Gå til innhold

Vente med sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor? Må klining føre til sex da?

Anonymous poster hash: 269d5...2f7

Det MÅ ikke føre til sex. Men det er en helt naturlig del av forspill, og det gir dårlige vibber når man helt og klart signaliserer at men er hot &ready og plutselig kobler av med "her, men ikke lenger". Det gir inntrykk av at man har full kontroll over lystene sine, og det ødelegger inntrykket av at det er noe mer i relasjonen enn at hun ønsker å komme over ex-typen med å vise at hun fortsatt har draget.

Jeg ville fortalt han hvordan du føler det og latt han bestemme om han vil forholde seg til det. Jeg ville ikke, mange andre ville.

Videoannonse
Annonse
Gjest .-L-.
Skrevet

Ville sagt det til han og sett hva han gjør.

Jeg hadde nok tatt hatten min og gått rett og slett fordi du sier at du bare er ute etter en flørt, samtidig som du ikke vil ha sex. Jeg er nok mer den seriøse typen og jeg hadde ikke giddet å kastet vekk 2 måneder med å vente på noe som kun hadde endt opp som en fling uansett.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vel, det er et poeng om man skal forstå motivasjonen bak. Er du villig til å "miste" en bra mann fordi du ikke klarer å snakke for deg når han stiller kritiske spørsmål rundt dette? Dette er passe vagt, irrasjonellt og pseudoreligiøst fra før, og du hadde nok fått "sjokk" om du visste hvor mange langvarige forhold som egentlig begynner som en ONS, men det betyr ikke at det fungerer slik hver eneste gang.

Å vente gir ingen garanti for noenting selv om en ugift botoxstasjon fra USA mener det. Hva om 1,5 mnd ikke er nok - hva skal du skylde på da? ;)

Mine grunner for å vente er fordi jeg vil bli skikkelig kjent med en jeg ønsker sex med. Kan tenke meg at det tar ca.1,5 mnd før jeg er klar om vi er sammen like mye som nå.

Jeg klarer å svare for meg når han stiller kritiske spørsmål rundt dette. Jeg har sagt jeg ikke er klar, at jeg synes det er for tidlig. Så jo, jeg har svart.

Om 1,5 mnd ikke er nok skylder jeg selvsagt på det: JEG ER IKKE KLAR. hehe, ikke så vanskelig :)

AnonymBruker
Skrevet

Det MÅ ikke føre til sex. Men det er en helt naturlig del av forspill, og det gir dårlige vibber når man helt og klart signaliserer at men er hot &ready og plutselig kobler av med "her, men ikke lenger". Det gir inntrykk av at man har full kontroll over lystene sine, og det ødelegger inntrykket av at det er noe mer i relasjonen enn at hun ønsker å komme over ex-typen med å vise at hun fortsatt har draget.

Jeg ville fortalt han hvordan du føler det og latt han bestemme om han vil forholde seg til det. Jeg ville ikke, mange andre ville.

Delvis enig. Samtidig synes jeg det må være lov å kysse og kose, uten at det nødvendigvis trenger å føre til sex. Rimelig sprøtt å tenke at jeg ikke legger noe mer i relasjonen bare fordi jeg ønsker å vente med sex. Burde nesten vært motsatt. At siden jeg ønsker å vente så legger jeg faktisk noe i det.

AnonymBruker
Skrevet

Ville sagt det til han og sett hva han gjør.

Jeg hadde nok tatt hatten min og gått rett og slett fordi du sier at du bare er ute etter en flørt, samtidig som du ikke vil ha sex. Jeg er nok mer den seriøse typen og jeg hadde ikke giddet å kastet vekk 2 måneder med å vente på noe som kun hadde endt opp som en fling uansett.

Men jeg liker han også veldig godt. Så om det utvikler seg til noe mer fra min side om en stund er godt mulig, men ikke nå når jeg nettopp er komme ut av et forhold. Om han ikke kan vente på meg så er det dumt, men forståelig.

Skrevet

Du får bare si det du skriver her. Jeg personlig syns det er tidlig å date allerede to uker etter et brudd, men du vet best hva som passer best for deg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du får bare si det du skriver her. Jeg personlig syns det er tidlig å date allerede to uker etter et brudd, men du vet best hva som passer best for deg.

Ja, enig i at det er litt tidlig:/ Jeg er forvirret. Liker han så godt også. Vil ikke miste han, men forstår veldig godt om han ikke orker å vente på meg.

Gjest .-L-.
Skrevet

Men jeg liker han også veldig godt. Så om det utvikler seg til noe mer fra min side om en stund er godt mulig, men ikke nå når jeg nettopp er komme ut av et forhold. Om han ikke kan vente på meg så er det dumt, men forståelig.

Da høres det ut som du er ute etter noe mer enn en flørt :)

AnonymBruker
Skrevet

Da høres det ut som du er ute etter noe mer enn en flørt :)

Jeg liker han veldig godt som person, så jeg ser for meg at jeg kan få følelser for han. Det er bare så vanskelig nå kun kort tid etter bruddet med kjæresten min. Skulle møtt han om en måned heller.. Men sånn er det. :/

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde gått relativt fort. Hadde følt at du ikke hadde virkelig tiltrekning til meg desverre...

Anonymous poster hash: 08b90...f4d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde gått relativt fort. Hadde følt at du ikke hadde virkelig tiltrekning til meg desverre...

Anonymous poster hash: 08b90...f4d

Så om man venter 1,5 mnd med sex fordi man ikke er klar pga brudd etter et langvarig forhold, så er det sannsynlig at man ikke har virkelig tiltrekning? For meg er det ulogisk. Ikke alle er klar for sex 2 uker etter et brudd. Forstår ikke hvorfor det er så vanskelig å skjønne.

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Jeg liker han veldig godt som person, så jeg ser for meg at jeg kan få følelser for han. Det er bare så vanskelig nå kun kort tid etter bruddet med kjæresten min. Skulle møtt han om en måned heller.. Men sånn er det. :/

Hvordan er han som person da? Tror du han er en som ville ventet? Det avhenger jo litt av hva han vil også.

Jeg hadde kunne ventet hvis det lå noe mer enn en flørt i luften.

Endret av .-L-.
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er han som person da? Tror du han er en som ville ventet? Det avhenger jo litt av hva han vil også.

Jeg hadde kunne ventet hvis det lå noe mer enn en flørt i luften.

Jeg er usikker på om han vil vente. Vanskelig å si. Jeg får bare si det som det er, og så se hvordan han tar det. Jeg tenker å spørr han rett ut hva han tenker: om han ønsker en flørt eller noe mer. Takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...