Gjest Tris Skrevet 12. mai 2014 #21 Del Skrevet 12. mai 2014 Hvorfor skal ikke du kastrere din hannkatt på lik linje som hokatteiere skal sterilisere sine? Eller missforsto jeg deg nå? Ja du misforsto . Hannkatten er gammel og grå nå, og har vært kastrert siden den var noen få måneder gammel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 12. mai 2014 #22 Del Skrevet 12. mai 2014 Ansvar for egen katt tar jeg jo. Med aller største selvfølge. Dessuten må kattunger være over en viss alder før de kan kastreres/steriliseres. Ja, katten din er jo kastrert. Men som sagt, de kan godt kastreres ved 5-6 mnd alder og bør uansett ikke slippes ut alene før det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 12. mai 2014 #23 Del Skrevet 12. mai 2014 Ja du misforsto . Hannkatten er gammel og grå nå, og har vært kastrert siden den var noen få måneder gammel. Da er jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 12. mai 2014 #24 Del Skrevet 12. mai 2014 Morsomt startinnlegg! Bare husk på en ting, ikke kastrer katten mens hun har løpetid! Det kan gjøre at hun forblir i løp (ikke med hormoner, tror det har noe med sinnstilstanden hun er ikke når kastrering skjer) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #25 Del Skrevet 12. mai 2014 Katter har vært utendørs på landet i alle tider, det er bare tull å stenge de inne før kastrering. Ja, de har det, og derfor har vi et enormt katteproblem her til lands, med katter som fryser ihjel hver vinter fordi de ikke har et sted å bo, med organisasjoner for omplassering som må avlive friske katter fordi det ikke finnes nok hjem, med familier som vrir om nakken på kull etter kull med kattunger fordi det er umulig å få de omplassert og et samfunn der katter er et offer for en bruk-og-kast-mentalitet. Gratulerer med trådens dummeste innlegg. Anonymous poster hash: 2f055...234 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #26 Del Skrevet 12. mai 2014 Morsomt startinnlegg! Bare husk på en ting, ikke kastrer katten mens hun har løpetid! Det kan gjøre at hun forblir i løp (ikke med hormoner, tror det har noe med sinnstilstanden hun er ikke når kastrering skjer) Auda! Men jeg har prøvd å lese meg opp på det, og det står at katter som regel løper i 5 - 8 dager om gangen? Jeg får si i fra til eier når han skal ta henne med til dyrlegen, og så får dyrlegen ta stilling til det deretter, regner med at de vet hva som burde/ikke burde gjøres. Men takk for beskjed Nei hvorfor skal jeg ta ansvar for hokatt-eiere som ikke tar ansvar for egen katt? Haha dagens. Og hvorfor blir du så sur? Jeg blir sur fordi du hele veien gjennom denne tråden har rakket ned på meg fordi jeg ikke slipper ut pus fordi hun løper og ikke er sterilisert, og så kommer du med et sånt svar som viser at du ikke bryr deg en dritt sjæl, du vil bare peke nese til andre. Du sier at alle må ta ansvar for egen pus, og det er jo nettop det jeg gjør ved å IKKE la henne slippe ut før jeg har fått sterilisert henne! Anonymous poster hash: 330af...eb6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tris Skrevet 12. mai 2014 #27 Del Skrevet 12. mai 2014 Nei nå får dere jammen gi dere og ikke tillegge meg holdninger og meninger jeg ikke har sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #28 Del Skrevet 12. mai 2014 Ja, de har det, og derfor har vi et enormt katteproblem her til lands, med katter som fryser ihjel hver vinter fordi de ikke har et sted å bo, med organisasjoner for omplassering som må avlive friske katter fordi det ikke finnes nok hjem, med familier som vrir om nakken på kull etter kull med kattunger fordi det er umulig å få de omplassert og et samfunn der katter er et offer for en bruk-og-kast-mentalitet. Gratulerer med trådens dummeste innlegg. Anonymous poster hash: 2f055...234 Du er klar over at det er i byer og tettsteder det er størst problem med løskatter sant? Anonymous poster hash: b8944...249 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #29 Del Skrevet 12. mai 2014 Du er klar over at det er i byer og tettsteder det er størst problem med løskatter sant? Anonymous poster hash: b8944...249 Hva har det med saken å gjøre? Vi hadde nok av villkatter på låven på bygda der jeg vokste opp også på grunn av uansvarlige katteeiere, det er ikke greit å gi faen bare fordi man ikke bor i en by eller på et tettsted. Man trenger bare én hunnkatt og én hankatt som ikke er sterilisert, så har du det gående. Incest er ikke en del av kattens vokabular. Hvor naiv er det mulig å være... Anonymous poster hash: 2f055...234 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #30 Del Skrevet 12. mai 2014 Hva har det med saken å gjøre? Vi hadde nok av villkatter på låven på bygda der jeg vokste opp også på grunn av uansvarlige katteeiere, det er ikke greit å gi faen bare fordi man ikke bor i en by eller på et tettsted. Man trenger bare én hunnkatt og én hankatt som ikke er sterilisert, så har du det gående. Incest er ikke en del av kattens vokabular. Hvor naiv er det mulig å være... Anonymous poster hash: 2f055...234 Villkattene på bøgda klarer seg fint selv. Det er i byene det største problemet er med slike håpløse katteelskere som er på kg. Anonymous poster hash: b8944...249 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #31 Del Skrevet 12. mai 2014 Villkattene på bøgda klarer seg fint selv. Det er i byene det største problemet er med slike håpløse katteelskere som er på kg. Anonymous poster hash: b8944...249 Hvis du ikke klarer å se det store bildet her så får det bare være. Holdninger som dine bidrar like mye til problemet som "håpløse katteelskere". Anonymous poster hash: 2f055...234 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #32 Del Skrevet 13. mai 2014 Snakk om å klare å kræsje en tråd fullstendig! Har rapportert tråden, så forhåpentligvis kommer den til å bli delt sånn at diskusjonen om å kastrere/slippe ut kattene/kattungeproblematikk/på landet kontra byen osv osv får sin egen tråd.. Anonymous poster hash: fbc2e...964 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå