Gjest Idollet Skrevet 13. mai 2014 #21 Skrevet 13. mai 2014 Synes det kan virke litt seksuelt på en måte, om en har det på visse plasser. Men samtidig, dersom jeg skulle hatt kjæreste, hadde jeg sett på det som et minus.
Gjest PPM Skrevet 13. mai 2014 #22 Skrevet 13. mai 2014 (endret) Jeg liker det ikke. Endret 13. mai 2014 av PPM
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #23 Skrevet 13. mai 2014 Elsker tatoveringer. Dess flere dess bedre. Elsker også kvinnehud uten tatoveringer. Variasjon gjør godt i hverdagen. Anonymous poster hash: 44862...39b 2
Tsiligup Skrevet 13. mai 2014 #24 Skrevet 13. mai 2014 Synlige tatoveringer er helt genialt. Det gjør det enkelt for white trash å finne likesinnede. Og det gjør det enkelt for oss andre å gå videre.
misstealover Skrevet 13. mai 2014 #25 Skrevet 13. mai 2014 Jeg er ikke gutt da, men... Jeg har ingenting i mot tatoveringer, men kunne aldri hatt noen selv. Liker kroppen min så naturlig som den kan være. Litt sminke og hull i ørene er nok for meg Interessant å høre hva folk mener! Samboeren tror jeg ikke er så glad i store tatoveringer på jenter/kvinner, men han selv ønsker en tatovering på armen. Noe jeg egentlig, helt ærlig, ikke vil like så mye, men han får bestemme over sin egen kropp
kaffekjærring Skrevet 13. mai 2014 #26 Skrevet 13. mai 2014 (endret) Jeg er heller ingen gutt, jeg vil egentlig bare si at jeg ikke har noe imot tattoveringer verken på jenter eller gutter Meeeen som mange andre her poengterer så har det jo mye å si HVA det er. Sånne som er tatt i fylla, sånne uten mening, sånne tribaler/kinesiske ord osv, er ikke noe særlig. Har selv 2 store, mens samboeren min har 1 gigantisk en og to store og en liten, så... tjah... Vi er fornøyd! hehe Veldig morsomt å høre hva de forskjellige tenker om tattoveringer! Endret 13. mai 2014 av kaffekjærring
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #27 Skrevet 13. mai 2014 Det er vanskelig og svare på. Elsker tatoveringer men dem må kunne dekkes til f eks. Er det harrytatoveringer er det faktisk dealbreaker. Kler jenta det så tenker jeg ikke på det men som andre har sagt, tribal og andre harrytatoveringer har jeg ikke sansen for. En tatovering må ha mening. Slut tribalen på korsryggen er dealbreaker f eks.. PreferanserAnonymous poster hash: b73cf...1fb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå