Gå til innhold

Kjære gutter..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om jenter med tatoveringer? Mener ikke slike Harry tribalgreier og lignende, men fine! Og hvor mye synes dere er fint? :)

Anonymous poster hash: dfe9b...1d4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Misliker det litt. Føler overdreven pynting og fiksing generelt er et tegn på dårlig selvtillit. Røyker du i tillegg sitter du plutselig i en bås i mine øyne.

Anonymous poster hash: bc942...86e
  • Liker 2
Skrevet

Har null sjans om det er "på-mote" tattoveringer slik som tribals engang var. Er det en tattovering med historie og mening bak det, så er det en annen sak.

Skrevet (endret)

Enig med Timza, selv om null sjans var litt i overkant strengt. Noen kler tatovering utrolig bra, andre igjen ser det så påtatt ut at jeg får vondt :)

Endret av Mike Waters
Skrevet

Hva synes dere om jenter med tatoveringer? Mener ikke slike Harry tribalgreier og lignende, men fine! Og hvor mye synes dere er fint? :)

Jeg har generelt ikke sansen for tatoveringer

Skrevet (endret)

Enig med Timza, selv om null sjans var litt i overkant strengt. Noen kler tatovering utrolig bra, andre igjen ser det så påtatt ut at jeg får vondt :)

Må vill innrømme at jeg har blitt lurt selv av tribal-damer, så null sjans blir et standpunkt som blir sagt herifra hvor jeg ikke han se, snakke med, eller erfare den eventuelle dama som har tattoveringen slik at de tingene ikke har noen påvirkning. ^^

Liker utattovert først, meningsfull tattovering og så mote-tattoveringer. Syden tattoveringer samt random kinesiske ord er vell også ganske langt nede på bunnen der.

Endret av Timza
Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker.

pinar, mod.

Skrevet

Tatovering på kvinner er stygt, enkelt og greit.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ingen fan av tatoveringer, men det er ikke så ødeleggende at det overskygger alt annet.

Gjest Dude91
Skrevet

Anonymous poster hash: dfe9b...1d4

Jeg liker det rett og slett ikke – helst ingen. Jeg synes det kan være fint på gutter, men ikke jenter. Nå er det sikkert mange gutter som liker det, men dette er ihvertfall min mening.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke pent og virker maskulint

Anonymous poster hash: 4cbe1...9ba
  • Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er flott!Men det kommer mest an på personen som bærer de.

• Liker 1
Gjest Leo Nardo
Skrevet

Jeg dømmer jenter med tatoveringer på samme måte som jenter som drikker whisky og tenker automatisk at de er seksuelle rovdyr og mer promiskuøse enn sine søstre med ubesudlet hud.

Om det er pent?

Det er veldig avhengig, men jeg har sett noen jenter med tatoveringer som er ultra sexy, så i utgangspunktet stiller jeg meg positiv, så sant det ikke er typen med tatoveringer over hele kroppen dandert med piercing på klitoris.

Små 'kosetatoveringer' teller jeg ikke med her.

:)

Skrevet

Ikke sans overhodet!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge de ikke er store (f.eks sleeves, eller andre som tar mye plass på armene). Små/mellomstore tatoos på kroppen, f.eks skulderblad/korsryggen/anklene osv, kan være bra. Sålenge det ikke blir overdrevent

Anonymous poster hash: b5b64...be5
Skrevet

Er ikke fan generelt.. Liker kroppen best naturell. Likevel, ikke noe galt med det då lenge de er små og diskre :P

Skrevet

Kjæresten min synes tatoveringer er kjempefint, både på gutter og jenter. Jeg har ingen selv, og kommer ikke til å få det heller.

• Liker 1
Skrevet

Er ikke så begeistret for det

AnonymBruker
Skrevet

Det er store forskjeller på tatoveringer, både for tatoveringer generelt og tatoveringer på jenter spesielt. Kan derfor dele de inn i noen hovedkategorier og gi kommentarer:

1: Liten personlig tatovering: gjerne plassert på ankel, skulder eller underarm.

- Har ingen problemer med disse, mange er så små at man nesten ikke legger merke til de.

2: Navn på barn, partner, kjæredyr: ofte plassert på arm eller nakke.

- Forbinder disse med litt harry jenter (og fotballspillere). Ikke direkte estetisk problematiske, men vil tro at mange har lite positive assosiasjoner til slike.

3: Bilde av barn, partner, kjæledyr: hakket verre enn kategori to, er negativt i seg selv og i de aller fleste tilfeller har man fått et uheldig sluttprodukt.

4: Sleeves: plassering sier seg selv. Ser ofte veldig rotete ut, og er så store at de får negativ innvirkning på totalestetikken til personen. Triana Iglesias eksempel på dette.

5: Større tatoveringer: tenker her på tatoveringer som ikke faller inn i de andre kategoriene, kan være plassert på hele kroppen, Effekt avhengig av tatovering, men som oftest ser det verre ut enn uten.

Anonymous poster hash: 58d02...f85
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...