Gå til innhold

Arver gutter fars penis?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ta det med ro. Om du får en sønn, får han sin egen penis. Det må være ekkelt å arve legemsdeler

Haha! Det var dagens! :D var første eg tenkte og! eg trur det kan gå videre i slekta ja. Både far og bror til kjæresten min, inkludert han sjølv er velutstyrt. Ja, dei er veldig åpne i den familien. Eg hadde virkelig ikkje behov for å vite akkurat det..!

Anonymous poster hash: 0767b...aae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heretter tror jeg virkelig at det er bedre å besøke en manns far for å få vite om penisstørrelsen er arvelig..

Skrevet

Heretter tror jeg virkelig at det er bedre å besøke en manns far for å få vite om penisstørrelsen er arvelig..

Hvis han tilfeldigvis er en naturist, kan man få titte på den også. Men man må nok inkludere sin egen far attpåtil. Kleint, men livsnødvendig.

• Liker 1
Skrevet

Hvis han tilfeldigvis er en naturist, kan man få titte på den også. Men man må nok inkludere sin egen far attpåtil. Kleint, men livsnødvendig.

Hehe :)

AnonymBruker
Skrevet

Æsj for et spørsmål

Anonymous poster hash: b2a74...71c
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke nærliggende å tro at han arver den fra far da? Hvordan er det med pupper. Hvis en mor med små pupper får en datter, kan datteren da arve f.eks de store puppene fra sin farmor?

Man kan like gjerne arve fra farssiden og morssiden. Så man kan arve sin farmors bryster, ja. Og sin morfars penis.

Anonymous poster hash: 1d3de...99a

AnonymBruker
Skrevet

Æsj for et spørsmål Anonymous poster hash: b2a74...71c

Jeg tror mange tenker slk innimellom, men ikke tør spørre :)

Anonymous poster hash: 1d3de...99a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Man har sin egen ;) husk at mor ikke har penis.

Det er ikke slik at jenter arver mors rumpe eller pupper heller. Man er da ingen klon av sine foreldre.

Anonymous poster hash: 968b1...fee

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke nærliggende å tro at han arver den fra far da? Hvordan er det med pupper. Hvis en mor med små pupper får en datter, kan datteren da arve f.eks de store puppene fra sin farmor?

Jada!

Min mor, tanter og mormor har digre pupper alle sammen. Mamma har hat brystreduksjon to ganger. Selv har jeg på grensen til små pupper- så jeg har definitivt fått dem fra farssiden ;)

På samme måte er det klart at gutter får gener fra begge sider når det gjelder penis. Hvordan genene samhandler og hva som styrer hva, er et område for spesialister, men det er definitivt IKKE sånn at jentene får mors pupper og guttene får fars penis..

Anonymous poster hash: f3e78...687

Skrevet

For noe tull. Man arver hele kroppen sin. Arvestoffet er satt sammen av gensett fra 2 andre mennesker. Det er ikke slik at naturen finner opp ting. Alt er forutbestemt. Hvis man ser på et menneske og sammenligner det med foreldrene vil man se at f.eks hodeform, størrelse på føtter og hender, farger, høyde, bygning osv stammer fra foreldrene eller fra besteforeldre. Det er ikke slik at penisen for seg er noe nytt og unikt.

pff du tar ikke miljøpåvirkning med i betraktningen. To klonede tomatplanter kan se svært forskjellige ut pga miljøet de har vokst opp i, pågrunn av f.eks tilgang på vann, næringsstoffer, temperatur og sollys. Ikke tro at vi mennesker ikke blir påvirket av miljøet vi vokser opp i og hva vi spiser, vi er ikke bare resultatet av genene våre.
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes spørsmålet verken er sært eller upassende. Det er vel naturlig å være bekymret for om barna arver det vi er mindre heldige med?

Anonymous poster hash: ff286...c10

Gjest Majestetsjef
Skrevet (endret)

:ler::murvegg:

Såvidt jeg har skjønt så er det ca 50/50 hvilken side av familien man arver fra...

Men seriøst, hvorfor i all verden går du rundt og bekymrer deg for det?

Ganske sært, spør du meg...

Det er sikkert fordi den sønnen kan bli ødelagt av komplekser pga den store interessen ang. store peniser. Og det at en del kvinner gjør narr av menn med liten penis.

Endret av Majestetsjef
Gjest devy79
Skrevet

Hoho, lenge siden jeg har ledd så høyt av et spm her inne.. Well done ! ;):laugh::rodmer::hakeslepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...