Gå til innhold

Avvise sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil ikke ha sex med han, så hvordan skal jeg avvise han høflig?



Anonymous poster hash: 71de9...dfe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenner ikke på deg, sorry.

Blir ikke det for slemt?

Anonymous poster hash: 71de9...dfe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Ikke med riktig tonefall og ansiktsuttrykk. Eller så kan snu på det: Jeg beklager altså, men jeg tenner rett og slett ikke på deg, så da er det jo ikke noe vits.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det snakk om? En god venn, en du dater, mannen din de siste 15 årene, en fremmed mann på bussen? Det har ganske mye å si. :P

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det snakk om? En god venn, en du dater, mannen din de siste 15 årene, en fremmed mann på bussen? Det har ganske mye å si. :P

På en måte en fremmed, som KANSKJE har fått følelser for meg..... Jeg har ikke fått følelser for den personen, så jeg vil avvise før det skjer mer enn det jeg vil

Anonymous poster hash: 71de9...dfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På en måte en fremmed, som KANSKJE har fått følelser for meg..... Jeg har ikke fått følelser for den personen, så jeg vil avvise før det skjer mer enn det jeg vil

Anonymous poster hash: 71de9...dfe

Da er jeg enig i at du kan beklage og si at du rett og slett ikke føler at dere har den riktige kjemien.

Jeg forstår godt at du synes det er vanskelig - det er fælt å måtte såre noen som har følelser for deg..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt problemet. Vil du bare være venner, eller vil du ha sex hvis personen ikke har følelser for deg? Om det er det siste spør da vell.



Anonymous poster hash: a6f74...a51
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Hei TS...jeg er en veldig følsom gutt, men jeg hadde fint taklet å få et avslag som -"jeg syntes du er en flott kar, men jeg føler ikke jeg er klar for et forhold med deg nå"-

Gi ham en god klem og et smil etterpå. Da skjønner man raskt at du ikke gjør det fordi du avskyr han.

Bare vær vennlig så går det bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...