Gå til innhold

Eksamen, nei og nei!

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Som einaste i klassen skal eg opp til eksamen i samfunnskunnskap på onsdag. :o Fekk nett vite at temaet blir sosialiseringsprosessen, så no må eg til med å finne emne og problemstilling. Har tenkt litt på kjønns-sosialisering, og kriminalitet, men er usikker.

Nokon som har lyst å ha ein liten brainstorming med meg når det gjeld tema?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt beste tips er vel å skrive det du vet mest om, og ikke det som er mest spennende/interessant.

Da er du sikker på å ikke havne i trøbbel på grunn av for lite stoff/kunnskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fraggel
Som einaste i klassen skal eg opp til eksamen i samfunnskunnskap på onsdag.  :o Fekk nett vite at temaet blir sosialiseringsprosessen, så no må eg til med å finne emne og problemstilling. Har tenkt litt på kjønns-sosialisering, og kriminalitet, men er usikker.

Nokon som har lyst å ha ein liten brainstorming med meg når det gjeld tema?

Jeg er ikke så veldig oppfinnsom nå, men jeg tror begge dine egne forslag kan bli gode tema; kjønnssosialisering - kriminalitet.

Kjønnssosialisering er jo veldig lett å skravle mye om - noe som er viktig i et muntlig tema.

Kriminalitet ville jeg sannsynligvis valgt siden jeg synes temaet er så veldig interessant selv.

F.eks. hvor i sosialiseringsprosessen vi kan fange opp potensielle kriminelle, hva i prosessen vi må gjøre for å unngå dette, osv.

Som sagt - lite kreativ i dag, men jeg synes begge disse er gode emner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sosialiseringsprosessen er jo litt av eit vidt emne då. Personleg synest eg det er interessant med primær- kontra sekundærsosialisering, til dømes, og gjerne korleis sosialiseringa og -prosessen endrar seg med alder. Men det er kanskje litt vel pedagogisk... :wink:

Uansett - spanande emne dei du foreslår sjølv - og eg er sikkerpå at dette går heilt fint. Samf.kunnskap er eit fint fag å komme opp i, sånn eigentleg - du har alltid noko å snakke om! :)

Lukke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Takk. Reknar med eg vel noko med kriminalitet. Kan jo ta utg.-punkt i dagsaktuelle hendingar også. Kjem til å sjå på kva som fører til sosiale avvik som kriminalitet, og korleis ein kan førebyggje dette. Eller noko slikt.. :roll: Skal snart på jobb. Får gruble litt då..

Nokon som meiner noe om straffesystemet i Noreg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...