AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #1 Del Skrevet 13. mai 2014 Noen som kan fortelle hva denne videoen handler om, hva som blir sagt og hva som er "storylinen"?? Setter veldig pris på det! Tusen takk på forhånd Anonymous poster hash: d9e1b...260 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #2 Del Skrevet 13. mai 2014 det er ingen video der? Anonymous poster hash: 3c1b4...ba6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Achlys Skrevet 13. mai 2014 #3 Del Skrevet 13. mai 2014 Ser ingen video Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #4 Del Skrevet 13. mai 2014 Glemte å legge ved videoen Anonymous poster hash: d9e1b...260 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #5 Del Skrevet 13. mai 2014 Ser ingen video Nå er den her ! Anonymous poster hash: d9e1b...260 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #6 Del Skrevet 13. mai 2014 dytt Anonymous poster hash: d9e1b...260 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #7 Del Skrevet 13. mai 2014 Hun vil elske en annen mann. Jeg skal bort , gå i glemmeboken . Og det kan være at noen nevne meg , men hun vil late som ikke har hørt . Hun vil elske en annen mann : tiden går og kjærlighet ender , og det er naturlig at det var en ember ferdig snu til aske . Selv om ingen ønsker , alders liv og ting , og det er også naturlig at det i fjær hiet roser roser. Det er naturlig . Således hun elsker en annen mann , og godt . Jeg vet ikke om du allerede har glemt mitt siste kyss, Jeg bryr meg ikke hvem . Men kanskje en dag høre en sang , føler at gamle melodi endrer rytmen av hjertet ditt . Eller er det en kjole Jeg kjente ham , eller lukten av hagen når det regnet , men en dag han har å tenke på meg . Eller det kan være en gest , en måte å se , eller visse gater , eller dårlig som en knapp , eller en tørr blad som fløy tilfeldig . Og en eller annen måte må minne utilsiktet hørsel fotspor på fortauet som mitt ved solnedgang . Det vil på et tidspunkt , uansett når eller hvor , her eller der, for kjærlighet , for å ligne vinden , ser ut til å være borte , og vil ikke forlate . Og hvis vi på den tiden hun sukker og han spurte hvorfor , du må finne opp en løgn så du vet aldri hvorfor det var . Og han vil ikke se at fotavtrykk , at så mine på hva jeg har mistet ; og selv om jo mer jeg kan elske henne , hun kan ikke elske ham mer enn meg .. ! Anonymous poster hash: 9e904...14b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 13. mai 2014 #8 Del Skrevet 13. mai 2014 Hun vil elske en annen mann. Jeg skal bort , gå i glemmeboken . Og det kan være at noen nevne meg , men hun vil late som ikke har hørt . Hun vil elske en annen mann : tiden går og kjærlighet ender , og det er naturlig at det var en ember ferdig snu til aske . Selv om ingen ønsker , alders liv og ting , og det er også naturlig at det i fjær hiet roser roser. Det er naturlig . Således hun elsker en annen mann , og godt . Jeg vet ikke om du allerede har glemt mitt siste kyss, Jeg bryr meg ikke hvem . Men kanskje en dag høre en sang , føler at gamle melodi endrer rytmen av hjertet ditt . Eller er det en kjole Jeg kjente ham , eller lukten av hagen når det regnet , men en dag han har å tenke på meg . Eller det kan være en gest , en måte å se , eller visse gater , eller dårlig som en knapp , eller en tørr blad som fløy tilfeldig . Og en eller annen måte må minne utilsiktet hørsel fotspor på fortauet som mitt ved solnedgang . Det vil på et tidspunkt , uansett når eller hvor , her eller der, for kjærlighet , for å ligne vinden , ser ut til å være borte , og vil ikke forlate . Og hvis vi på den tiden hun sukker og han spurte hvorfor , du må finne opp en løgn så du vet aldri hvorfor det var . Og han vil ikke se at fotavtrykk , at så mine på hva jeg har mistet ; og selv om jo mer jeg kan elske henne , hun kan ikke elske ham mer enn meg .. ! Anonymous poster hash: 9e904...14b Dårlig googleoversettelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #9 Del Skrevet 13. mai 2014 Hun vil elske en annen mann. Jeg skal bort , gå i glemmeboken . Og det kan være at noen nevne meg , men hun vil late som ikke har hørt . Hun vil elske en annen mann : tiden går og kjærlighet ender , og det er naturlig at det var en ember ferdig snu til aske . Selv om ingen ønsker , alders liv og ting , og det er også naturlig at det i fjær hiet roser roser. Det er naturlig . Således hun elsker en annen mann , og godt . Jeg vet ikke om du allerede har glemt mitt siste kyss, Jeg bryr meg ikke hvem . Men kanskje en dag høre en sang , føler at gamle melodi endrer rytmen av hjertet ditt . Eller er det en kjole Jeg kjente ham , eller lukten av hagen når det regnet , men en dag han har å tenke på meg . Eller det kan være en gest , en måte å se , eller visse gater , eller dårlig som en knapp , eller en tørr blad som fløy tilfeldig . Og en eller annen måte må minne utilsiktet hørsel fotspor på fortauet som mitt ved solnedgang . Det vil på et tidspunkt , uansett når eller hvor , her eller der, for kjærlighet , for å ligne vinden , ser ut til å være borte , og vil ikke forlate . Og hvis vi på den tiden hun sukker og han spurte hvorfor , du må finne opp en løgn så du vet aldri hvorfor det var . Og han vil ikke se at fotavtrykk , at så mine på hva jeg har mistet ; og selv om jo mer jeg kan elske henne , hun kan ikke elske ham mer enn meg .. ! Anonymous poster hash: 9e904...14b Tusen takk ! Så det handler om at hun kommer til å elske en annen mann og forlate ham..? Anonymous poster hash: d9e1b...260 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #10 Del Skrevet 13. mai 2014 Dårlig googleoversettelse. Du får sende en klage til google. Anonymous poster hash: 9e904...14b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 13. mai 2014 #11 Del Skrevet 13. mai 2014 Noen som kan fortelle hva denne videoen handler om, hva som blir sagt og hva som er "storylinen"?? Setter veldig pris på det! Tusen takk på forhånd Anonymous poster hash: d9e1b...260 Jeg er ikke så god i spansk at jeg vil begi meg på oversettelse, men jeg vil bare gjøre deg oppmerksom på at du kan sette på undertekst, så ser du i hvert fall hva som blir sagt. Du får sikkert hjelp av innfødte spanjoler snart, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #12 Del Skrevet 13. mai 2014 Her er forresten teksten for videoen: Ella amará a otro hombre. Yo voy lejos, andando hacia el olvido. Y puede suceder que alguien me nombre, pero ella fingirá no haber oído. Ella amará a otro hombre: el tiempo pasa y el amor finaliza, y es natural que lo que fue una brasa acabe convirtiéndose en ceniza. Aunque nadie lo quiera, envejecen las vidas y las cosas, y es natural también que en primavera los rosales den rosas. Es natural. Por eso, ella amará a otro hombre, y está bien. No sé si ya olvidó mi último beso, ni me importa con quién. Pero quizás, un día, oyendo una canción, sentirá que esa vieja melodía le cambia el ritmo de su corazón. O será algún vestido que yo le conocí, o el olor del jardín cuando ha llovido, pero algún día ha de pensar en mí. O puede ser un gesto, un modo de mirar, o ciertas calles, o un botón mal puesto, o una hoja seca que voló al azar. Y de alguna manera tendrá que recordarme, sin querer, escuchando unos pasos en la acera como los míos al atardecer. Será en algún momento, no importa cuándo o dónde, aquí o allá, porque el amor, por parecerse al viento, parece que se ha ido y no se va. Y si en ese momento ella suspira y él pregunta por qué, le tendrá que inventar una mentira para que nunca sepa por qué fue. Y él no verá esa huella, eso tan mío en lo que ya perdí; y, aunque la pueda amar más que yo a ella, ella no podrá amarlo más que a mí..! Anonymous poster hash: d9e1b...260 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #13 Del Skrevet 13. mai 2014 Jeg er ikke så god i spansk at jeg vil begi meg på oversettelse, men jeg vil bare gjøre deg oppmerksom på at du kan sette på undertekst, så ser du i hvert fall hva som blir sagt. Du får sikkert hjelp av innfødte spanjoler snart, tenker jeg. Takk for tips ! Anonymous poster hash: d9e1b...260 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 13. mai 2014 #14 Del Skrevet 13. mai 2014 Du får sende en klage til google. Anonymous poster hash: 9e904...14b Jeg bruker aldri googleoversettelse. Alle vet vel at den er elendig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå