AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #1 Skrevet 12. mai 2014 Min mann er sikkert innenfor normalen, men jeg synes penisen er for liten dessverre. Og nå er jeg redd for at kommende sønn vil arve den... Ellers er mannen min høy og ganske kraftig bygd.Anonymous poster hash: ff286...c10
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #2 Skrevet 12. mai 2014 Du skal vel ikke ligge med han så hva er problemet? Dessuten er det ikke størrelsen det kommer ann på, det er hvordan har bruker den.Anonymous poster hash: d4c62...9e9 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #6 Skrevet 12. mai 2014 Nei, tror ikke det er noen automatikk i det. Kan like gjerne være din fars penis, eller kanskje en av bestefedrene. Men kanskje de var/er små også Anonymous poster hash: 1d3de...99a
Gjest Tris Skrevet 12. mai 2014 #8 Skrevet 12. mai 2014 Det var også en ting å lure på. Det som er bra er at et barn har arvet gener fra 4 forskjellige besteforeldre, så om du vil vite mulighetene bør du nesten ta en titt på penisene til onkler og bestefarene i slekten.. Men gratulere med å komme opp med århundrets spørsmål.. 5
Anoia Skrevet 12. mai 2014 #9 Skrevet 12. mai 2014 Såvidt jeg har skjønt så er det ca 50/50 hvilken side av familien man arver fra... Men seriøst, hvorfor i all verden går du rundt og bekymrer deg for det? Ganske sært, spør du meg...
Chloe- Skrevet 12. mai 2014 #10 Skrevet 12. mai 2014 Tror nesten du må sjekke din fars penis jeg. Halvparten av genene kommer jo fra din side. 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #11 Skrevet 12. mai 2014 Hvorfor var egentlig det et sært spørsmål? Vi lurer jo på alt annet om gener og hvordan barna våre vil se ut og hvem de arver fra. Hvorfor ikke penisen? At hun ikke ønsker han skal få liten penis er nå en ting, men hun er ihvertfall ærlig på det, må jo ikke si det til mannen sin akkurat. Anonymous poster hash: 4d76b...3a6 5
Chevelle Skrevet 12. mai 2014 #12 Skrevet 12. mai 2014 mener å ha hort at de ikke gjør det.. ikke spør meg hvor.. er lenge siden jeg hørte det
Gjest Eurodice Skrevet 12. mai 2014 #13 Skrevet 12. mai 2014 Min mann er sikkert innenfor normalen, men jeg synes penisen er for liten dessverre. Og nå er jeg redd for at kommende sønn vil arve den... Ellers er mannen min høy og ganske kraftig bygd.Anonymous poster hash: ff286...c10 Ta det med ro. Om du får en sønn, får han sin egen penis. Det må være ekkelt å arve legemsdeler 7
Djungelvrål Skrevet 12. mai 2014 #14 Skrevet 12. mai 2014 Er det ikke nærliggende å tro at han arver den fra far da? Hvordan er det med pupper. Hvis en mor med små pupper får en datter, kan datteren da arve f.eks de store puppene fra sin farmor?
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #15 Skrevet 12. mai 2014 Dere har da tydeligvis klart dere med din manns penis? Jeg blir forundret over hva folk er bekymret for. Du sitter der og er bekymret over en annen kvinne......en gang i fremtiden. Anonymous poster hash: 0df5e...492
Chevelle Skrevet 12. mai 2014 #16 Skrevet 12. mai 2014 joda.. min mor hadde store pupper før hun ammet de bort, jeg har store ekte pupper, men de ser helt ulike ut. så ingenting foruten en D+ cup har jeg arvet.
Anoia Skrevet 12. mai 2014 #17 Skrevet 12. mai 2014 (endret) Er det ikke nærliggende å tro at han arver den fra far da? Hvordan er det med pupper. Hvis en mor med små pupper får en datter, kan datteren da arve f.eks de store puppene fra sin farmor? Ja. En gammel venninne har så store pupper at hun ønsker seg brystreduksjon, mens moren har A-cup. Ingen bakover i slekta til moren har spesielt store pupper heller, så kommer definitivt fra farssiden. Endret 12. mai 2014 av Anoia
Lutetium 71 Skrevet 12. mai 2014 #18 Skrevet 12. mai 2014 Min mann er sikkert innenfor normalen, men jeg synes penisen er for liten dessverre. Og nå er jeg redd for at kommende sønn vil arve den... Ellers er mannen min høy og ganske kraftig bygd.Anonymous poster hash: ff286...c10 Om han var istand til å gjøre deg gravid, er den ikke for liten. Sorry. Det samme gjelder naturligvis mannlige forfedre på begge sider. Spørsmålet er heller hva som er vitsen med å spørre om det. Du får jo ikke gjort stort med status quo uansett. Hadde det vært en farlig arvelig sykdom kunne du fått hjelp av helsevesenet. Men dette her er bare fjolleri. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #19 Skrevet 12. mai 2014 Genetics has nothing to do with size. Penis is shaped in utero when male hormones come in – penis size, shape or thickness has nothing to do with your father’s or grandfathers’ genetic heritage Sånn, nå kan ts puste lettet ut. Anonymous poster hash: 5b0ae...d37
Djungelvrål Skrevet 12. mai 2014 #20 Skrevet 12. mai 2014 Genetics has nothing to do with size. Penis is shaped in utero when male hormones come in – penis size, shape or thickness has nothing to do with your father’s or grandfathers’ genetic heritage Sånn, nå kan ts puste lettet ut. Anonymous poster hash: 5b0ae...d37 For noe tull. Man arver hele kroppen sin. Arvestoffet er satt sammen av gensett fra 2 andre mennesker. Det er ikke slik at naturen finner opp ting. Alt er forutbestemt. Hvis man ser på et menneske og sammenligner det med foreldrene vil man se at f.eks hodeform, størrelse på føtter og hender, farger, høyde, bygning osv stammer fra foreldrene eller fra besteforeldre. Det er ikke slik at penisen for seg er noe nytt og unikt. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå