Gå til innhold

Kjære gutter..

Fremhevede innlegg

Gjest Idollet
Skrevet

Synes det kan virke litt seksuelt på en måte, om en har det på visse plasser. Men samtidig, dersom jeg skulle hatt kjæreste, hadde jeg sett på det som et minus.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg liker det ikke.

Endret av PPM
AnonymBruker
Skrevet

Elsker tatoveringer. Dess flere dess bedre.

Elsker også kvinnehud uten tatoveringer.

Variasjon gjør godt i hverdagen.

Anonymous poster hash: 44862...39b
  • Liker 2
Skrevet

Synlige tatoveringer er helt genialt. Det gjør det enkelt for white trash å finne likesinnede. Og det gjør det enkelt for oss andre å gå videre.

Skrevet

Jeg er ikke gutt da, men... Jeg har ingenting i mot tatoveringer, men kunne aldri hatt noen selv. Liker kroppen min så naturlig som den kan være. Litt sminke og hull i ørene er nok for meg :)

Interessant å høre hva folk mener! Samboeren tror jeg ikke er så glad i store tatoveringer på jenter/kvinner, men han selv ønsker en tatovering på armen. Noe jeg egentlig, helt ærlig, ikke vil like så mye, men han får bestemme over sin egen kropp ;)

Skrevet (endret)

Jeg er heller ingen gutt, jeg vil egentlig bare si at jeg ikke har noe imot tattoveringer verken på jenter eller gutter :) Meeeen som mange andre her poengterer så har det jo mye å si HVA det er. Sånne som er tatt i fylla, sånne uten mening, sånne tribaler/kinesiske ord osv, er ikke noe særlig.

Har selv 2 store, mens samboeren min har 1 gigantisk en og to store og en liten, så... tjah... Vi er fornøyd! hehe :)

Veldig morsomt å høre hva de forskjellige tenker om tattoveringer! :)

Endret av kaffekjærring
AnonymBruker
Skrevet

Det er vanskelig og svare på. Elsker tatoveringer men dem må kunne dekkes til f eks.

Er det harrytatoveringer er det faktisk dealbreaker.

Kler jenta det så tenker jeg ikke på det men som andre har sagt, tribal og andre harrytatoveringer har jeg ikke sansen for.

En tatovering må ha mening. Slut tribalen på korsryggen er dealbreaker f eks..

Preferanser

Anonymous poster hash: b73cf...1fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...