normal omkrets...er det bra nok?
Chevelle Skrevet 13. mai 2014 #17 Skrevet 13. mai 2014 ja det er den jo. min mor fortalte engang om en "strikkepinne" tror nok ikke den hadde gjort susen for min del
Gjest Majestetsjef Skrevet 13. mai 2014 #18 Skrevet 13. mai 2014 ja det er den jo. min mor fortalte engang om en "strikkepinne" tror nok ikke den hadde gjort susen for min del Snakker du til og med med moren din om peniser. Dere kvinner altså
Antlers Skrevet 13. mai 2014 #20 Skrevet 13. mai 2014 Lengden er jo nettopp bare lengden, så man kan enkelt måle og etterhvert gjøre seg opp en mening om hva som er passende størrelse den veien. Omkrets er derimot mer variabelt, alt ettersom hvor på penis man måler. Noen mener man skal måle nederst ved roten, og andre mener man skal måle der penis er tykkest (som jo selvsagt kan, men ikke må være, nederst), og i tillegg har man de områdene man da ikke måler, men som allikevel spiller inn når det gjelder hvordan det føles. La oss si at en penis er 15 cm i omkrets nede ved roten - den kan fint være 12 cm i omkrets lenger opp, for så å smalne av til 10 cm oppe ved hodet. En som går ut fra rotmål kan da si at "15 cm omkrets er å foretrekke- det er det kjæresten min har", men det blir jo en sannhet med modifikasjoner. For meg kommer det an på helhetsbildet. "Soppformet hode" er visst en favoritt blant kvinner flest, men personlig foretrekker jeg at det ikke er hodet som har størst omkrets, da jeg synes det kjennes ubehagelig ut og det er i tillegg vanskelig å få den inn. Om penisen er 10 cm i omkrets, enten på det største eller hele veien, synes jeg det blir for snaut, fordi jeg liker følelsen av at penis gir god motstand. Å kunne knipe rundt noe er absolutt ikke det samme som å kjenne at det presser skjedeveggene til side. Om penis derimot er 10 cm enkelte steder, men har ekstra tykkelse andre steder, går det helt fint. Så da ser du kanskje at det blir litt vanskelig å svare på hva man foretrekker av omkrets, i alle fall om svaret skal gi mening 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå